Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 531 32 33 34 35347 348 349 350 351
BoNey
25.04.2013 08:52:38 (muokattu 25.04.2013 08:52:51)

Mikäli ostaja haluaa kamppeen postiennakolla, niin itse olen pyytänyt laittamaan rahat postikuluihin kuitenkin ensin tilille. Tähän mennessä on kelvannut kaikille ja ei ole paketit jääneet noutamatta.
www.youtube.com/user/StereoidsBand/videos
Decadetroll
25.04.2013 08:58:45
BoNey: Mikäli ostaja haluaa kamppeen postiennakolla, niin itse olen pyytänyt laittamaan rahat postikuluihin kuitenkin ensin tilille. Tähän mennessä on kelvannut kaikille ja ei ole paketit jääneet noutamatta.

Joo, kyllähän tuo tuli näin jälkikäteen mieleen, että ois voinu tehä näin. No, oppia ikä kaikki.
Here is an education, the lesson professed is quite cruel. There are some things worse than death, and one of them is you.
Seba
25.04.2013 11:04:04

Decadetroll: Häh? Kyllä meikä suostuu lähettämään roinaa, kunhan saan massit tilille ensin :D Jos ei luota meikään niin paljoa, vaikka annan tietoni ja tarvittaessa vaikka huuto.netin palautetietoni jne. niin joko saa kaupat olla, tai sitten sopii tulla hakemaan :)

Olet poikkeuksellinen oululainen.
Se on jo muodostunut suureksi vitsiksi että aina kun torilla on jotain mielenkiintoista, se on vain nouto, ja aina oululainen myyjä.
Olemme tulleet tulokseen että oulun matkahuolto on oltava jossain vuorenhuipulla kun useimmalle se on mahdotonta viedä myymänsä tuotteet sinne tai postiin.

Jäänyt monta kauppaa tekemättä asian vuoksi.
Jep.
Decadetroll
25.04.2013 12:26:34
Seba: Olet poikkeuksellinen oululainen.
Se on jo muodostunut suureksi vitsiksi että aina kun torilla on jotain mielenkiintoista, se on vain nouto, ja aina oululainen myyjä.
Olemme tulleet tulokseen että oulun matkahuolto on oltava jossain vuorenhuipulla kun useimmalle se on mahdotonta viedä myymänsä tuotteet sinne tai postiin.

Hah :D kaikenlaista. Mullakin on jotain reilu 10km matkahuoltoon, eikä autoa, mutta kylläpä tuo lähettely on ollu ihan pääasiallinen kaupankäyntimuoto.
Here is an education, the lesson professed is quite cruel. There are some things worse than death, and one of them is you.
JaaGeRMaisTeR
25.04.2013 14:06:53
Decadetroll: Hah :D kaikenlaista. Mullakin on jotain reilu 10km matkahuoltoon, eikä autoa, mutta kylläpä tuo lähettely on ollu ihan pääasiallinen kaupankäyntimuoto.

Sehän on melkeen Kiiminkiä jo :D
V
edenbeast
25.04.2013 14:08:56
Seba: Olet poikkeuksellinen oululainen.

Johtunee siitä kun oululaisia yritetään aina kusettaa :) Eipä silti, kaksi kertaa olen myynyt kameran postiennakolla ja kummallakin kerralla jättivät noutamatta. Sen jälkeen en ole vaivautunut lähettelemään mitään.
Seba
25.04.2013 15:20:21

Mulla on käynyt vissiin hyvä tuuri kauppakumppaneiden kanssa kun ei mitään tuollaisia vääntöjä ole ollut, eikä ikinä ole tarvinnut postiennakolla laittaa.
Yleensä maksan ostokseni etukäteen tilille, tai lähetän kamat matkaan ennenkuin olen lähettänyt edes tilinumeroani :)

Kai sitä muuttuu varovaisemmaksi kun ekan kerran saa näpeille :)
Summat on monesti ollut kuitenkin 1000-1500 kieppeillä, kuten myös mulle on lähetetty samanhintaisia vehkeitä ennenkuin olen maksanut.
Jep.
Twinkle
25.04.2013 16:03:34
Seba: Mulla on käynyt vissiin hyvä tuuri kauppakumppaneiden kanssa kun ei mitään tuollaisia vääntöjä ole ollut, eikä ikinä ole tarvinnut postiennakolla laittaa.
Yleensä maksan ostokseni etukäteen tilille, tai lähetän kamat matkaan ennenkuin olen lähettänyt edes tilinumeroani :)

Kai sitä muuttuu varovaisemmaksi kun ekan kerran saa näpeille :)
Summat on monesti ollut kuitenkin 1000-1500 kieppeillä, kuten myös mulle on lähetetty samanhintaisia vehkeitä ennenkuin olen maksanut.

No mut mies myy ja ostaa lähinnä dadassa, et torilla.
Seba
25.04.2013 16:22:54

Twinkle: No mut mies myy ja ostaa lähinnä dadassa, et torilla.

On noita ollut tyystin outojakin tyyppejä :)
Yleensä silloin kun ostan jotain. Myynnit menee yleensä ilman toria.
Jep.
the-Antero
30.04.2013 18:52:41

Tänään tuli erikoista kaupankäyntikeskustelua...
"Ostaja" laittoi pikaviestiä että irtoaako metal zone 40€ joka sisältää postiennakon. Vastasin että eipä irtoa vaan laita 42€ mulle tilille ja pistän paketin postiin. Tässä vaiheessa jo tsekkasin rekisteröitymispäivän joka oli 20 päivää sitten. Vastaus tulikin melkein heti että tilisiirto ei onnistu. :D kysyinpä vielä että miksei ja vataus oli ettei ole rahaa. Kysyinpä vielä että millä meinasi postiennakon lunastaa niin eipä vastannut enään viestiin... Kaikenlaisia...
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
oiva tumpeloinen
30.04.2013 20:16:48
the-Antero: Tänään tuli erikoista kaupankäyntikeskustelua...
"Ostaja" laittoi pikaviestiä että irtoaako metal zone 40€ joka sisältää postiennakon. Vastasin että eipä irtoa vaan laita 42€ mulle tilille ja pistän paketin postiin. Tässä vaiheessa jo tsekkasin rekisteröitymispäivän joka oli 20 päivää sitten. Vastaus tulikin melkein heti että tilisiirto ei onnistu. :D kysyinpä vielä että miksei ja vataus oli ettei ole rahaa. Kysyinpä vielä että millä meinasi postiennakon lunastaa niin eipä vastannut enään viestiin... Kaikenlaisia...

Postiennakon voi maksaa Visalla?
the-Antero
30.04.2013 20:57:27

oiva tumpeloinen: Postiennakon voi maksaa Visalla?

Visalta voi laittaa rahaa tilille ;)
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Gabe
01.05.2013 00:45:39
the-Antero: Tänään tuli erikoista kaupankäyntikeskustelua...

No olipa taas. :D En kyllä ymmärrä mikä hinku on ostella jos ei kerran rahaa ole..
JaaGeRMaisTeR
01.05.2013 01:43:45
Gabe: No olipa taas. :D En kyllä ymmärrä mikä hinku on ostella jos ei kerran rahaa ole..

Siellä tahtoi joku tuleva laiho metallipedalin.. Mutta ei ollut viikkorahat vielä tullut.
Siman huurusta vappua kaikille :P
250768
01.05.2013 10:10:48 (muokattu 01.05.2013 10:12:46)
No mulle kävi viime viikolla et ostaja soitti,halusi kepin.Seuraavana päivänä olin viemässä matkahuoltoon ja katoin kännykästä yhteystietoja.Olipa tullut tekstari et ei ookkaan rahaa.Onneksi ei kerenny lähettää.Näitä on aika paljon liikkeellä näitä et tehdään äkkiä kaupat ja sitten vasta aletaan miettimään rahotusta.Kannattaa kyllä pyytää ennakkomaksu matkakuluista.Vähintä mun mielestä mitä ostaja vois tehdä niin soittaa ja pahoitella eikä laittaa tekstaria.No toi ostaja on ainakin kaput mun silmissä.
Onhan noita. Kamat vaihtuu ja vain harvat jää.
blues guitar
01.05.2013 11:51:21

250768: No mulle kävi viime viikolla et ostaja soitti,halusi kepin.Seuraavana päivänä olin viemässä matkahuoltoon ja katoin kännykästä yhteystietoja.Olipa tullut tekstari et ei ookkaan rahaa.Onneksi ei kerenny lähettää.Näitä on aika paljon liikkeellä näitä et tehdään äkkiä kaupat ja sitten vasta aletaan miettimään rahotusta.Kannattaa kyllä pyytää ennakkomaksu matkakuluista.Vähintä mun mielestä mitä ostaja vois tehdä niin soittaa ja pahoitella eikä laittaa tekstaria.No toi ostaja on ainakin kaput mun silmissä.

Sitä minäkin ihmettelen, että miksi edes kannattaa kysellä jos ei ole rahaa ostaa.
Hienot kitarat muuten sulla.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
oiva tumpeloinen
01.05.2013 16:22:53
the-Antero: Visalta voi laittaa rahaa tilille ;)

Voi toki, mutta se maksaa. Ennakon maksaminen Visalla taasen ei. Toki se itse ennakko maksaa, mutta moni välttää riskejä sillä samalla ja maksaa ikään kuin siitä.
Begemoth
10.05.2013 19:18:10
Lahti; tuo pisneksen ja puliveivauksen onnenmaa. ;)
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
Jeszse
16.05.2013 07:10:44
Gabe: No olipa taas. :D En kyllä ymmärrä mikä hinku on ostella jos ei kerran rahaa ole..

Joopa joo, mulle tarjottiin LTD:stä sunnuntaina 270e, hyväksyin sen ja pistin kuvia, sen jälkeen kolmen päivän hiljasuus ja ku vähä kyselin et mitäs nyt jäätiin pohtiin, ni tuli vastaus et "pitääkin hommata rahaa et en mä nyt teekkään kauppoja".
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)