Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bkp Piledriver
1
kitaramies123
11.05.2013 12:29:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saatan hommata tuollaisen tallamikin tulevaan teleprojektiin. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä mikistä että saako soitettua metallia ja onko hyvät cleanit.
Tuossa vielä linkki https://bareknucklepickups.co.uk/ma … s&sub=vintage_hot&pickup=piledriver
 
Tawsky
11.05.2013 15:04:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitaramies123: Saatan hommata tuollaisen tallamikin tulevaan teleprojektiin. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä mikistä että saako soitettua metallia ja onko hyvät cleanit.
Tuossa vielä linkki https://bareknucklepickups.co.uk/ma … s&sub=vintage_hot&pickup=piledriver

 
Ohan tuolla tollainen Modern Metal Clip, että siltäpä se varmaan kuulostaa metallissa. Ootko miettinyt tallahumpparia?
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
kitaramies123
11.05.2013 19:36:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Ohan tuolla tollainen Modern Metal Clip, että siltäpä se varmaan kuulostaa metallissa. Ootko miettinyt tallahumpparia?
 
oon miettinyt mutta haluan kokeilla jotaki uutta kun humpparit on ollut joka kitarassa.
 
Tawsky
11.05.2013 19:45:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitaramies123: oon miettinyt mutta haluan kokeilla jotaki uutta kun humpparit on ollut joka kitarassa.
 
Mulla on ainakin ite hyvät kokemukset BKP:stä, tosin ei tuosta nimenomaisesta mikistä. Toisessa stratossa on Sinner ja Trilogy suite. Kitaristikaveri kehu että on parhaat singlecoil-soundit mitä on kuullut noin hard rock-tyyliseen musaan.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «