Hei. Olen sivutoiminen äänialan yrittäjä, kehitän omaa äänituotantoyksikköäni hiljakseen eteenpäin. Toiminnan edistämiseksi etsin äänimiehiä, tuottajia, artisteja muusikkoja yhteistyökumppaneiksi, itsekin päivätyön ohella kehitän omaa liiketoimintaani, enkä pysty ketään palkkaamaan / kenellekään työtä tarjoamaan, vaan tarjoamaan molemminpuolisesti kannattavaa yhteistyötä kollegoille. Itse voin omalla osaamisellani tarjota äänitys-, miksaus, masterointi, videokuvaus-, valokuvaus-, konsultointi-, videoeditointipalvelua yms. studiolla ja kentällä. Myös yhteishankkeet muussakin musiikkimedia-alaa liippaavassa asiassa kiinnostavat. Ennen kaikkea mitä yhteistyökuviota olen tarjoamassa, on ammattitason kalusto ja tila tehdä mittaavampia äänitaltiointeja, kuten rumpu-, flyygeli- liveäänityksiä 70m2 puupaneloidussa tilassa. Ideana on tarjota tilaa ja laitteistoa tarvitsevalle äänityöläiselle edullinen esimerkkinä provisiopohjainen tila/laitteisto-vuokrasopimus vain siltä ajalta kuukaudessa, kun tilalle ja/tai laitteistolle on tarve. Miltä kuulostaisi tämän kaltainen yhteistyö? Tämä kaikki on käytettävissä: - 210 m3 puupaneloitu tila - Schimmel Flyygeli - 24-raitanen kelanauhuri - 56-kanavainen inline-mikseri - 35 mikkiä, mm. c12vr yms. - 23 putkietuastetta - 62in/66out DAW-järjestelmä - Pro tools 10 Videopuolella jotain pientä: 3 videokuvaavaa kameraa 2 full hd / 1 hd ready 3m x 6m Green screen - kangas työmaahalogeenivalaisimia www.halondesign.com |