Miten ihmeessä noi ajurit sais asennettua SBliveen(win98)??Tulee vaan ilmoitus error initializing audio drivers !malauta joka kerta.Älkää vaan sanoko että asenna windows uudelleen |
l6mp6l6 05.05.2004 18:20:01 | |
---|
Q. Under which Operating Systems can I use the kX driver? A. The kX driver conforms to the WDM (Windows Driver Model) specification and is therefore compatible with the following Microsoft Windows operating systems: Windows XP, Windows 2000, Windows 98 (Second Edition only), and Windows Me. Windows .NET Server 2003 may also be supported, however, this has not been tested. Windows 98 (First Edition) will not be supported since it has no built-in support for WDM drivers (v1.1 or later). Onkohan sulla kumpi edition käytössä? Is there anybody out there? |
KeljuK 05.05.2004 21:09:04 | |
---|
Älkää vaan sanoko että asenna windows uudelleen Tappelin Emu 1212- kortin ajureiden kanssa noin vuorokauden siivoten edellisen kortin ajureita käsin rekisteriä myöten, ja olin lähes varma että kortissa on vikaa. Varmuuden saamiseksi tein kiintolevylle uuden partition jonne asensin "puhtaan" WindowsXP:n. Ja hyvin rokkaa. Entisen päälle ei korttia vain saanut, ja väitän tietäväni mitä teen. Joskus siis ajurien vaihto todellakin vaatii puhtaan asennuksen. Mutta varmista toki että sulla on käytössä nimenomaan W98- paketti. |
Hank Hill 06.05.2004 11:11:36 | |
---|
98se mulla on.Olen noiden vanhojen ajureiden kanssa tapellut myös,missä ihmeessä ne luuraa,WIN/SYS/inf?.Kerran onnistuin asentamaan Kx-asennuksen jälkeen creativen ajurit.Ämpärit soi ,mutta ohjelmat ei löytänyt ASIO-ajureita.Windowsin uudelleenasennus ei onnistu ,ostin koneen käytettynä eikä niitä levyjä ole :( Tekis niin mieli "kasailla"biisejä :( Onko kellään muuten kokemusta KX 3537-versiosta,toimiiko hyvin?Olen käyttänyt tolla toisella kiintolevyllä,joka kanssa sekos ,3534 ajureita. |
kjh 06.05.2004 14:33:26 | |
---|
Joo EMU 1212 ja SB Live sotku on minullakin. Jossain välissä jo Live kx drivereillä ja EMU 1212 toimivat nätisti yhteen, mutta sitten menin kokeilemaan Liveen Creativen omia drivereitä, ja kx:n ASIO on nyt totaalikieltäytyjä... Wavelab Litekin heittää volttia käynnistyksessä, nyyh. Taitaa olla aika Win2000 uudelleeninstalloinnille, samalla voisi heittää ACPIn yli laidan. |