Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Parisuhteessa bändiin
1
wellu
11.05.2013 19:37:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusimmassa SUE:ssa oli kerrassaan hieno kolumni:
 
http://muusikoiden.net/dyn/users/112140.jpg
 
Lyrics.Wasted time between solos.
Tawsky
12.05.2013 07:58:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metallica on mulle eksä. Yläasteaikainen ihastus. En tiennyt paremmasta. Olen kiitollinen että esiteini-iän angsti meni ohi ja löysin hyvää musiikkia.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Börje
12.05.2013 11:44:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Metallica on mulle eksä. Yläasteaikainen ihastus. En tiennyt paremmasta. Olen kiitollinen että esiteini-iän angsti meni ohi ja löysin hyvää musiikkia.
 
Nää on näitä, "Nykyäänhän kuuntelen Toolia ja Öpethiä ja olen VITTU MUUSIKKO. MEtälliCö on paskaa JUNTTIMUSIIKKIA."
 
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Wradlin
12.05.2013 12:04:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Börje: Nää on näitä, "Nykyäänhän kuuntelen Toolia ja Öpethiä ja olen VITTU MUUSIKKO. MEtälliCö on paskaa JUNTTIMUSIIKKIA."
 
Tästä +++!
 
Tawsky
12.05.2013 12:18:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Börje: Nää on näitä, "Nykyäänhän kuuntelen Toolia ja Öpethiä ja olen VITTU MUUSIKKO. MEtälliCö on paskaa JUNTTIMUSIIKKIA."
 
En ole progemies, mutta Metallica...
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Kivijalka
12.05.2013 12:38:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Börje: Nää on näitä, "Nykyäänhän kuuntelen Toolia ja Öpethiä ja olen VITTU MUUSIKKO. MEtälliCö on paskaa JUNTTIMUSIIKKIA."
 
Tähän tiivistyi koko muusinetti. Plussan arvoinen suoritus.
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Vessajono
13.05.2013 18:34:18 (muokattu 13.05.2013 18:34:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: En ole progemies, mutta Metallica...
 
Ei Tool ja Opeth oo progee kun ne ei oo Britanniasta eikä 70-luvulta lol
 
Itsehän kuuntelen kumpaakin (ja olen myös proge mies) mutta en oo siitä huolimatta luopunut Metallicasta. Paitsi niistä 2000-luvulla tehdyistä levyistä. Ne on huonoja.
 
"Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä."
Tawsky
13.05.2013 18:40:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Ei Tool ja Opeth oo progee kun ne ei oo Britanniasta eikä 70-luvulta lol
 
Itsehän kuuntelen kumpaakin (ja olen myös proge mies) mutta en oo siitä huolimatta luopunut Metallicasta. Paitsi niistä 2000-luvulla tehdyistä levyistä. Ne on huonoja.

 
Eiks jos haluu olla edes vähän mnet-approved niin pitäs hylätä kaikki Black Albumista eteenpäin?
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Anonymous-jazz
13.05.2013 19:26:33 (muokattu 13.05.2013 19:46:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi se pitää olla aina bändi ja musiikinkuluttajan suhde bändiin. Onhan se, että 1985 vuonnakin on sullottu studioon jotain sen ajan huippusoittajia randomina Madonnan äänityssessioissa. On sekin ollut bändi ja sitten se on hajonnut äänityssession jälkeen.
 
Niiden soittajien muodostanutta studiobändiä ei kuitenkaan lähes kukaan yksittäinen musiikinkuluttaja lähde jälkivuosina analysoimaan, että kyllä oli hyvä bändi Madonnalla sen ja sen biisin aikana kasassa. Vaan näille jotka tämän tiedostavat, niin ne kulloinkin käytetyt ja käytettävät studiomuusikot edustavat sitä lahjakkuutta, joka tuo sen oikean lopputuloksen äänitys kuin äänityssessiossa.
 
Yksittäinen musiikinkuluttaja ei vain tajua sitä, että musiikki ei ole bändi. Vaan musiikki on aina ollut olemassa. Mutta sitten kun lähdetään manipuloimaan kultteja (Michael Jackson) ja kulttibändejä, niin silloin on vain näitä kulttihahmoja, jotka muodostavat jonkun legendaarisen bändin/yhtyeen Beatles jne.
 
Mutta kyllähän se on totta, että ei joku Metallica ja sen kultti tehoaisi jos se olisi toteutettu tuolla studiosessio meiningillä, että joka sessiossa on eri soittajat ja keikoilla pyörii milloin kukakin random sessio/kiertuemuusikko. Koska tuolloin tuon kyseisen bändin kohderyhmällä ei enää riittäisi aivokapasiteetti kiinnittämään enää huomiota bändin tuottamaan kulttiin, kun olisi jo liian paljon sessio/kiertuemuusikoita pelissä sekoittamassa pakkaa.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Wradlin
13.05.2013 19:52:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Eiks jos haluu olla edes vähän mnet-approved niin pitäs hylätä kaikki Black Albumista eteenpäin?
 
Kyllä, mutta toinen vähintään yhtä hyvä vaihtoehto on kehua Loadit taivaisiin asti ja haukkua muu tuotanto paskaksi. Se on se toinen hyväksytty vaihtoehto.
 
sepisti
13.05.2013 20:19:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Miksi se pitää olla aina bändi ja musiikinkuluttajan suhde bändiin. Onhan se, että 1985 vuonnakin on sullottu studioon jotain sen ajan huippusoittajia randomina Madonnan äänityssessioissa. On sekin ollut bändi ja sitten se on hajonnut äänityssession jälkeen.
 
Niiden soittajien muodostanutta studiobändiä ei kuitenkaan lähes kukaan yksittäinen musiikinkuluttaja lähde jälkivuosina analysoimaan, että kyllä oli hyvä bändi Madonnalla sen ja sen biisin aikana kasassa. Vaan näille jotka tämän tiedostavat, niin ne kulloinkin käytetyt ja käytettävät studiomuusikot edustavat sitä lahjakkuutta, joka tuo sen oikean lopputuloksen äänitys kuin äänityssessiossa.
 
Yksittäinen musiikinkuluttaja ei vain tajua sitä, että musiikki ei ole bändi. Vaan musiikki on aina ollut olemassa. Mutta sitten kun lähdetään manipuloimaan kultteja (Michael Jackson) ja kulttibändejä, niin silloin on vain näitä kulttihahmoja, jotka muodostavat jonkun legendaarisen bändin/yhtyeen Beatles jne.
 
Mutta kyllähän se on totta, että ei joku Metallica ja sen kultti tehoaisi jos se olisi toteutettu tuolla studiosessio meiningillä, että joka sessiossa on eri soittajat ja keikoilla pyörii milloin kukakin random sessio/kiertuemuusikko. Koska tuolloin tuon kyseisen bändin kohderyhmällä ei enää riittäisi aivokapasiteetti kiinnittämään enää huomiota bändin tuottamaan kulttiin, kun olisi jo liian paljon sessio/kiertuemuusikoita pelissä sekoittamassa pakkaa.

 
Plussan arvoinen kirjoitus. Itse muistan kersana faijan älppäreitä kuunnellessa katsoneeni aina, että ketkä soitavat ko. levyllä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «