Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 559 60 61 62 63100 101 102 103 104
digitaalimies
19.04.2013 11:12:41
dixi19: Miulle tuli mieleen jostain syystä Social Distortion, vaikka ei nyt kuitenkaan ihan sitä tyyliä olekaan.

Tekstissä seikkailee ainakin junkiet, pimpit ja whoret. Nehän on Nessin peruskuvastoa. Winot sentään puuttui.
They'll introduce me, "Hello, hello" / Women seduce me and champagne flows / Then the lights go low / There's only one song I know
jassi
19.04.2013 11:13:48
Jotenkin vaan tökkii näissä uusissa tuo jonkinasteinen lapsellisuus noissa biiseissä. Vähän tollasta 15-kesästen menoa ja meininkiä noissa ralleissa. Just joku Green Dayn räkänokille tehty musa nousee ikävästi sieltä pintaan. Mulle kyllä sellanen Demolition 23:n ja Not Fakin It:in jollain tapaa aikuisempi ja vähemmän duuripirtsakka lähestymistapa sävellyksiin toimi paremmin. Mut IMO=)
Tare veti sitä retkua turpaan, niin että turpa rullalla.
Painajaismainen
19.04.2013 13:17:45
Täytyy sanoa että tykkäsin aivan helvetisti tuosta biisistä. Juuri sopivan tarttuva ja rullaava perusrockbiisi tähän kesän odotukseen. Kertosäe soi päässä luultavasti viikon.
"Ei mene aina niin kuin Strömsössä, mutta meininki on helvetin kova."
Dirtyh
19.04.2013 16:13:51

Odotukset olivat kohtalaisen matalalla, Gingerin poistuminen ei varsinaisesti herättänyt luottamusta biisinkirjoittajia kohtaan. Ja mitä vielä! Nyt lähti!

Aivan kuten D23:nkin kohdalla, niin ne Michaelin sen hetkiset fiilikset tuntuvat olevan kovin elävästi läsnä. Siinä missä Demolitionin aikaan roikuttiin ristiin naulittuna niin nyt aurinko paistaa. Todella verevän kuuloista meininkiä.

Ja huomennahan tämän sitten kuulee livenä. Tykkään aivan perskeleesti!
kotoilija
19.04.2013 18:38:49
Mahtava biisi! Paljon parempi kuin edellisen levyn ykkössingle '78. Kenenköhän bändin jäsenen kynästä tuo biisi on alunperin lähtöisin vai onkohan syntynyt treeneissä jammailun tuloksena?
"It's good to dream."
Painajaismainen
23.04.2013 00:23:25
Cool-guitarist: Mahtava biisi! Paljon parempi kuin edellisen levyn ykkössingle '78. Kenenköhän bändin jäsenen kynästä tuo biisi on alunperin lähtöisin vai onkohan syntynyt treeneissä jammailun tuloksena?

Mun mielestä toi kuulostaa aikalailla Dregenin tuotokselta. Voin toki olla väärässäkin...
"Ei mene aina niin kuin Strömsössä, mutta meininki on helvetin kova."
RawknRawl
23.04.2013 17:56:10
Mulle taas vaikuttaa kovasti Makkosen kynän jäljeltä. Niin sävel kuin sanatkin. Kertsi saattaa olla yhteiskynää.

Valmistaudun olemaan kuitenkin väärässä.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
StJerky
23.04.2013 18:12:39 (muokattu 23.04.2013 18:15:43)
Minä veikkaan sitten että Conte/Monroe. Soolo Dregenin.
teg
23.04.2013 18:57:58
Cool-guitarist: Mahtava biisi! Paljon parempi kuin edellisen levyn ykkössingle '78. Kenenköhän bändin jäsenen kynästä tuo biisi on alunperin lähtöisin vai onkohan syntynyt treeneissä jammailun tuloksena?

Oikeen hyvä rallihan sieltä sitten pullahti uunista ulos. Toivottavasti jatkossa laatu pysyy yhtä korkealla. Tämä avaus enteilee linjaa, jonka olisi pitänyt seurata loistavaa (hommatkaa, jos ei löydy hyllystä) Demolition 23- levyä.

Itsellä oli kyllä melkoinen pelko persuksissa tätä ensimmäistä singleä odotellesssa johtuen Maagisen Säveltaikakynän omaavan Gingerin poistuttua remmistä, mutta ainakin tämän perusteella pelko on ollut turhaa. Kesä ei ole edes vielä tullut, mutta tulis jo elokuu ja sais sen levyn soittimeen...
kotoilija
23.04.2013 22:02:29
teg: Oikeen hyvä rallihan sieltä sitten pullahti uunista ulos. Toivottavasti jatkossa laatu pysyy yhtä korkealla. Tämä avaus enteilee linjaa, jonka olisi pitänyt seurata loistavaa (hommatkaa, jos ei löydy hyllystä) Demolition 23- levyä.

Itsellä oli kyllä melkoinen pelko persuksissa tätä ensimmäistä singleä odotellesssa johtuen Maagisen Säveltaikakynän omaavan Gingerin poistuttua remmistä, mutta ainakin tämän perusteella pelko on ollut turhaa. Kesä ei ole edes vielä tullut, mutta tulis jo elokuu ja sais sen levyn soittimeen...

Tuon Demolition 23:n levyn haluaisin, mutta ei taida enään olla kovin helposti löydettävissä.
"It's good to dream."
p130
23.04.2013 22:06:03

Cool-guitarist: Tuon Demolition 23:n levyn haluaisin, mutta ei taida enään olla kovin helposti löydettävissä.

Saahan noita jos haluaa: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trk … ition+23&_sacat=0&_from=R40
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Joees
23.04.2013 23:38:31
StJerky: Minä veikkaan sitten että Conte/Monroe. Soolo Dregenin.

Soolon näyttää soittavan Conte.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
McLeach
24.04.2013 00:11:18 (muokattu 24.04.2013 00:12:02)
En tiedä paljon täällä on noita uuden sinkun sanotuksia pohdittu mutta ei voi sanoa muuta kun että ovatpahan karseet. Tossa vaiheessa uraa ja tolla "imagolla" tuo biisi kuulosti lähinnä naurettavalta ja jopa säälittävältä. Olenko ainoana tätä mieltä?
digitaalimies
24.04.2013 08:50:29
p130: Saahan noita jos haluaa: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trk … ition+23&_sacat=0&_from=R40

Kappas, vihdoin on tuosta vinyylikin väsätty. Lienee bootleg. Svart yritti muistaakseni saada levyyn julkaisuoikeuksia jo pari vuotta sitten, mutta eipä moisia herunut.
They'll introduce me, "Hello, hello" / Women seduce me and champagne flows / Then the lights go low / There's only one song I know
StJerky
24.04.2013 10:26:01
Methis: Soolon näyttää soittavan Conte.

Niinpä tietysti. Olin kuulevinani puoliakustisen tonea siinå. :-)
Panthera pardus
24.04.2013 20:56:20
Michael Monroe ja Sam(i) Yaffa Ylex:n haastattelussa:

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutis … uotta-new-yorkissa-olivat-loistavia

Muuten erittäin mielenkiintoista tarinointia ja muistelua, mutta Voice of Finlandin puimiseen tuhlattu aika olisi voitu käyttää paremminkin.
MV
26.04.2013 03:59:46
Panthera pardus: Michael Monroe ja Sam(i) Yaffa Ylex:n haastattelussa:

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutis … uotta-new-yorkissa-olivat-loistavia

Muuten erittäin mielenkiintoista tarinointia ja muistelua, mutta Voice of Finlandin puimiseen tuhlattu aika olisi voitu käyttää paremminkin.

Miksiköhän Yaffa oli otettu mukaan tohon, kun vaan kyselivät Monroelta.
Buuklubben
27.04.2013 14:36:02
http://www.youtube.com/watch?v=OxC2d0ZlTpI

Diggailen kyllä paljon enemmän tästä, kuin tosta sinkusta vaikkei siinäkään mitään vikaa ole. Mitäs muut mieltä?
Jotenkin toi basso/kitarariffi poraa vain päähän läpi.
slowdive
27.04.2013 14:44:10
Buuklubben: http://www.youtube.com/watch?v=OxC2d0ZlTpI

Diggailen kyllä paljon enemmän tästä, kuin tosta sinkusta vaikkei siinäkään mitään vikaa ole. Mitäs muut mieltä?

Vaikuttaapa kyllä ihan hyvälle biisille! Mukava kyllä että tällä bändillä näyttää olevan jatkuvuuttakin, kun kuitenkin aika moni veikkaili että saapa nähdä kauanko tälläkertaa..
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)