J.Nikkanen 26.04.2013 20:16:53 | |
---|
Melkosen proo meininki täällä. Erikoismiehiä ja. ...mutta kivempihän näissä itsetehdyissä on se, että vituttaa vielä vuosienkin päästä tehdyt virheet. -Karlsson |
quicgr 26.04.2013 21:12:45 | |
---|
Painakaa varotusta älkääkä enää ruokkiko tota trollia. Toivottavasti saa bannia. "Ikävystyttämisen salaisuus on siinä että sanoo kaiken." -Voltaire |
Olen karjunut voimakkaasti edellisille sivuille. Uusi levy soi nyt, ja kyllähän tämä kuulostaa... tasapaksulta, perinteiseltä ja toimivalta Purplelta. Täydelliseltä siis! Tiedän vain vähän liikaa asioita. Ei muuta. - Anonymous-jazz. |
Numb 26.04.2013 23:14:20 | |
---|
Mulle tuli tässä pikistä, että Helvetin Enkelit on tulossa rankaisemaan. Nekään ei vissiin tästä post-Blacmore -Purplesta tykkää. |
EvilDead 26.04.2013 23:21:57 | |
---|
moelanen: Tälläkin palstalla pitäisi olla moderointia. Jep ja toivottavasti tämä pelleilysi loppuisi tähän. Painoin varoitusta. Oh by the way, which one's Pink? |
J.Nikkanen 27.04.2013 10:28:17 | |
---|
Numb: Mulle tuli tässä pikistä, että Helvetin Enkelit on tulossa rankaisemaan. Nekään ei vissiin tästä post-Blacmore -Purplesta tykkää. Voi tätä perseilyn määrää. Vai että Helvetin Enkelit vallan tulevat kertomaan sulle kummonen Purple on sitä hyvää Purplea. Melkosta. ...mutta kivempihän näissä itsetehdyissä on se, että vituttaa vielä vuosienkin päästä tehdyt virheet. -Karlsson |
Regalis Apertura 27.04.2013 10:50:25 | |
---|
Huokaus vai tällaiseksi tämä meni taas kerran. Seuraavaksi vedetään tietysti Bandidos/Outlaws/mikätahansa MC-kortti esiin;)... Niin asiaan. Tosi hyvä levy tämä Now What. Vaatii muutaman kuuntelun tosiaankin että huomaa kaikki "koukut" biiseistä. Gillan kuullostaa muuten yllättävän hyvältä (liekö autotunen avulla ainakin studiossa). |
judge95 27.04.2013 12:28:59 | |
---|
Yllätti kyllä positiivisesti tuo levy, varsinkin Gillanin osalta. Omaksi lempibiisiksi noussut Body line ja Blood from a stone. |
StJerky 27.04.2013 13:12:14 | |
---|
judge95: Yllätti kyllä positiivisesti tuo levy, varsinkin Gillanin osalta. Omaksi lempibiisiksi noussut Body line ja Blood from a stone. Minäkin tykkään. Erityisesti kosketinsoittaja loistaa. |
izmousis 27.04.2013 13:50:45 | |
---|
Kyllä minullekin oli levy positiivinen yllätys. :) |
moelanen 27.04.2013 14:32:05 | |
---|
Numb: Mulle tuli tässä pikistä, että Helvetin Enkelit on tulossa rankaisemaan. Nekään ei vissiin tästä post-Blacmore -Purplesta tykkää. pahoittelen, kun olen aiheuttanut tällaisen negatiivisen keskustelujen sarjan. Pyydän kaikilta anteeksi sanomisiani. Olen soittanut n. 30v ajan ja edelleenkin sanon: Ian Paice onnistuu tuolla levyllä, muuten se on tusinatavaraa, soittajat on hyviä, ei siinä, mutta biisit ovat mitäänsanomattomia. |
S.W. 27.04.2013 17:05:28 | |
---|
Silloin kun pikkupoikana kuuntelin In Rockia, Fireballia ja Machine Headia, niin ensimmäinen sana, joka tuli mieleen, oli rautainen. Tämän kohdalla adjektiivi taas palautui. Hieno albumi. Vincent Price tosin toi idealltaan fiksaatioita Blue Öyster Cultin Joan Crawfordiin vaikka tietysti ihan eri biisi. Urkujen isosta roolista päättelin että olisiko kyseessä jonkinlainen tribuutti kaikkien aikojen urkurille. |
StJerky 27.04.2013 17:15:44 | |
---|
S.W.: Vincent Price tosin toi idealltaan fiksaatioita Blue Öyster Cultin Joan Crawfordiin vaikka tietysti ihan eri biisi. Minullakin tuli sama mieleen, vaikka en ole tämän sanoituksiin vielä ajatuksell aperehtynytkään. Urkujen isosta roolista päättelin että olisiko kyseessä jonkinlainen tribuutti kaikkien aikojen urkurille. Kuulostaa välillä kovasti Lordille. Jossakin kovasti itselleen Rainbow-aikoina ja välillä mieleen tulee Emerson. |
S.W. 27.04.2013 17:55:24 | |
---|
Totta tosiaan. Jossain vaiheessa, en nyt vain muista minkä biisin kohdalla, ajattelin, että ELP:kö se siellä soittaa. |
Socialite 27.04.2013 18:21:46 | |
---|
Todella positiivinen yllätys parin edellisen levyn jälkeen! Hyviä biisejä toisensa perään, yllättävän raikkaalla otteella. Ehkä se on tuo Aireyn aiempaa suurempi vastuu ja rooli. Morse on aina hyvä...rivikitaristiksi. Köh köh. |
J.Nikkanen 27.04.2013 19:32:14 | |
---|
moelanen: Olen soittanut n. 30v ajan En mä tuommosta jaksais kovin kauan mainostaa. Usealla täällä olevalla on soittovehkeitä ollut useita vuosikymmeniä, joskus soitettu aktiivisemmin joskus ei niinkään. Eihän tuo soittovuosien määrä kerro mitään muuta kuin sen, että paljonko on soittovuosia takana. Ei se tee mielipiteitä automaattisesti sen enempää oikeammiksi tai paremmiksi kuin muiden. ...mutta kivempihän näissä itsetehdyissä on se, että vituttaa vielä vuosienkin päästä tehdyt virheet. -Karlsson |
Artturi 28.04.2013 00:44:28 | |
---|
Urkujen isosta roolista päättelin että olisiko kyseessä jonkinlainen tribuutti kaikkien aikojen urkurille. Niinku aiemmin jo kirjoitinkin... Siellähän se lukee takakannessa "This album is dedicated to JON LORD. Souls, having touched, are forever entwined." Hienoa, että tämä uus levy on seuraajan eli Don Aireyn juhlaa, upeita kiipparisooloja pullollaan!! |
Master Of The Universe 28.04.2013 17:16:43 | |
---|
J.Hollström: Mut jos haluut kuulla kun me soitettiin joskus pienenä Purplee niin täältä voit tsekkaa: http://juki.1g.fi/mp3/CM/Demo+2010/ Ei paskempaa, toi kitaristi on ainakin ehana! :D All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure.
-Quark- |
Rhapa 28.04.2013 19:23:26 | |
---|
Purpendicular on tosiaan myös oma lemppari purplelta. Ja Morse parhautta. |
Master Of The Universe 28.04.2013 19:37:11 | |
---|
Purple ollu aina ihan hukassa ilman Rikua. Bolin hoiti homman suht hyvin. Viitti edes kommentoida sitä Mosrea. Varmaan kyllä taitava kitaristi. All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure.
-Quark- |