krk 28.04.2013 21:17:56 | |
---|
Onnittelut stratomasterille! Ja Zeeboolle kans... - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Zeeboo 28.04.2013 21:22:16 | |
---|
Onnee Maisterille! Kaivelen taustoja ja koetan saada seuraavan tulille asapisti. White men can't Monk |
tjj2000 28.04.2013 21:24:46 | |
---|
Vielä ei voi julistaa voittajaa, sillä osallistuja piper on pisteyttänyt jossain tiloissa, näin ilmaisee keskustelussa. Pakko tehdä rotesti, jos tekisin ihmenousun kärkeen! ;) ... toisaalta enmä viitsi, joten onnittelut kaikille osallistujille. Onneksi näistä kisoista ei voi pudota pois; ainakaan kovin helposti. Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
piper 28.04.2013 21:40:12 | |
---|
tjj2000: Vielä ei voi julistaa voittajaa, sillä osallistuja piper on pisteyttänyt jossain tiloissa, näin ilmaisee keskustelussa. Pakko tehdä rotesti, jos tekisin ihmenousun kärkeen! ;) ... toisaalta enmä viitsi, joten onnittelut kaikille osallistujille. Onneksi näistä kisoista ei voi pudota pois; ainakaan kovin helposti. Jos luit tarkasti, niin kirjoitin että olen TÄNÄÄN päissäni kuunnellut. Eilen pisteytin selvinpäin ja samalla periaatteella kuin Juccizkin, eli fiiliksellä. Pisteet ei vaihda osoitetta. Ainoa mitä pahoittelen on se, että ehkä tuli joitakin kohdeltua liian ankarilla sanamuodoilla. t. Antti It's getting dark, too dark to see... |
Zeeboo 28.04.2013 22:26:25 | |
---|
Sielläpä olis uutta taustaa tyrkyllä. White men can't Monk |
tjj2000 28.04.2013 22:35:27 | |
---|
piper: Jos luit tarkasti, niin kirjoitin että olen TÄNÄÄN päissäni kuunnellut. Eilen pisteytin selvinpäin ja samalla periaatteella kuin Juccizkin, eli fiiliksellä. Pisteet ei vaihda osoitetta. Ainoa mitä pahoittelen on se, että ehkä tuli joitakin kohdeltua liian ankarilla sanamuodoilla. t. Antti No panic, en ollut mitenkään vakavissani ;) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Johnnycaster 29.04.2013 19:32:16 | |
---|
pekka_: Vaihteleva latenssi voi johtua tehottomasta tietokoneesta tai vaikka siitä että virustutka hyppää käyntiin kesken äänityksen. Tossa on hyvä ohje millä latenssin saa korjattua kohilleen. http://manual.audacityteam.org/man/Latency_Test Oletko koittanut muuttaa Audio bufferin asetuksia +50 ja -50 muuttuuko mikään? Täytyypä koittaa säädellä kun kerkiän. Jotenkin olin kuvitellu että yleensä ongelma on että äänitys jää jälkeen, mutta nyt ongelma on toisinpäin. |
mopar 01.05.2013 21:49:04 | |
---|
Tuli hommattua pari kuukautta sitten toi Yamaha THR10, ja aattelin josko nyt kokeilis onnistuisko tallentaminen suoraan usb:n kautta. Noh, tuntuihan toi onnistuvan. Saundeja en tosin jaksanu ruveta säätämään. Latasin taustan ja vedin soolon. Ja sit ku oli sopivasti kaikki vehkeet siinä valmiina sanoin meijän poitsulle että vedä sääkin. No sitte rupesin lataamaan näitä vetoja maihinnousuun, ni huomasin että oltiin soiteltun viimeviikon skabaan, blaah...:( Tässä nää kuitenki on. Tässä mun veto: http://maihinnousu.net/s/19624 Ja tässä meijän klopin veto. Hän täytti viime kuussa 10 vuotta... http://maihinnousu.net/s/19625http://muusikoiden.net/dyn/users/111646.jpg |
Vesa423 02.05.2013 17:46:31 | |
---|
mopar: Latasin taustan ja vedin soolon. Ja sit ku oli sopivasti kaikki vehkeet siinä valmiina sanoin meijän poitsulle että vedä sääkin. No sitte rupesin lataamaan näitä vetoja maihinnousuun, ni huomasin että oltiin soiteltun viimeviikon skabaan, blaah...:( Hienoa koko perheen roots-meininkiä! |
Tuli näemmä Maihinnousu-tilini täyteen sekä biiseissä että artisteissa. Noh, onneksi mikserissä on vielä tilaa yltäkyllin. "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
Zeeboo 05.05.2013 21:23:03 (muokattu 05.05.2013 21:35:57) | |
---|
Skaba 277 tulokset: Kuha, krk 13p Big Papa 9p Latuska 8p Hank Hill 4p Wanha Wetäjä 2p Kabel, korvaoo 1p Jarkre, gary field, Vesa423 0p Äänestämättä jättivät tjj2000 ja Simplex E: Tarkastulaskennassa Latuskalta tippui yksi pinna pois. Pahoittelen tapahtunutta. Onnea voittajille, ja kiitokset kaikille osallistumisesta. Kuha ja krk sopinevat vetovuoron. White men can't Monk |
Kuha 05.05.2013 21:24:16 | |
---|
Onnittelut KRK:lle. |
krk 05.05.2013 21:24:50 | |
---|
Onnittelut Kuhalle! Onko taustaa? - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Kuha 05.05.2013 21:26:34 | |
---|
krk:Onko taustaa? Ei mitään oikein timangia, jos sulla on hyvä niin laita. |
krk 05.05.2013 21:27:48 | |
---|
- So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Kuha 05.05.2013 21:28:54 | |
---|
|
krk 05.05.2013 21:29:36 | |
---|
Kuha: Toihan on sitä timangia. Jaa no sitte laittamma sen... - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
sickboy 09.05.2013 23:02:24 (muokattu 09.05.2013 23:03:19) | |
---|
No voihan. Just ku ajattelin alkaa äänityshommiin, ni nyt toi skabalinkki on kuollut. Taustaa ei saa jostain syystä. Oisko jollain laittaa mulle toi tulemaan mailina. lasse . parkkila @ gmail . com Kiitti jo etukäteen. |
Urmas Potkuri 09.05.2013 23:12:08 | |
---|
sickboy: No voihan. Just ku ajattelin alkaa äänityshommiin, ni nyt toi skabalinkki on kuollut. Taustaa ei saa jostain syystä. Oisko jollain laittaa mulle toi tulemaan mailina. lasse . parkkila @ gmail . com Kiitti jo etukäteen. Pistin tulemaan. Toivottavasti nyt tulee... "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
krk 09.05.2013 23:17:32 | |
---|
sickboy: No voihan. Just ku ajattelin alkaa äänityshommiin, ni nyt toi skabalinkki on kuollut. Taustaa ei saa jostain syystä. Oisko jollain laittaa mulle toi tulemaan mailina. lasse . parkkila @ gmail . com Kiitti jo etukäteen. Pahoittelut, menin muuttamaan ajattelemattomuuttani kohteen kansion nimeä. Nyt toimii taas, mutta Urmaskin näköjään ehti laittaa - kiitoksia hätäavusta. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |