Aihe: Laney L20H Lionheart
1 2 3 4
Celeb
10.05.2012 21:54:27
lonelyplayer: Ihmettelen vaan että mikähän tämä LH50 nupin hinnoittelujuttu on kun Guitarist (Music radar) lehdessä hinta yli 1000 puntaa ja Thomann myy EUR 598 ???
Guitarist puhuu uudesta mallista. Olisikohan tämä kalliimpi malli sitten made in UK.

Kiinnostaisi todella testata !

Laney L50H ja LH50 on eri vahvarit.

http://www.thomann.de/fi/laney_l50h_lionheart.htm
http://www.thomann.de/fi/laney_lh50 … id=f8a11b98d7f6095c8a020b1fd07d8c18
lonelyplayer
11.05.2012 07:42:43
Ok, kiitti. Nyt täsmää.

Eli Guitarist lehden jutussa oli sitten virhe koska he puhuivat koko ajan LH50 mallista.
Uskon että tämä A-luokan L50H olisi varmaan peli... kirottu GAS jälleen.
Celeb
11.05.2012 08:01:10 (muokattu 11.05.2012 08:01:37)
lonelyplayer: Ok, kiitti. Nyt täsmää.

Eli Guitarist lehden jutussa oli sitten virhe koska he puhuivat koko ajan LH50 mallista.

Katos vaa! Aika "paha" moka lehdellä kyllä. Vai oiskohan syynä Laney, koska niillä on liian samanlaiset nimet näille. :)

Tuota olis hieno päästä testaamaan. 20W Lionhearttikin on jo (lähestulkoon) liian äänekäs mulle, joten vois jäädä pelkän testauksen tasolle 50W-mallin kanssa.
madcow2
30.04.2013 10:48:54
Huom! Olet kirjoittamassa yli 354 päivää vanhaan aiheeseen!

Onko jollain tietoa, missä näitä Lionhearteja pääsee kokeilemaan? Ilmeisesti Turussa ei ole yhtään kappaletta missään. Onkos Tampereella tai pääkaupunkiseudulla näkynyt jossain?
Paha Apina toimii kuin nakki.
el asombro
30.04.2013 13:26:45
madcow2: Onko jollain tietoa, missä näitä Lionhearteja pääsee kokeilemaan? Ilmeisesti Turussa ei ole yhtään kappaletta missään. Onkos Tampereella tai pääkaupunkiseudulla näkynyt jossain?

Levytukussa luulis olevan.
calluna
30.04.2013 13:27:44 (muokattu 30.04.2013 13:28:30)
madcow2: Onko jollain tietoa, missä näitä Lionhearteja pääsee kokeilemaan? Ilmeisesti Turussa ei ole yhtään kappaletta missään. Onkos Tampereella tai pääkaupunkiseudulla näkynyt jossain?

Mulla on just hankittuna 1 kpl. Torilta vaihdossa tuli.
Parin viikon kokemuksella oikein hyvä. Onko aiempaa Laney-kokemusta?
Ihan itseltään kuulostaa.

Tuuttaan 4x12 V30 läpi ja toimii kivasti. Tosin oon kattelemassa vähän noiden G12M-kaiuttimien suuntaan. Tahi jopa Lionheartin oman kaapin jos sais...
Siinä taitaa olla jotkut Heritage G12H tms. kaiuttimet.
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
calluna
01.05.2013 11:47:22
madcow2:
Osaatko kertoa lisää, miten tumma tai kirkas se on? Onko soundi verrattavissa johonkin muuhun, esim Vox AC-sarja?

Mulla on pari VOXia ollut, AC15 ja AC50cph. En kyllä sanoisi samanlaisiksi Laneyn kanssa. Voxissa oma soundi ja hyvä niin.
Laney on hieman tummempi cleanilla, neutraalimpi, mutta ihan luonteikas kuitenkin. Class A vahvistus toimii. Säröpuolella päästään Voxia enemmän tuonne Marshallin suuntaan, siksipä minulla tämä nyt onkin hankittuna. :)
Hienoa tässä Lionheartissa on se että molempien kanavien säröytymistä voi hyvin hallita kitaralla. Volumella tai soittotatsilla. Eli Laney vaan täysille ja kitaralla loput. (toimii tietty sitenkin että toinen kanava puhtaana ja toinen drivenä). Mutta siis tuo drive-kanavakin toimii niin, toisin kuin esim tuossa ac50cpssä jossa särökanava ei oikein puhdistunut gainien ollessa "lujalla".

Pidän kovasti. Mutta ainahan nää uudet pelit on parhaita aluksi... ;)
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
madcow2
01.05.2013 13:13:02
Kiitos sulle, tossahan olikin tosi mukavasti asiaa. Just niitä juttuja, joita oon miettinytkin. =)

Ehkä tommosen vois ostaa testaamattakin, jos saan blackstarin myytyä. Testausmahdollisuudet on mulla kuitenkin aika nihkeet. Oon koko kesän töissä maaseudulla 250km päässä Hesasta, jossa lähimmät laney-kaupat kuulemma on. Täytyy vähän arpoa vielä...
Paha Apina toimii kuin nakki.
Stone
09.06.2017 19:16:30 (muokattu 09.06.2017 19:22:19)

calluna: Mulla on pari VOXia ollut, AC15 ja AC50cph. En kyllä sanoisi samanlaisiksi Laneyn kanssa. Voxissa oma soundi ja hyvä niin.
Laney on hieman tummempi cleanilla, neutraalimpi, mutta ihan luonteikas kuitenkin. Class A vahvistus toimii. Säröpuolella päästään Voxia enemmän tuonne Marshallin suuntaan, siksipä minulla tämä nyt onkin hankittuna. :)
Hienoa tässä Lionheartissa on se että molempien kanavien säröytymistä voi hyvin hallita kitaralla. Volumella tai soittotatsilla. Eli Laney vaan täysille ja kitaralla loput. (toimii tietty sitenkin että toinen kanava puhtaana ja toinen drivenä). Mutta siis tuo drive-kanavakin toimii niin, toisin kuin esim tuossa ac50cpssä jossa särökanava ei oikein puhdistunut gainien ollessa "lujalla".

Pidän kovasti. Mutta ainahan nää uudet pelit on parhaita aluksi... ;)

Ensin oli tuo VOX ac30 mielessä ja nyt se sitten rupesi tämä lanikkakin kiinnostamaan prkl!
Aika hyvältähän nuo demot kuullostavat. Löysä särö (joka riittää kevyeen rockiin), joka om,alkla tatsilla halllittava on itselle pirun tärkeätä sekä hieman kellomainen clean. Hyviä asioita siis paljon.

Yritän vaan jotenkin yhä perustella itselleni, että kun mesa mark III:sta olen lopulta löytänyt sen hakemani reunasärön kymmenien vietettyjen säätötuntien jälkeen, niin miksen olisi siis viimeinkin tyytyväinen. Olenkin...mutta gas...

Anyway...kyllä tuo lanikka vaatii sen verran huomiotani, että koestettava ainakin häiritsemästä.
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)