Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: sonor force
1
sakurita
25.04.2013 11:05:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi! Millä hintaa kannattaa vielä ostaa käytetyt sonor force 2005 rummut?
 
Weetoz
25.04.2013 13:02:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu hyvin paljon siitä, että mitä kaikkea siihen settiin sisältyy, missä kunnossa ne on jne... Eli kerroppa nyt alkuun vähän tarkempia tietoja niin voi ehkä jotain arvioita sitten heittää.
 
sakurita
25.04.2013 13:35:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torissa näkyy
 
sakurita
25.04.2013 13:37:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tori.fi korjaan ;)
 
ferodoz
25.04.2013 14:10:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voitko laittaa linkin, niinhelpottais kummasti. :)
 
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
sakurita
25.04.2013 14:29:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin on ;) http://www.tori.fi/pirkanmaa?q=sono … st=k&st=u&st=h&st=g&ca=11&l=0&md=th
 
Niq
25.04.2013 14:59:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kelpo pyyntihinta, jos symbaalit tulee mukaan. Kalvotkin näyttäs olevan pääosin ehjänä. (Niitä toki saa kaupasta uusia, mutta tulee kalliiksi koko setin kalvot pläjäyttää kerralla uusiksi :))
 
Nottis
25.04.2013 15:56:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Ihan kelpo pyyntihinta, jos symbaalit tulee mukaan. Kalvotkin näyttäs olevan pääosin ehjänä. (Niitä toki saa kaupasta uusia, mutta tulee kalliiksi koko setin kalvot pläjäyttää kerralla uusiksi :))
 
Ihan näppärät pellit näyttäis olevan, tosin onks toi crash väärinpäin...? :D Ei siitä kai chinaa tuu kuitenkaan.
 
Ja pyyntihinta on ihan hyvä tosiaan... Ne kalvot nyt kannattaa tietty hankkia, eikä se nyt loppujen lopuks oo niin iso investointi, toi basarinkalvo voi tollasenaan toimia ihan hyvin, et sitä ei välttis heti tarvii uusia, mut tomeihin varmaan kyllä kannattaa, snaren kalvo näyttää kans olevan vielä ihan käyttökelpoinen, mitä nyt vähän tummunut.
 
Jos ei molempia pikkutomeja tartte, ni sit siinä on vielä yks kalvo vähemmän ostettavaa :p
 
minä olen maapallo.
VJ
25.04.2013 16:08:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nottis: Ihan näppärät pellit näyttäis olevan, tosin onks toi crash väärinpäin...? :D Ei siitä kai chinaa tuu kuitenkaan.
 
Ei se ole väärinpäin, ainakaan noissa kuvissa joissa näkyy settikin. Tarpeellinen postaus, täytyy pätee ja puuttua aina kun mahdollista.
 
Ei tuo hinta minustakaan paha ole.
 
420
Nottis
25.04.2013 16:50:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VJ: Ei se ole väärinpäin, ainakaan noissa kuvissa joissa näkyy settikin. Tarpeellinen postaus, täytyy pätee ja puuttua aina kun mahdollista.
 
Ei tuo hinta minustakaan paha ole.

 
Joo kiitos samoin vaan.
 
Mä mitenkään hirveen pahalla sanonu, mut sulla taitaa olla emättimessä soraa.
 
minä olen maapallo.
ferodoz
25.04.2013 17:41:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VJ: Ei se ole väärinpäin, ainakaan noissa kuvissa joissa näkyy settikin. Tarpeellinen postaus, täytyy pätee ja puuttua aina kun mahdollista.
 
Ei tuo hinta minustakaan paha ole.

 
Ollaampas sitä herkällä päällä.
 
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
Kefiiri
25.04.2013 19:53:54 (muokattu 25.04.2013 19:54:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Ollaampas sitä herkällä päällä.
 
Mä luulen että VJ viittasi kommentillaan omaan postaukseensa. Itsekin ensin ihmettelin että mitäs.
 
"Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas
sakurita
25.04.2013 21:17:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos kaikille vastauksista! Sonorit on kotona :)
 
ferodoz
26.04.2013 09:11:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Mä luulen että VJ viittasi kommentillaan omaan postaukseensa. Itsekin ensin ihmettelin että mitäs.
 
Ohio, ehkä mä olinkin herkällä päällä. :D
 
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
Nottis
26.04.2013 12:28:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Ohio, ehkä mä olinkin herkällä päällä. :D
 
Hmm. Ilmeisen turhaa raivoa siis täältäkin päin.
 
Eli sori, emmä oikeesti oo paha. Ruma kylläkin.
 
minä olen maapallo.
Slörder
26.04.2013 21:55:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linkki ei enää toimi.
Oliko tuolla 2005 setillä paljonkin arvoa? Olis tarkotus myydä oma force 2005 setti, mutta ei minkäänlaista käsitystä millä hintaa myisin. Rummut ovat 5v palvelleet. Ainoa miinus löytyy snaren rimistä, joka on kenties osunut tai kolahtanu johkiin ja sen takia vääntynyt, ei kyllä viritystä tai saundia haittaa.
Väritys on tällainen. http://img120.imageshack.us/img120/5651/dscn4484vw7.jpg
 
Sonormies
26.04.2013 22:48:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myin oman siistin 2003-setin shell settinä pari vuotta sitten muistaakseni hintaan 450,-. Sun setissä on lakkapinta ja muistaakseni hieman arvostetumpaa puuta. Jos setti on siisti niin pyytäisin siitä 550 - 600,-.
 
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Slörder
27.04.2013 19:07:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies:
Kiitoksia vastauksesta :)
 
VJ
28.04.2013 11:56:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nottis: Joo kiitos samoin vaan.
 
Mä mitenkään hirveen pahalla sanonu, mut sulla taitaa olla emättimessä soraa.

 
Oho, väärinkäsitys. Omaa postausta tuossa arvostelin, itsekin vasta huomasin että senhän voi käsittää toisellakin tavalla. Sori!
 
420
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «