Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kilpailut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Basistien efektilautaskaba - ÄÄNESTYS
1
Mä vaan
07.05.2013 09:20:29 (muokattu 07.05.2013 21:39:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs, ilmoittautuminen on päättynyt, ja nyt on aika valita komein/kaunein lauta, miten sen itse haluaa määritellä. Pisteitä jaetaan ulkonäössä seuraavasti:
 
5p. - Nimi
4p. - Nmi
3p. - Nmi
2p. - Nmi
1p. - Nmi
 
EDIT: TOINEN ARVOSTELU-OSIO POISTETTU!!!
 
SANALLINEN ARVOSTELU ON SUOTAVAA, MUTTEI PAKOLLISTA.
 
EDIT: Anteeksi möhläykseni, kuvat löytyvät tietenkin tuolta: http://aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=82170
 
Hullu basisti.
Visakoivu
07.05.2013 14:47:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5p. - stragowa. Kunnon kattaus.
4p. - pkuukas. Tosimies tekee pedaalinsa itse.
3p. - absqua. Ammattilaisella ammattilaisen lauta.
2p. - kingnothing. Mulukuista pedaalissa plussaa.
1p. - Johnny Buzz. Efektiä tarpeeseen.
 
Sisältöjä en arvostele kun en mistään mitään tiedä.
 
"Hamster on overdrive."
J.Nikkanen
07.05.2013 20:51:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ulkonäköbongos goes to:
 
5p. #18 - Johnny Buzz
4p. #17 - pekezu
3p. #16 - Olli.M
2p. #3 - CheRoberto
1p. #6 - absinth
 
Das sisältö: (vetelen hatusta, koska ei tajuu!)
 
Tittidii! Nou points! En tajuu.
 
...mutta kivempihän näissä itsetehdyissä on se, että vituttaa vielä vuosienkin päästä tehdyt virheet. -Karlsson
Mä vaan
08.05.2013 16:04:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stopan lauta lisätty vielä skabaan.
 
Hullu basisti.
pekezu
09.05.2013 09:59:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5p. absqua
 
Tässä viehättää kompaktius, tarpeelliset tuotteet ja siisteys. Buddha myös.
 
4p. CheRoberto
 
Kiva kattaus ja siistissä paketissa.
 
3p. J.Nikkanen
 
Kiva pikkulauta, jossa ilmeisesti soittajalle kaikki tarpeellinen. Itsellehän moinen määrä muljuja ei riittäisi, mutta nää pisteet ropisee myös siisteydestä.
 
2p. Olli.M
 
Samoista syistä kuin edellämainitut tulee pisteet, kompakti, siisti ja käytännöllinen. Vähän isompia avaruusaluksia olis voinu olla.
 
1p. stragowa
 
Tää tulee ihan munanjatkeissuena, eli koska tota lautaa on noin helvetisti, laitetaan yksi piste. Vähän liian isot laudat mun makuun ja asettelukaan ei sytytä, mut onhan tossa asennetta.
 
pkuukas
12.05.2013 00:16:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5p.-Olli.M DIY, Kompakti, Pärinä ja muljutus.
 
4p.- J.Nikkanen DIY, kompakti, Pärinä.
 
3p.-M-H-H DIY, kompakti, Punane.
 
2p.-2541 TEREO, muljutus, proge.
 
1p.- Stragowa Överi.
 
Unstable condition, a symptom of life.
CheRoberto
14.05.2013 15:20:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5p. pekezu
Aguilarin siivittämänä voittoon.
 
4p. pehko
Keep it simple. Tykkään.
 
3p. Stopa
Perussiisti kokonaisuus. MXR pedaaleilla pisteille.
 
2p. absqua
Jotenkin kattaus vaan miellyttää silmää.
 
1p. stragowa
Ihan vaan kunnioituksesta määrää kohtaan.
 
Rehellisyyden nimissä on kyllä sanottava, että oli hieman jopa vaikeuksia löytyy viisi pisteitä ansainnutta kokonaisuutta, eli taso ei tällä kertaa ollut mitenkään päätä huimaava.
 
J.Nikkanen
14.05.2013 16:23:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CheRoberto: Rehellisyyden nimissä on kyllä sanottava, että oli hieman jopa vaikeuksia löytyy viisi pisteitä ansainnutta kokonaisuutta, eli taso ei tällä kertaa ollut mitenkään päätä huimaava.
 
Ööh? Että niinkuin kummoisia ja minkämoisia pitäis olla että olis tasoa päätä huimaavasti? Jonkunlaisia bling bling-lautoja? Kilpaa varten tuunattuja lautoja joita ei välttämättä käytössä nähdä vaiko mitenkä?
 
...mutta kivempihän näissä itsetehdyissä on se, että vituttaa vielä vuosienkin päästä tehdyt virheet. -Karlsson
CheRoberto
16.05.2013 09:07:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Ööh? Että niinkuin kummoisia ja minkämoisia pitäis olla että olis tasoa päätä huimaavasti? Jonkunlaisia bling bling-lautoja? Kilpaa varten tuunattuja lautoja joita ei välttämättä käytössä nähdä vaiko mitenkä?
 
No tietty sellaisia, jotka herättäisi halun omistaa kyseinen lauta efekteineen. Nyt missään laudassa ei ollut kahta pedaalia enempää, jotka itse haluaisin omistaa. Mukaan lukien siis oma kilpailuun osallistunut (nyt jo syystäkin edesmennyt) kattaukseni. Siististä layoutistakaan ei varsinaisesti ole haittaa tällaisissa skaboissa. Ihan siis henkilökohtaisten mieltymysten näkökulmasta ja minimalismiin taipuvaisena näitä arvostelen. Nyt ei vaan kolissut. Pahoittelen ja pyydän anteeksi, jos joku koki mielipiteeni loukkaavana.
 
Visakoivu
16.05.2013 09:35:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CheRoberto: No tietty sellaisia, jotka herättäisi halun omistaa kyseinen lauta efekteineen. Nyt missään laudassa ei ollut kahta pedaalia enempää, jotka itse haluaisin omistaa. Mukaan lukien siis oma kilpailuun osallistunut (nyt jo syystäkin edesmennyt) kattaukseni. Siististä layoutistakaan ei varsinaisesti ole haittaa tällaisissa skaboissa. Ihan siis henkilökohtaisten mieltymysten näkökulmasta ja minimalismiin taipuvaisena näitä arvostelen. Nyt ei vaan kolissut. Pahoittelen ja pyydän anteeksi, jos joku koki mielipiteeni loukkaavana.
 
Menee OT linjalle tähän ketjuun, mutta sen verran pitää sanoa, että siisti layout ei ole aina paras käytön kannalta. Esim. itsellä oli tuossa laudassa pari efektiä sijoitettu siten, että ne saa molemmat yhdellä painalluksella päälle/pois. Ja mielipide asioitahan nämä.
 
"Hamster on overdrive."
J.Nikkanen
16.05.2013 10:58:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CheRoberto: Pahoittelen ja pyydän anteeksi, jos joku koki mielipiteeni loukkaavana.
 
Eijei, ei tässä mitään loukkaannuta, halusin vain tietää että mitenkä asiaa ajattelet kun ilmaisit että aika laimeita lautoja skabassa. Eipä sen kummempaa.
 
...mutta kivempihän näissä itsetehdyissä on se, että vituttaa vielä vuosienkin päästä tehdyt virheet. -Karlsson
Prak
16.05.2013 12:18:00 (muokattu 16.05.2013 12:19:39)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5p. - Olli.M - Symmetrisen nätti kattaus ja oivat pedaalivalinnat.
4p. - pkuukas - DIY-meininki ja Magnus
3p. - Stopa - Muuntojoustava ja MXR-pitoinen
2p. - stragowa - Mothership command console
1p. - M-H-H - Kompakti ja siisti
 
pehko
16.05.2013 18:18:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CheRoberto: No tietty sellaisia, jotka herättäisi halun omistaa kyseinen lauta efekteineen. Nyt missään laudassa ei ollut kahta pedaalia enempää, jotka itse haluaisin omistaa. Mukaan lukien siis oma kilpailuun osallistunut (nyt jo syystäkin edesmennyt) kattaukseni. Siististä layoutistakaan ei varsinaisesti ole haittaa tällaisissa skaboissa. Ihan siis henkilökohtaisten mieltymysten näkökulmasta ja minimalismiin taipuvaisena näitä arvostelen. Nyt ei vaan kolissut. Pahoittelen ja pyydän anteeksi, jos joku koki mielipiteeni loukkaavana.
 
niin no, yleensähän sinne lautoihin kasaillaan roinaa, mitä muut mahdollisesti haluaisi. ja jos joku haluaa tehdä efektilaudastaan visuaalisen taideteoksen, go for it! Mutta mitä on noita tullu nähtyä niin kuvissa, livenä kun kamarunkkausvideoissakin, niin aika viidakon lait siellä ladoissa usein vallitsee. ainakin juuri noin visuaalisesti.
absqua
17.05.2013 08:22:48 (muokattu 17.05.2013 08:23:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5p. Stragowa
Tuota voi jo kutsua pedalboardiksi. More is more, ja se pätee myös tässä lajissa. Harmi ettei tuo paketti ole yhtenä 1mx2m palana kunnon Taisteluplaneetta Galactica-hengessä.
 
4p. Pekezu
Sisäsiisti lemmikki. Kaikki oleellinen laadukkaina paloina pienessä paketissa. Tässä haisee työnteon hikinen odööri.
 
3p. pkuukas
DIY-meininki ansaitsee aina pisteitä ja hatun noston. Erittäin hienoa.
 
2p. Visakoivu
Inspiroivan näköinen sekamelska. En tiedä miksi.
 
1p. Helperi
Tässäkin on näennäisestä sekavuudestaan huolimatta jotenkin hyvää havinaa.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
CheRoberto
17.05.2013 08:45:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pehko: niin no, yleensähän sinne lautoihin kasaillaan roinaa, mitä muut mahdollisesti haluaisi. ja jos joku haluaa tehdä efektilaudastaan visuaalisen taideteoksen, go for it! Mutta mitä on noita tullu nähtyä niin kuvissa, livenä kun kamarunkkausvideoissakin, niin aika viidakon lait siellä ladoissa usein vallitsee. ainakin juuri noin visuaalisesti.
 
Omaan lautaani olen laitannut aina purkkeja mitä ITSE olen ainakin luullut haluavani. Vai oliko toi sarkasmia!? Mitä tohon visuaalisuuten tulee, niin kukin taaplaa tyylillään. Haussa oleva soundi on tietty kaiken lähtökohta, mutta minulle henkilökohtaisesti on tärkeää, että rojut on myös siististi järjestyksessä. Makuasioitahan nämä totta tosiaan on.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «