Aihe: cataleptic : where no whispers remain -demo (doom/death metal)
1
Demostudio
22.04.2004 12:31:13
Bändin nimi: cataleptic
Kappaleen nimi: where no whispers remain -demo (doom/death metal)

URL: http://koti.mbnet.fi/juben/ (Muu)

Kyseessä on siis neljän biisin mittainen demo, joka on itse nauhoitettu ja miksattu.

Bändi on alle vuoden vanha ja kotisivut löytyvät osoitteesta www.cataleptic.tk

Jos ei kotisivujen selailu kiinnosta, niin sanoitukset löytyvät suoraan tästä linkistä: http://koti.mbnet.fi/~zamu85/cataleptic/I-IV.txt
hene
22.04.2004 12:40:19 (muokattu 22.04.2004 12:44:35)
Kerrottakoon vielä että nuo biisit ovat siis mp3-muodossa, vaikka laitoinkin tuohon tiedostomuodoksi "muu":n.

Bitrate on 192kb/s ja biisien pituudet ovat:
I - 7:08
II - 6:42
III - 10:57
IV - 9:36
Taikuri käveli rannalla, mutta kukaan ei kaivannut häntä.
Tapani L
22.04.2004 17:23:14
Aivan perkeleen hyviä biisejä ja todella hyvin toteutettukin vielä (mitä nyt pienet epätarkkuudet on soitosta havaittavissa). Tarkemmin olen teille kommenttia antanut ihan henkilökohtaisestikin, joten turha tässä on enää mussuttaa mitään.

Suosittelen kaikille, jotka deathista/doomista lainkaan pitävät. Biisit eivät todellakaan ole mitään perus demotasoa.
NHR
24.04.2004 02:46:50

Ihan hyviä riffejä vaikuttaisi olevan, mutta en ole juuri tämän tyylilajin suurimpia faneja; liian hidastempoista ja raskassoutuista, ennen kaikkea aivan liian pitkiä kappaleita. Siis minulle. Laulu tai siis tuo örinä ei mielestäni toimi niin hyvin kuin voisi, johtuu ehkä paljolti miksauksesta, soundi on ohut ja epäselvä. Parhaita kohtia (sen mitä jaksoin kuunnella) olivat mielestäni loppujen lopuksi sellaiset säröttömät fiilistelypätkät, kuten esim. kolmosen loppupuolella ja nelosen alussa.

Eiköhän tällaisellekin musiikille vielä kuulijakuntaa riitä, jatkakaa siis vain.
kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset."
hene
24.04.2004 09:51:28
Laulu tai siis tuo örinä ei mielestäni toimi niin hyvin kuin voisi, johtuu ehkä paljolti miksauksesta, soundi on ohut ja epäselvä.

Tuo laulu meni miksauksessa vähän liian hiljaiselle, asia on onneksi vielä korjattavissa.
Taikuri käveli rannalla, mutta kukaan ei kaivannut häntä.
KTR
05.05.2004 13:51:32
Kuuntelin tuon ekan biisin äärihuonoilla kaiuttimilla hiljaa, joten saundeista en sen enempää voi sanoa.

Biisi oli hyvää perus doom/deathia. Vaatisi varmaan paljon kuuntelua, ennen kuin aukeaa kunnolla. Sanoisin, että biisinä tämä ei eroa genren suurempien nimien tuotoksista. Painostavuutta ja synkkyyttä riittää. Kiinnostavaa musiikkia. Hyvä hyvä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt