Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: halvat? sähkörummut
1
slayerfan213
24.04.2013 22:29:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katselin sähkörumpuja thomannilta koska asun kerrostalossa.Köyhänä suomalaisena ne olivat aivan liian kalliita ja aloittelijana en halua mitään hienostelu luokkaa.Haluaisin vain jokseenkin hyvät rummut mitkä tunnistavat tuplapedaalin se riittää koska tietokoneen kautta saa äänet usb-liitännällä.budjetti on 200-300€ iso raha minulle mutta onko järkeä ostaa noin pienellä rahalla edes mitään?
 
-Dr.DW-
24.04.2013 22:39:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slayerfan213: Katselin sähkörumpuja thomannilta koska asun kerrostalossa.Köyhänä suomalaisena ne olivat aivan liian kalliita ja aloittelijana en halua mitään hienostelu luokkaa.Haluaisin vain jokseenkin hyvät rummut mitkä tunnistavat tuplapedaalin se riittää koska tietokoneen kautta saa äänet usb-liitännällä.budjetti on 200-300€ iso raha minulle mutta onko järkeä ostaa noin pienellä rahalla edes mitään?
 
Torilta käytettynä kehottaisin katselemaan! Kokemuksesta voin sanoa, että Eastonen PDK 8X ja Millenium MPS 200 seteissä pädistä murenee sisuskalut ja niitä joutuu fiksailemaan! Kannattaa siis katsella "upikumiset" pädit!
Jos on luottotiedot kondiksessa ja ikää tarpeeksi niin esim. F Musiikilta saa osamaksulla uusia!
Tietokooneeseen rummut yhdistetään MIDI-USB interfacella ja jos modulissa on USB, on se yleensä musiikkia, soundeja, nauhoitusta ja päivityksiä varten!
 
Im not drinking anymore... Or any less.
slayerfan213
25.04.2013 21:11:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Dr.DW-: Torilta käytettynä kehottaisin katselemaan! Kokemuksesta voin sanoa, että Eastonen PDK 8X ja Millenium MPS 200 seteissä pädistä murenee sisuskalut ja niitä joutuu fiksailemaan! Kannattaa siis katsella "upikumiset" pädit!
Jos on luottotiedot kondiksessa ja ikää tarpeeksi niin esim. F Musiikilta saa osamaksulla uusia!
Tietokooneeseen rummut yhdistetään MIDI-USB interfacella ja jos modulissa on USB, on se yleensä musiikkia, soundeja, nauhoitusta ja päivityksiä varten!

 
Kiitos asiallisesta vastauksesta.Juu olen itse nero kaikissa liitännöissä että ne hoituu kyllä mutta haluaisin mielipiteesi tästä.Haluan rummut jotka kestää metalli-musan paukutusta trash metal/death metal ja aloittelijana en kaipaa 3 eri äänen symbaaleja jne... joten kävin katsomassa näitä rumpuja ja haluaisin tietää ovatko hyvät vai hajoavatko heti? http://www.verkkokauppa.com/fi/prod … htsc/Alesis-DM6-Kit-sahkorumpusetti
 
-Dr.DW-
25.04.2013 22:03:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slayerfan213: Kiitos asiallisesta vastauksesta.Juu olen itse nero kaikissa liitännöissä että ne hoituu kyllä mutta haluaisin mielipiteesi tästä.Haluan rummut jotka kestää metalli-musan paukutusta trash metal/death metal ja aloittelijana en kaipaa 3 eri äänen symbaaleja jne... joten kävin katsomassa näitä rumpuja ja haluaisin tietää ovatko hyvät vai hajoavatko heti? http://www.verkkokauppa.com/fi/prod … htsc/Alesis-DM6-Kit-sahkorumpusetti
 
DM6:sta ei ole kyllä minkäänlaista kokemusta... DM10:tä olen ihan hieman kokeillut kaupassa ja eihän se minusta ihan Rolandin tasolle yllä. Pädit oli kerrostaloon ihan liian kovaääniset. Mylaria. Mesh muutos tosin niihin onnistuu.
Eikai Alesis mikään halpismerkki ole ja näin ollen rikkoontumisen sattuessa takuu luultavasti toimii... Mutta eihän mikään sellaista "halkojenhakkuumeininkiä" kestä!
 
Im not drinking anymore... Or any less.
slayerfan213
25.04.2013 23:02:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Dr.DW-:DM10:tä olen ihan hieman kokeillut kaupassa ja eihän se minusta ihan Rolandin tasolle yllä. Pädit oli kerrostaloon ihan liian kovaääniset. Mylaria. Mesh muutos tosin niihin onnistuu.
 
Joo en edes halua rolandin tasoa katsoo sitä myöhemmin ja mesh headit varmaan hankin.
 
-Dr.DW-:Eikai Alesis mikään halpismerkki ole ja näin ollen rikkoontumisen sattuessa takuu luultavasti toimii... Mutta eihän mikään sellaista "halkojenhakkuumeininkiä" kestä!
 
En minä niitä hakkaa:D tarkotan vaan että en soita rockkia tai jazzia niinkuin muut yleensä ettei mun kannata mitää milleniumia ostaa.
 
29
26.04.2013 08:56:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slayerfan213: Joo en edes halua rolandin tasoa katsoo sitä myöhemmin ja mesh headit varmaan hankin.
 

 
En minä niitä hakkaa:D tarkotan vaan että en soita rockkia tai jazzia niinkuin muut yleensä ettei mun kannata mitää milleniumia ostaa.

 
Ota huomioon, että 200-300 eurolla saat uutena vain tollasta millenium -tasoa. Nuo Alesikset, jotka linkitit näyttävät olevan ihan samoja pädejä, mitä käytetään milleniumin ja monen muunkin brändin seteissä. Samalta tehtaalta taitavat tulla.
 
Itse säästäisin tohon vielä toiset 200-300 ja ostaisin sitten käytetyt Rolandit tai Yamahat.
 
slayerfan213
05.05.2013 15:39:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

29: Ota huomioon, että 200-300 eurolla saat uutena vain tollasta millenium -tasoa. Nuo Alesikset, jotka linkitit näyttävät olevan ihan samoja pädejä, mitä käytetään milleniumin ja monen muunkin brändin seteissä. Samalta tehtaalta taitavat tulla.
 
Itse säästäisin tohon vielä toiset 200-300 ja ostaisin sitten käytetyt Rolandit tai Yamahat.

 
Ongelmana on vaan se et olen opiskelija eikä 36€ opintotuella paljoo mitää ostella asun vielä koton ja kaikki mun tulot annan mun äidill et saadaa vuokra maksettuu ni osamaksul ajattelin alesikset ostaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «