Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5234 235 236 237 238497 498 499 500 501
jarzanza
02.05.2013 22:01:43
JaaGeRMaisTeR: Sulla alkaa projekti kohta jo soimaan. Ja legendaarinen testi ja myyntiin kun ei sopinutkaan yhtään :D

Kyllä se seinälle sopii, jos ei mihinkään muuhun :D
Ja toivottavasti virittimet kolahtaa huomenna luukkuun, että sais kasaan tuon viimein.
Ziggy Bubba
03.05.2013 16:47:11

crackman: Tuollainen tuli hommattua...

http://s1048.photobucket.com/user/g … zps4280379a.jpg.html?sort=3&o=2

Varmaankin Japanin tuotoksia, tiiätkö miltä vuodelta? Niin juu, mistä löytyi?

Komea laitos kyllä.
Yhden miehen pläskiä pruttua ja tunnelmaa: CROOKMACHINE
crackman
03.05.2013 17:16:48
Ziggy Bubba: Varmaankin Japanin tuotoksia, tiiätkö miltä vuodelta? Niin juu, mistä löytyi?

Komea laitos kyllä.

Joo Jaappanin laitos vuodelta 87 (kai?) Noiden Burnyjen tarkkaa valmistusvuotta on erittäin vaikea tietää, mutta toi split diamond-headstocki paljastaa aika paljon jo.

Ostelin tuolta Guitar-Hiro.com-sivulta.

Voi olla että pitääpi uusia mikit tohon keppiin...en oo vielä vaan oikeen saanu mikkien väriä päätettyä. Oiskohan kullanvärisillä kuorilla paras? :)
Nyt Rillataa!
Ziggy Bubba
03.05.2013 17:33:02

crackman: Joo Jaappanin laitos vuodelta 87 (kai?) Noiden Burnyjen tarkkaa valmistusvuotta on erittäin vaikea tietää, mutta toi split diamond-headstocki paljastaa aika paljon jo.

Ostelin tuolta Guitar-Hiro.com-sivulta.

Voi olla että pitääpi uusia mikit tohon keppiin...en oo vielä vaan oikeen saanu mikkien väriä päätettyä. Oiskohan kullanvärisillä kuorilla paras? :)

Ainakin seepra-mikit vois toimia värin puolesta, miksei rohkeesti jopa kokonaan kermaiset. Mun silmään jopa kromit näyttää ihan passelilta kulta-hardwaren kanssa - saatan toki olla vähemmistössä :)
Kivijalka
03.05.2013 17:38:32
Ziggy Bubba: Ainakin seepra-mikit vois toimia värin puolesta, miksei rohkeesti jopa kokonaan kermaiset. Mun silmään jopa kromit näyttää ihan passelilta kulta-hardwaren kanssa - saatan toki olla vähemmistössä :)

Zebraa äänestetään myös täällä. Kultakuoret ovat vähän turhan ennalta arvattava valinta. :)
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
crackman
03.05.2013 17:40:17
Ziggy Bubba: Ainakin seepra-mikit vois toimia värin puolesta, miksei rohkeesti jopa kokonaan kermaiset. Mun silmään jopa kromit näyttää ihan passelilta kulta-hardwaren kanssa - saatan toki olla vähemmistössä :)

Noita seeproja määkin mietin, mutta toi keppi ei kuitenkaan ole ihan kermavärinen niin saattaa tulla vähän liian sekasikiö meikäläisen makuun. Kromisista on paha sanoa...pitäis myös kattella varmaan jotain aged-gold tyylisiä jos löytyis mukavia :)

Nyt jänskättää itteäni lähinnä ton kepin kaulan paksuus ja profiili. En tietenkään päässy testaamaan ja näissä on ollu kaulaprofiileissa vaihtelua vuosittain. Myyjä sano että on vähän niinku 59-tyylinen, mutta saas nährä! Toisaalta ite oon aina ajan myötä tottunu kaikkiin kauloihin mitä on eteen laitettu :)
Nyt Rillataa!
Ziggy Bubba
03.05.2013 17:43:41

crackman: Noita seeproja määkin mietin, mutta toi keppi ei kuitenkaan ole ihan kermavärinen niin saattaa tulla vähän liian sekasikiö meikäläisen makuun. Kromisista on paha sanoa...pitäis myös kattella varmaan jotain aged-gold tyylisiä jos löytyis mukavia :)

Nyt jänskättää itteäni lähinnä ton kepin kaulan paksuus ja profiili. En tietenkään päässy testaamaan ja näissä on ollu kaulaprofiileissa vaihtelua vuosittain. Myyjä sano että on vähän niinku 59-tyylinen, mutta saas nährä! Toisaalta ite oon aina ajan myötä tottunu kaikkiin kauloihin mitä on eteen laitettu :)

Valkoinen body/potikat ja zebrat mikit sopii musta tosi kivasti yhteen, ei tartte olla samaa sävyä ollenkaan. Melkein parempi jos ovat selkeesti erilaiset. Toiset hakevat toki enemmän sävy-sävyyn kamat, mutta sitten se ois melkein ne kultaset vaan... Tai mustat kultasilla ruuveilla.

Ite melkein lykkäisin suoraan Super Distortionin tallaan kokonaan kermasena ja klassisena. Toimii myös kliineissä oikein hyvin se :)
Kuplamuovi
03.05.2013 17:46:05

Kokonaan kermaisille ääni täältäkin.
Halvatun komea keppi!
Olen oman elämäni risteilyisäntä.
crackman
03.05.2013 17:53:18
Kuplamuovi: Kokonaan kermaisille ääni täältäkin.
Halvatun komea keppi!

Ei saamari...sosiaalinen paine on järkyttävän kova :)

Ja onhan tuo kieltämättä ihan mukavan näköinen.

Toi guitar-hiron äijä on vaikuttanu erittäin mukavalta ja asialliselta sälliltä. Suosittelen lafkaa jos kitara saapuu meikäläiselle himaan ja rahat ei menny neitsytsaarille ;)
Nyt Rillataa!
Dunga
03.05.2013 19:07:56
crackman: Ei saamari...sosiaalinen paine on järkyttävän kova :)

Ja onhan tuo kieltämättä ihan mukavan näköinen.

Toi guitar-hiron äijä on vaikuttanu erittäin mukavalta ja asialliselta sälliltä. Suosittelen lafkaa jos kitara saapuu meikäläiselle himaan ja rahat ei menny neitsytsaarille ;)

Minä sitten toppuuttelen. Mun mielestä vaaleat tai seeprat ei sovi vaaleeseen lepaan.

Tuollaisenaan justiinsa paras :)
War... war never changes.
crackman
03.05.2013 21:39:45 (muokattu 03.05.2013 21:40:22)
Void: Minä sitten toppuuttelen. Mun mielestä vaaleat tai seeprat ei sovi vaaleeseen lepaan.

Tuollaisenaan justiinsa paras :)

Kyllä mäkin oon vähän siihen kallellaan! Varsinkin jos löytäis joillain aidosti kuluneen näkösillä kullitetuilla kuorilla niin ei näyttäis liian uusilta, koska eihän toi keppikään mikään mint ole :)
Nyt Rillataa!
Entropia666
04.05.2013 01:16:02

Fusioniin vaihdossa tuli vaihdossa seiska. Laitoin kuitenkin samointein torille, koska oikeesti tarviin rahaa.

Nyt joku pääsee jatkamaan tätä ketjua: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=754395
Täysin uudet sivut: H A J E . F I
calluna
04.05.2013 12:12:41
Kamakierros meni siten, että Vox AC50cph ja Marshall Class5 combo poistuivat, ja tilalle tuli Laney Lionheart 20 head ja Marshall Class 5 head. Ja Weber Minimass 25.
Ei mitään järkeä ;)
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
Vilpur1
04.05.2013 17:13:51
calluna: Kamakierros meni siten, että Vox AC50cph ja Marshall Class5 combo poistuivat, ja tilalle tuli Laney Lionheart 20 head ja Marshall Class 5 head. Ja Weber Minimass 25.
Ei mitään järkeä ;)

Mitä kaappia ja kajareita käytät Class 5:sen kanssa?
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
JaaGeRMaisTeR
04.05.2013 18:15:19
Uhrasin blackstarin ja sain tilalle bugeran. Mutta watin tilalle 120w :P
Jucciz
04.05.2013 18:36:57
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
JaaGeRMaisTeR
04.05.2013 19:11:40
calluna
04.05.2013 21:07:03
Vilpur1: Mitä kaappia ja kajareita käytät Class 5:sen kanssa?

Tällä hetkellä Carvin Legacy 412, siinä alkuperäiset V30:et.
Toimii, mutta oishan se kiva että kaapissakin lukis Marshall, siksipä myynnissä...
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
jyrkalt
04.05.2013 21:33:53
When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)