Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Audiovisuaalinen alue »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Graafikko tarjolla
1 2
Vladi
02.05.2013 10:32:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ammatikseen graafikon töitä jo useamman vuoden tehnyt ihmisolio olisi tarjolla. Teen mm. seuraavaa:
 
Nettisivut
- Mahdollisuus Wordpress-hallintajärjestelmään, jolla bändiläiset voivat itse päivittää helposti sivuillensa keikkapäiväkirjaa, kuvia tai vaikka biisejä.
 
Printtimateriaali
- Bändilogot, taustakankaat, keikkajulisteet, flyerit, levynkannet ym.
 
SoMe-mainonta
- Facebook, Twitter, Bandcamp ym. sekä näiden kaikkien yhdessä muodostama vahva sosiaalisen median näkyvyys.
 
Valokuvaus
- Olen perushyvä valokuvaaja, jolla on kokemusta mm. hää- ja keikkakuvaamisesta. Portfoliostani löytyy muutama kuvanäyte ja lisää saa pyydettäessä.
 
Portfolioni löytyy täältä: www.vladimirhalinen.com
 
Hintani ovat kohtuulliset ja voimme sopia haluamallesi toteutuspaketille kiinteän hinnan, jonka jälkeen hommat tehdään parhaan osaamisen mukaan työtunteja katsomatta.
 
Ota yhteyttä ja kerro mahdollisista ideoistasi ja toiveistasi. Yhteystietoni löytyvät portfoliostani tai voit lähestyä myös pikaviestitse.
 
Harashoo, tovarish, harashoo!
Krice
02.05.2013 13:44:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo Bluetonen logo tehty jollakin valmiilla fontilla? Mun mielestä ei kovin hieno. Kyllähän logot pitäisi tehdä aina vähän sovelletusti. Tai sitten rehellisesti Comic Sansilla.
 
arppah8
02.05.2013 15:01:35 (muokattu 02.05.2013 15:03:33)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Mun mielestä
 
Niin.
 
rehellisesti Comic Sansilla.
 
Niin että mitäkä?
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
bedlam
02.05.2013 15:25:47 (muokattu 02.05.2013 15:27:01)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Comic Sans sateenkaaren värisellä liu'ulla kaikkiin maailman logoihin!
http://scruss.com/wordpress/wp-content/uploads/2007/11/billions.png
 
http://www.petrilampela.net
Wradlin
12.05.2013 20:34:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Onko tuo Bluetonen logo tehty jollakin valmiilla fontilla? Mun mielestä ei kovin hieno.
 
Mun mielestä se on siisti. Miten tällaiset viestit auttavat yhtään ketään?
 
Krice
12.05.2013 23:27:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wradlin: Miten tällaiset viestit auttavat yhtään ketään?
 
Joo ei kritisoida ketään, sehän kehittää. Otetaan amerikasta mallia eli kehutaan kaikkea vuolaasti.
 
Vladi
13.05.2013 08:49:52 (muokattu 13.05.2013 09:04:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Onko tuo Bluetonen logo tehty jollakin valmiilla fontilla? Mun mielestä ei kovin hieno. Kyllähän logot pitäisi tehdä aina vähän sovelletusti. Tai sitten rehellisesti Comic Sansilla.
 
En ole suunnitellut alkuperäistä logoa, mutta olen kyllä "toisintanut" sen aikoinaan, jotta sain siitä vektorigrafiikkaversion. Logossa on käytetty pohjana erästä fonttia, jota on sitten tiivistetty/levennetty/välistetty jne. tarpeen mukaan ja sitä kautta luotu uniikki ratkaisu. Webbikäyttöön tuota on myös hieman efektoitu näyttämään "metalliselta".
 
Ja jos logo ei miellytä, niin harmi juttu. Kaikkia ei voi miellyttää. Olet vapaa esittämään oman versiosi mahdollisesta Bluetone-logosta.
Krice
14.05.2013 12:47:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Olet vapaa esittämään oman versiosi mahdollisesta Bluetone-logosta.
 
No olipa ylimielinen kommentti. Tuliko mieleen, että täällä voi olla muitakin alan ammattilaisia? Tosin voin hyvinkin heittää jotakin kokoon. Työttömänä on aikaa väsäillä hassujakin juttuja.
 
Gabe
14.05.2013 13:20:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän Vladin kyhäämistä sivuista kovasti, etenkin Bluetonen ja Atlas Guitarsin sivut miellyttävät minun silmääni erittäin paljon. Tsemppiä vaan jatkoon! Asiansa osaavalle ja mukavalle tyypille löytyy aina hommaa.
Kukkis 77
15.05.2013 07:14:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: No olipa ylimielinen kommentti.
 
No ei mun mielestä kyllä.
 
Tosin voin hyvinkin heittää jotakin kokoon. Työttömänä on aikaa väsäillä hassujakin juttuja.

 
Anna palaa.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
bedlam
15.05.2013 09:35:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukkis 77: No ei mun mielestä kyllä.
 
No ei minustakaan tuossa ollut kyllä mitään ylimielistä. Annahan Krice tosiaan tulla graafista näytettä, niin arvostellaan porukalla.
 
http://www.petrilampela.net
Vladi
15.05.2013 11:02:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: No ei minustakaan tuossa ollut kyllä mitään ylimielistä. Annahan Krice tosiaan tulla graafista näytettä, niin arvostellaan porukalla.
 
No johan tuli savotta tästä ilmoituksesta... Jos ei tehdä tästä mitään rölöketjua kuitenkaan, tarkoitus oli vain laittaa ilmoitus tarjolla olevasta tekijästä.
 
Sulla on muuten hyvännäköisiä levynkansia portfoliossas! :)
bedlam
15.05.2013 12:04:27 (muokattu 15.05.2013 12:04:50)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: No johan tuli savotta tästä ilmoituksesta... Jos ei tehdä tästä mitään rölöketjua kuitenkaan, tarkoitus oli vain laittaa ilmoitus tarjolla olevasta tekijästä.
 
Sulla on muuten hyvännäköisiä levynkansia portfoliossas! :)

 
No kiitos, hyvältä noi sunkin tekoset näyttää :) Ei siis ollut tarkoitus, että Krice alkaa TÄHÄN ketjuun postailla grafiikkaansa :D Itse asiassa suosittelisin, että vinkkaisit ylläpidolle että voisko se poistaa nää asiaankuulumattomat rölöt tästä ketjusta.
 
http://www.petrilampela.net
Krice
15.05.2013 14:07:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Ei siis ollut tarkoitus, että Krice alkaa TÄHÄN ketjuun postailla
 
Tarkoitus oli vain sanoa, että _minun mielestäni_ logon pitäisi olla vähän muutakin kuin pelkkä fontti. Katsokaa tunnettuja logoja niin ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Logo on jotakin sellaista, joka jää ehkä jopa mieleen, ja josta tunnistaa myöhemmin tuotemerkin. Aika harvoin fontti=logo, mutta sekin on toki mahdollista.
 
Vladi
15.05.2013 14:15:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Tarkoitus oli vain sanoa, että _minun mielestäni_ logon pitäisi olla vähän muutakin kuin pelkkä fontti. Katsokaa tunnettuja logoja niin ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Logo on jotakin sellaista, joka jää ehkä jopa mieleen, ja josta tunnistaa myöhemmin tuotemerkin. Aika harvoin fontti=logo, mutta sekin on toki mahdollista.
 
Sä et kyllä tiedä yhtään, mistä puhut, joten voisitko olla hiljaa ja mennä pois trollaamasta ilmoitustani.
 
http://www.hongkiat.com/blog/fonts-used-logos-popular-brands/
http://www.pixelonomics.com/famous- … s-logos-regular-fonts-regulabrands/
 
Laitan ylläpidolle viestiä, jos voisivat vaikka poistaa kaikki kommentit tästä ketjusta.
Milkop
15.05.2013 15:37:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Laitan ylläpidolle viestiä, jos voisivat vaikka poistaa kaikki kommentit tästä ketjusta.
 
Kai nyt asioista voi keskustella? Mainostilaa voit varmasti ostaa sitten erikseen.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Vladi
15.05.2013 16:02:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Kai nyt asioista voi keskustella? Mainostilaa voit varmasti ostaa sitten erikseen.
 
Miksi minun ilmoitukseni pitäisi toimia keskustelualustana logosta, jota en ole edes suunnitellut, kun muut ilmoitukset tällä palstalla saavat olla rauhassa?
Gabe
15.05.2013 16:04:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Tarkoitus oli vain sanoa, että _minun mielestäni_ logon pitäisi olla vähän muutakin kuin pelkkä fontti. Katsokaa tunnettuja logoja niin ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Logo on jotakin sellaista, joka jää ehkä jopa mieleen, ja josta tunnistaa myöhemmin tuotemerkin. Aika harvoin fontti=logo, mutta sekin on toki mahdollista.
 
Marshall, Fender, Gibson...
 
Menee Krice nyt vähän höpötykseksi.
Krice
15.05.2013 19:52:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Marshall, Fender, Gibson...
 
Tarkkana. Näihin on kehitelty omat tyylitellyt fontit.
 
Menee Krice nyt vähän höpötykseksi.
 
Keskustelufoorumihan tämä kai on. Huvittaa tuo "poistetaan kaikki viestit".
 
Wradlin
20.05.2013 19:28:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Tarkkana. Näihin on kehitelty omat tyylitellyt fontit.
 
Jätit aiemmassa viestissäsi sanomatta tuon "oma tyylitelty fontti"-osion. Viestissä, johon Gabe vastasi kirjoitit näin:
 
Krice: Tarkoitus oli vain sanoa, että _minun mielestäni_ logon pitäisi olla vähän muutakin kuin pelkkä fontti. Katsokaa tunnettuja logoja niin ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Logo on jotakin sellaista, joka jää ehkä jopa mieleen, ja josta tunnistaa myöhemmin tuotemerkin. Aika harvoin fontti=logo, mutta sekin on toki mahdollista.
 
Ja tähän viestiin voidaan vastata esimerkiksi Nokia, Marshall, Elisa, Gibson, Samsung, Pirelli, Fender ja ZTE, jotka kaikki tunnistetaan Bluetonen tapaan kirjoitetusta "logosta", ei omasta symbolistaan toisin kuin vaikkapa Ferrari ja Shell.
 
Pahoittelen offtopicia, mutta oli pakko.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «