Vilpur1 30.04.2013 15:52:56 | |
---|
Vladi: Uutta Bluetonelta näin vapun kunniaksi. Bluetone Barfly: http://www.bluetone.fi/fi/bluetone-barfly/ Sympaattisen näköinen laite, joutuu melkeinpä testaamaan tuommoista jossain vaiheessa. Juu erittäin hyvän näkönen peli. Värit suorastaan sointuvat yhteen! I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
TTV 30.04.2013 17:27:00 | |
---|
Vladi: Uutta Bluetonelta näin vapun kunniaksi. Bluetone Barfly: http://www.bluetone.fi/fi/bluetone-barfly/ Sympaattisen näköinen laite, joutuu melkeinpä testaamaan tuommoista jossain vaiheessa. Kuulin ton saundia pajalla, kun Matti testasi sitä mun Tokaita sen kautta. Todella miellyttävät puhtaat siitä ainakin irtos, suorastaan tehty straton singlecoileille :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
No, nyt on mullakin Bluetone. Piti ihan tänne tulla siitä pullistelemaan. Combo on Vladille alunperin tullu VH Custom. Henxeliltä ostin. En oo vielä täysin perillä tosta aparaatista, mutta hienoja ääniä siitä saa ilmoille :) |
Jucciz 08.05.2013 18:43:20 | |
---|
oipe: No, nyt on mullakin Bluetone. Piti ihan tänne tulla siitä pullistelemaan. Combo on Vladille alunperin tullu VH Custom. Henxeliltä ostin. En oo vielä täysin perillä tosta aparaatista, mutta hienoja ääniä siitä saa ilmoille :) Heh. Just eilen treenikämpällä mietittiin Vladin kanssa, missä ja kellä se combo nykyisin on. No, löytyipä vastaus sitten tähänkin kysymykseen. :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
TTV 08.05.2013 19:26:05 | |
---|
oipe: No, nyt on mullakin Bluetone. Piti ihan tänne tulla siitä pullistelemaan. Combo on Vladille alunperin tullu VH Custom. Henxeliltä ostin. En oo vielä täysin perillä tosta aparaatista, mutta hienoja ääniä siitä saa ilmoille :) Onnea hankinnasta, koita pitää pitempään ja kovemmalla soitolla kuin aiemmat omistajat :-) Ens viikolla pitäis itelle tulla Express Jr "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
AngieRainbow 08.05.2013 20:28:08 (muokattu 08.05.2013 20:34:01) | |
---|
Mä otin oman Bluetone combon pois torilta. Vittuako sitä kenellekään myymään. Jucciczen perkele väänteli mun Bluetone JMP50-nupista eilen namiskat aivan saatanan kummalliseen asentoon. Ei voi silti mitään. Paremmalta se nyt kuulostaa kuin omilla säädöilläni. Ihme homma... What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
jyrkalt 08.05.2013 20:43:13 | |
---|
AngieRainbow: Mä otin oman Bluetone combon pois torilta. Vittuako sitä kenellekään myymään. Jucciczen perkele väänteli mun Bluetone JMP50-nupista eilen namiskat aivan saatanan kummalliseen asentoon. Ei voi silti mitään. Paremmalta se nyt kuulostaa kuin omilla säädöilläni. Ihme homma... Ei kai porukat säädä silmillä? When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass. |
Jucciz 08.05.2013 21:14:37 | |
---|
jyrkalt: Ei kai porukat säädä silmillä? Ei oo ainakaan mulla ollu tapana. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
svilo 08.05.2013 21:27:07 | |
---|
AngieRainbow: Mä otin oman Bluetone combon pois torilta. Vittuako sitä kenellekään myymään. Jucciczen perkele väänteli mun Bluetone JMP50-nupista eilen namiskat aivan saatanan kummalliseen asentoon. Ei voi silti mitään. Paremmalta se nyt kuulostaa kuin omilla säädöilläni. Ihme homma... *user error* :) /s "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Vetehinen 08.05.2013 21:34:04 | |
---|
AngieRainbow: Mä otin oman Bluetone combon pois torilta. Vittuako sitä kenellekään myymään. Sillähän rahoittaisi Bluetonen varsin nopeasti. Ehtymätön luonnonvara eikä verojakaan tarvitse maksaa. "When I die, I want you to bury me upside down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass!" -Red |
Ziggy Bubba 08.05.2013 21:36:25 | |
---|
Pistäkääs ihmeessä lisää soundi-pätkää Bluetoneilla. Kyllä nämä yhä vaikuttavan varsin kiinnostavilta laitteilta. |
Lancelot 08.05.2013 22:01:27 | |
---|
AngieRainbow: Mä otin oman Bluetone combon pois torilta. Vittuako sitä kenellekään myymään. Jucciczen perkele väänteli mun Bluetone JMP50-nupista eilen namiskat aivan saatanan kummalliseen asentoon. Ei voi silti mitään. Paremmalta se nyt kuulostaa kuin omilla säädöilläni. Ihme homma... Äijä pyörittelee Bluetoneja vuoroin torilla. Ei siinä mitään ,ymmärrän kyllä. Tuttu diagnoosi..:) |
jniska 09.05.2013 12:14:30 | |
---|
AngieRainbow: Mä otin oman Bluetone combon pois torilta. Vittuako sitä kenellekään myymään. Jucciczen perkele väänteli mun Bluetone JMP50-nupista eilen namiskat aivan saatanan kummalliseen asentoon. Ei voi silti mitään. Paremmalta se nyt kuulostaa kuin omilla säädöilläni. Ihme homma... Hehhee. Ensi viikolla uudet kujeet ;-). Niitä nappuloita saa pyöritellä, ei niille ole oikeaa asentoa olemassa. Siinä missä saundaa parhaalta on oikea kohta. Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
TMik 09.05.2013 12:58:38 | |
---|
Mun pitäs nyt alkaa miettimään kaappiasioita kun tuo vahvistinpuoli on vihdoinkin kunnossa. Nuo g12-75t elementit soundaa kotivoimakkuuksilla hyvältä mutta kovemmalla volalla ja varsinkin bändin kanssa en kyllä tykkää yhtään. Niissä vaan on sitä ala ja yläpäätä liikaa. Nopeasti kokeilin tuossa 1x12" v30 kaappia ja heti pelitti paremmin. Netin perusteella tommonen 2xg12-75 & 2xV30 yhdistelmä voisi toimia aika tasapainosesti. Vai onkos jollain parempia ehdotuksia? |
johanssen 09.05.2013 13:22:09 | |
---|
Nyt on täälläkin käsiraha maksettu Dustyn nupista. Nyt on sitte aika pelkästään pitkää pari kolme kuukautta. Otin siihen cleanin kaiulla ja 4x6V6GT, mutta muuten mennään peruskamana. Oli noi TTVn Louderit niin räyhäkkään näkösiä vehkeitä, että oli itellekin pakko ottaa mustaa verkkoo ja muovii etumaskiin. Joten kiitos inspiraatiosta. Kylätohtorille kiitokset neuvoista. Ai niin, samalla tuli tilattua siihen bluescaseltä oma lodju. Saa arvoisensa kuljetuskopan. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Vladi 09.05.2013 13:57:45 | |
---|
johanssen: Ai niin, samalla tuli tilattua siihen bluescaseltä oma lodju. Saa arvoisensa kuljetuskopan. Mun pitäis tehdä tää kyllä myös. On meinaan jo kerran käynyt nuppi huollossa ja viaksi selvisi todennäköinen kova kolaus. Maksaa äkkiä itsensä takaisin tuommoinen case, jos pitää nuppia alkaa lähettelemään useamman kerran Harrylle... |
TTV 09.05.2013 14:33:50 | |
---|
johanssen: Nyt on täälläkin käsiraha maksettu Dustyn nupista. Nyt on sitte aika pelkästään pitkää pari kolme kuukautta. Otin siihen cleanin kaiulla ja 4x6V6GT, mutta muuten mennään peruskamana. Oli noi TTVn Louderit niin räyhäkkään näkösiä vehkeitä, että oli itellekin pakko ottaa mustaa verkkoo ja muovii etumaskiin. Joten kiitos inspiraatiosta. Kylätohtorille kiitokset neuvoista. Ai niin, samalla tuli tilattua siihen bluescaseltä oma lodju. Saa arvoisensa kuljetuskopan. Hieno valinta, älä säikähdä, jos Harry tuuppaakin nupin sulle etuajassa :-) Itellä on kaikkien nuppien osalta tullut tällainen positiivinen yllätys. Toi 6V6 pääte toimii todella hyvin, molemmissa Loudereissa on nyt 2x6V6, tosin pienemmässä on pienempi muuntaja. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
AngieRainbow 09.05.2013 16:10:20 (muokattu 09.05.2013 16:10:42) | |
---|
jniska: Hehhee. Ensi viikolla uudet kujeet ;-). Niitä nappuloita saa pyöritellä, ei niille ole oikeaa asentoa olemassa. Siinä missä saundaa parhaalta on oikea kohta. Joo. Mä en oikein noiden reverbien ja tremoloiden kanssa osaa puljata ja vetelen aika lailla säröillä kutenkin enemmän. Huvittaisi aika paljon kokeilla Bluetonen Fender 5E3 maailman comboa. No kahtoo nyt. Toi mun combo on kuitenkin niin mukava roudata, että sen puoleen päätin pitää sen. SHOD:lla se potkiikin vähän tymäkämmin. Oli muuten taas Jucciczen ja Vladin kanssa soitellessa ja (kama)runkatessa puhetta, että pitäisi saada Jarmo remmiin. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
jniska 09.05.2013 17:14:50 | |
---|
AngieRainbow: Joo. Mä en oikein noiden reverbien ja tremoloiden kanssa osaa puljata ja vetelen aika lailla säröillä kutenkin enemmän. Huvittaisi aika paljon kokeilla Bluetonen Fender 5E3 maailman comboa. No kahtoo nyt. Toi mun combo on kuitenkin niin mukava roudata, että sen puoleen päätin pitää sen. SHOD:lla se potkiikin vähän tymäkämmin. Oli muuten taas Jucciczen ja Vladin kanssa soitellessa ja (kama)runkatessa puhetta, että pitäisi saada Jarmo remmiin. Kiitos, tuo oli mukava kuulla, että jopa kaivattiin :-D. Työ pirulainen häiritsee harrastustoimintaa. Kerkesin onneksi pari tuntia tuossa välissä soittaa kitaraa. Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
stratomaster 09.05.2013 19:40:52 | |
---|
Harry tuntuu olevan aidosti kiinnostunut siitä, mitä soittajat hänen vahvistimistaan pitävät. Hän tarjoaa niitä mielellään viikoksi lainaan ilman sen kummempia myyntipuheita. Oma Dusty Road combo kotiutui jo kohta kolmisen vuotta sitten, ja sen jälkeen on ollut testattavana ainakin Lead Junior, Tweed Deluxe, Princeton Reverb sekä viime viikolla Dusty Road -nuppi 2X12 kaapilla. Kaikki nuo vahvistimet ovat olleet todella hyväsoundisia ja hienoja laitteita, itseäni ehkä eniten kuitenkin puhutteli tuo Dusty Road-nuppi kaapin kanssa. Nyt tuossa odottelee Bluetone Bassman Junior-nuppi, varmaan tässä viikonloppuna pääse ottamaan siitä savut. |