Jarzki 01.05.2004 14:34:33 | |
---|
Eli semmoiseen törmäsin.. Mikäköhän firma noita mahtaa valmistaa? Eli 20 litran jerrykannu johon isketty elementti kylkeen ja tehty siitä vahvistin, Vaasa Music Shopin ikkunalla semmoinen killuu jos jotain kiinnostaa. |
Mark-Ken 01.05.2004 16:16:38 | |
---|
Joo, minäkin olen sen nähnyt. Aika mielenkiintoinen. |
Bilharzia 01.05.2004 16:17:11 | |
---|
Mää varmaan vaikutan ny perkeleen tyhmältä ny kun kysyn tän mutta.. mikä perkele on jerrykanisteri? www.LifeofDebauchery.Com |
Cort87 01.05.2004 16:27:14 | |
---|
Jeps noita valmistaa Vaasalainen vahvistin rakentelija. Nimeä en muista mutta tekee tosiaan käsin erilaisia vahvistimia jossain päin Vaasaa. Yhtä transistori stykeä olen koittanut ja aika hyvältä vaikutti. Noita vahvistimia on muistaakseni just Vaasa Music Shopissa mutta empä tiennytkään että ne kanisteri vahvistimet ovat kerenneet jo sinne. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Incarnation 01.05.2004 16:27:39 | |
---|
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
DJ Lattialuukkukoira 01.05.2004 18:44:19 | |
---|
Pitäisikös matkata Vaasaan moisen takia? ehkäpä... "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
Kapane 02.05.2004 12:46:24 | |
---|
onkohan tossa kuinka peltinen saundi.. mä haluan jerry kanisteri rummut... mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
kimmokel 02.05.2004 13:10:34 | |
---|
Onko hinnasta mitään tietoa? |
Jarzki 02.05.2004 19:06:25 | |
---|
Hinnasta en tiiä, Vaasan Guitar Heaven "messuilla" joku sankari tuollaista rankaisi, omasta mielestäni saundi oli ihan kohtalainen kun ajattelee kuinka härski ulkonäkö on. Samaisilla kinkereillä oli myös ilmeisesti saman pajan valmistama häksätin joka oli kanssa aika fiksun näköinen...sitä ei voi sanoin kuvata :) Periaatteessa ihan normaalin vahvarin näköinen mutta se oli höystetty pienillä sinisillä ledeillä jotka loi siihen etukankaan eteen valon. |
Ocku 02.05.2004 20:21:00 | |
---|
Jeps noita valmistaa Vaasalainen vahvistin rakentelija. Nimeä en muista mutta tekee tosiaan käsin erilaisia vahvistimia jossain päin Vaasaa. Et sattuisi tietään mistä kundin saisi kiinni? Olisi nimittäin nastaa saada se mukaan vahvistin-workshop:iin demoamaan tätä jerry-tekelettä. |
mbabar 02.05.2004 23:09:42 | |
---|
Noita vahvareita rakentelee Arvi niminen kaveri, sukunimeä en nyt muista. Juteltiin hetkisen noista vermeistä, mukava heppu... Tarkempia tietoja saa varmasti kun soittelee Music Shop:iin Vaasassa. puh 06-317 7751 Hieman noista vehkeistä: Molemmat demotut vahvistimet olivat putkivahvareita, myöskin jerrykannuversio! Pääteputkena käytetään kuulemma EL84:sia, eli peruskytkentä noudattelee vox-linjaa. |
Helsingissä kahvila Rytmissä oli talvella näyttely, jossa oli jonkun kaverin (tuo Arvi?) tekemiä mitä ihmeellisimpiä soittimia. Jerrykannukitara oli yksi, lapiosta ja olisiko myös pölynimurista kitarat rakentanut. Aika mainion näköisiä vempeleitä. |