Demostudio 03.05.2004 22:18:04 | |
---|
Bändin nimi: Amelion Kappaleen nimi: Follow the Call of The Ancient one (black) URL: http://koti.mbnet.fi/petasol/Amelio … call%20of%20the%20ancient%20one.mp3 (Mp3) No tää biisi on lähinnä tämmönen koe. Elikkä kokeiltiin vähän tämmöstä mustempaa metallia, mutta tuskin ihan tällä tapaa jatkamme. Eiköhän se doom/death ole se meitin omin juttu. Arvostelkaa nyt kuitenkin. |
Härski 04.05.2004 20:55:07 | |
---|
Täähän oli mun mielestä betreempi, kuin noi aikaisemmat. Tää oli jotenkin selkeämpi. Hieanoae. |
Snowblind 04.05.2004 21:40:47 | |
---|
Taa on hyvää, oon yhä teidän fani. Tiedät mitä se tarkoittaa. |
Lego 04.05.2004 21:53:44 | |
---|
Jotenkin piristävä Amelion biisi, erilainen. Hyvähän tämäkin oli mutta tykkään enemmän ite siitä aiemmasta tavarasta. Laitanpa tämän kuitenkin tehokuunteluun josko aukeaa jotain uutta mahtavaa. Meininki hjuva. Selitys: Olin humalassa. |
Hyvä biisi. Laulu oli selkeämpi kuin aiemmin. Amelionille basisti!! Kuusankosken suunnalta!! NYT! Sacred excrement |
KTR 05.05.2004 08:59:13 | |
---|
Hyvä biisi. Laulu oli selkeämpi kuin aiemmin. Amelionille basisti!! Kuusankosken suunnalta!! NYT! Niin. Voipi olla, että tarvitaan laulajakin. |
hene 05.05.2004 12:03:35 | |
---|
Tästä tulee mieleen vanha Dimmu Borgir. Laulu ei ole minusta mikään paras mahdollinen, mutta on niitä huonompiakin kuultu. Sounditkin olivat ihan hyvät. Kyllähän tätä kuuntelee. Tykkäsin tästä enemmän kuin parista vanhemmasta biisistänne, mitkä olen kuullut. Täytyy vielä mainostaa, että jos hitaampi meno kiinnostaa, niin kuuntelepa demostudiostakin löytyvä cataleptic - where no whispers remain -demo. Taikuri käveli rannalla, mutta kukaan ei kaivannut häntä. |
KTR 05.05.2004 12:39:27 | |
---|
Tästä tulee mieleen vanha Dimmu Borgir. Miksiköhän ihmisille tulee meidän joistain "mustemmista" biiseistä mieleen vanha Dimmu? Se ei ole oikeastaan mikään vaikuttaja, vaikka kyllähän ne pari ekaa levyä ihan jees onkin.
Täytyy vielä mainostaa, että jos hitaampi meno kiinnostaa, niin kuuntelepa demostudiostakin löytyvä cataleptic - where no whispers remain -demo. Täytyy tsekata. Hitaampi meno kiinnostaa kyllä. Tämä biisi on varmasti ainutkertainen, koska taidamme jatkaa vanhempaan tyyliin, doom/death. Yritämme kyllä tiivistää biisejämme. Olen kyllä huomannut, että useimmissa meidän biiseissä on pituutta puolet enemmän kuin itse kappaleessa ideaa. On vain vaikeaa tehdä lyhyitä ja tehokkaita biisejä. Siihen kuitenkin pyritään. |