Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 530 31 32 33 34347 348 349 350 351
Old Joe
23.04.2013 21:36:54
oiva tumpeloinen: Miksi ihmeessä istuu ainoastaan puolet?

Eikös se näin yleensä mene?
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
Laulava Kylätohtori
23.04.2013 21:54:39
oiva tumpeloinen: Jos nyt pelataan tuon hienon artikkelin tiedoilla, niin sälli on 21-vuotias, sillä on useita vankilatuomioita alla. Rikosoikeudellinen vastuu alkaa 15-vuotiaana. Ei taida kovin montaa kolmea vuotta mahtua siihen väliin.

Vähän saman suuntaisia ajatuksia itselläkin heräsi tuostaa iästä...

Ei, jos ei ole ensikertalainen. Tosin vaikka ei olisikaan ensikertalainen, se ei tarkoita, että automaattisesti koko tuomion joutuu istumaan, mutta eipä ne yleensä puolessa välissä ulos tule.

Nuori pääsee 1/3 tuomiolla. En nyt muista ikärajaa tai muita ehtoja, mutta sekin on mahdollista.

Kyllä tällaisesta välillä tulee mieleen, että itse on se typerin olento, kun käy töissä maksaa verot + muut aneet eikä silti ole rahaa mihinkään muuhun kuin vanhaan känttyyn ja johonkin käytettyyn pedaaliin silloin tällöin...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Nazareth
23.04.2013 22:07:07
Oon ollu tupakoimatta ~30 minuuttia. Tupakille, siis.
Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa.
Laulava Kylätohtori
23.04.2013 22:37:07
Nazareth: Oon ollu tupakoimatta ~30 minuuttia. Tupakille, siis.

Sitten oletkin melkein ensikertalainen tupakoitsija. Kuten vanhempi rouvashenkilökin on neitsyt kolmen vuoden selibaatin jälkeen, ainakin jos on viranomaisiamme uskominen....
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Vetehinen
24.04.2013 00:20:17
Laulava Kylätohtori: Se on valitettavasti pakollinen osa sivistynyttä yhteiskuntaa, eikä säästämisen varjolla voida alkaa jättää rikollisia rangaistukseen tuomitsematta...

Voisi heillä teettää jotain tuottavaa työtäkin.
"When I die, I want you to bury me upside down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass!" -Red
Decadetroll
24.04.2013 16:38:30
Ajattelin kerrankin periaatettani vastaan lähettää kitaran postiennakolla ja heti tuli nokkiin. Posti ensin mokaili jotain ja kesti 6 päivää, että paketti saapui päämääräänsä. Heti, kun paketti näkyi olevan kohdepaikassaan, niin tuli pikaviestiä, että en minä sitä enää hae, lähden etelän reissulle huomenna ja saan selvittää postihommat ihan yksinään. Eli tuplana postikulut meikälle ja kitara takaisin kotiinpäin parin viikon päästä kun saavat sen vihdoin lähetettyä takaisin.

Nimimerkille godin ei siis kannata lähettää yhtään mitään. Miten on yleensä ollut, onko oikeita nimiä, puhelinnumeroita jne. annettu tänne jakoon?
Here is an education, the lesson professed is quite cruel. There are some things worse than death, and one of them is you.
JaaGeRMaisTeR
24.04.2013 17:47:02 (muokattu 24.04.2013 17:48:18)
Decadetroll: Ajattelin kerrankin periaatettani vastaan lähettää kitaran postiennakolla ja heti tuli nokkiin. Posti ensin mokaili jotain ja kesti 6 päivää, että paketti saapui päämääräänsä. Heti, kun paketti näkyi olevan kohdepaikassaan, niin tuli pikaviestiä, että en minä sitä enää hae, lähden etelän reissulle huomenna ja saan selvittää postihommat ihan yksinään. Eli tuplana postikulut meikälle ja kitara takaisin kotiinpäin parin viikon päästä kun saavat sen vihdoin lähetettyä takaisin.

Nimimerkille godin ei siis kannata lähettää yhtään mitään. Miten on yleensä ollut, onko oikeita nimiä, puhelinnumeroita jne. annettu tänne jakoon?

Reilupeli on pers**stä.. Vit*u mikä tyyppi. Mun puolesta saa laittaa vaikka sotunkin jos tietää. Ja mikä helv*tin syy jättää noutamatta on, että lähtee huomenna etelään... Voi sen tänään käydä silti hakemassa ja lähteä huomenna etelään... Tais kaverilla loppua rahat jo ennen reissua..
V
Decadetroll
24.04.2013 18:36:06
JaaGeRMaisTeR: Reilupeli on pers**stä.. Vit*u mikä tyyppi. Mun puolesta saa laittaa vaikka sotunkin jos tietää. Ja mikä helv*tin syy jättää noutamatta on, että lähtee huomenna etelään... Voi sen tänään käydä silti hakemassa ja lähteä huomenna etelään... Tais kaverilla loppua rahat jo ennen reissua..

Joo, paska temppu. Taisi heppu käyttää kitaramassit siihen etelän lomaan, kun ei tullutkaan kitara yhtä nopeasti, kuin oulusta tilatut kitarahihnat, jotka olivat jo seuraavana päivänä perillä!
Here is an education, the lesson professed is quite cruel. There are some things worse than death, and one of them is you.
teukka
24.04.2013 18:41:06
Decadetroll: Joo, paska temppu. Taisi heppu käyttää kitaramassit siihen etelän lomaan, kun ei tullutkaan kitara yhtä nopeasti, kuin oulusta tilatut kitarahihnat, jotka olivat jo seuraavana päivänä perillä!

Aika hyvä prosentti jos ekalla jo joku urpo jätti noukkimatta. Mulla toistaiseksi mennyt kaikki maaliin, ne harvat diilit mitä teen.
Pari kyssäriä: Mikä kitara ja miksi sulla on ihan paska avatar nykyään(onko ne tissi/perse avatarit kielletty?)?

Okei, eka kysymys vakavissaan heitetty.
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Decadetroll
24.04.2013 18:46:50
teukka: Aika hyvä prosentti jos ekalla jo joku urpo jätti noukkimatta. Mulla toistaiseksi mennyt kaikki maaliin, ne harvat diilit mitä teen.
Pari kyssäriä: Mikä kitara ja miksi sulla on ihan paska avatar nykyään(onko ne tissi/perse avatarit kielletty?)?

Okei, eka kysymys vakavissaan heitetty.

Joo, tosiaan oon pitäny periaatteena että en käytä ennakkoa lain ja heti tuli turpaan :D Muut diilit on menny niinku pitääkin, joten onnistumisprosentti on melkosen korkea, kauppaa on kuitenki käyty vähintään sadasta artikkelista ennen tätä.

1: Kitara on Fernandesin Resona. ( http://i583.photobucket.com/albums/ … IMG_20121023_122407_zps84288d79.jpg vasen..)

2: Avatarhan on aivan loistava. Tissi/Perse-avatareista tuli jäähyä muutamaksi viikoksi ilman varotusta, joten päätin ne jättää pois. Ikävä kyllä.
JaaGeRMaisTeR
24.04.2013 20:18:59
Decadetroll: Joo, paska temppu. Taisi heppu käyttää kitaramassit siihen etelän lomaan, kun ei tullutkaan kitara yhtä nopeasti, kuin oulusta tilatut kitarahihnat, jotka olivat jo seuraavana päivänä perillä!

Jos hyvin tietää että kitara on tulossa niin jättää se matkan ja lunastaa sen kitaran.. Muuten joutaa saada ruoskalla :D minne päin tuo oli alunperin tarkotus mennä?
V
Seba
24.04.2013 20:40:50

Decadetroll: Ajattelin kerrankin periaatettani vastaan lähettää kitaran postiennakolla ja heti tuli nokkiin. Posti ensin mokaili jotain ja kesti 6 päivää, että paketti saapui päämääräänsä. Heti, kun paketti näkyi olevan kohdepaikassaan, niin tuli pikaviestiä, että en minä sitä enää hae, lähden etelän reissulle huomenna ja saan selvittää postihommat ihan yksinään. Eli tuplana postikulut meikälle ja kitara takaisin kotiinpäin parin viikon päästä kun saavat sen vihdoin lähetettyä takaisin.

Postit on vaan 1 suunnan maksulla, palautus ilmainen jos urpo ei sitä hae.
Jep.
Twinkle
24.04.2013 20:47:53
JaaGeRMaisTeR: Reilupeli on pers**stä.. Vit*u mikä tyyppi. Mun puolesta saa laittaa vaikka sotunkin jos tietää..

Sotua ei ole ollut olemassa enää neljänkymmeneen vuoteen. Henkilötunnusta en suosittele laittamaan kun se tuppaa olemaan laitonta. Muutenkaan en lähtis huutelemaan, koska netissä huutelu on vain huutelua, jos on oikeutta vailla eikä tahdo vain kostaa, niin sitten vaan oikeustoimilakia kehiin. Vituttaa enemmän sitä vastapuolta muutenkin, etenkin jos se tapaus on niin yksiselitteinen kuin tässä kerrotaan.
Decadetroll
24.04.2013 20:49:43
tjaa, hyvä etten joudu erikseen maksamaan erikseen palautusta. :)

Kitara oli matkalla lahteen. No, nyt tulee takasi ouluun, kunhan sen pitävät siellä postissa hetken aikaa ja sitten torille heti uudestaan.
Decadetroll
24.04.2013 20:51:53 (muokattu 24.04.2013 20:55:35)
Twinkle: Sotua ei ole ollut olemassa enää neljänkymmeneen vuoteen. Henkilötunnusta en suosittele laittamaan kun se tuppaa olemaan laitonta. Muutenkaan en lähtis huutelemaan, koska netissä huutelu on vain huutelua, jos on oikeutta vailla eikä tahdo vain kostaa, niin sitten vaan oikeustoimilakia kehiin. Vituttaa enemmän sitä vastapuolta muutenkin, etenkin jos se tapaus on niin yksiselitteinen kuin tässä kerrotaan.

Ei ole kiinnostusta henkilötunnuksiin tai kostoihin, varoitanpa vaan, ettei kannata henkilölle laitella mitään postiennakolla. Hienosti kyllä vihjaili pikaviestissään, että viivästys olisi minun vikani, mutta samahan tuo. Henkisillä voimillani sen paketin viivästytin. Ommmmm....

Edit. Onneksipa ei tullut takkiin, kuin viitisentoista euroa. Ärsyttää silti. En taida edes paketista purkaa pois, kun saan takaisin, siellähän se on jo turvallisesti valmiiksi. :)
Seba
24.04.2013 21:17:05

Kerrankin kun oululainen suostuu lähettämään jotain, niin sitten sitä ei haeta :)
Jep.
JaaGeRMaisTeR
24.04.2013 23:20:34
Twinkle: Sotua ei ole ollut olemassa enää neljänkymmeneen vuoteen. Henkilötunnusta en suosittele laittamaan kun se tuppaa olemaan laitonta. Muutenkaan en lähtis huutelemaan, koska netissä huutelu on vain huutelua, jos on oikeutta vailla eikä tahdo vain kostaa, niin sitten vaan oikeustoimilakia kehiin. Vituttaa enemmän sitä vastapuolta muutenkin, etenkin jos se tapaus on niin yksiselitteinen kuin tässä kerrotaan.

Enemmän ottaa tuollaisissa tyypeistä päähän se, että nämä aiheuttaa myös sitä ettei kauppatavaraa enään lähetetä. Ja aiheuttaa myyjillekin kiusaa ja murhetta... Kyllä niillä lähetysmaksuilla jotain parempaakin käyttöä on kun lahjoittaa postille.
V
Funkånaut
24.04.2013 23:43:09

Seba: Kerrankin kun oululainen suostuu lähettämään jotain, niin sitten sitä ei haeta :)

Tämä Arskatäysiä!
Ei ole aigha witsin-muriasule cun pite ruckoileman, työte tecemen, wina iuoman ia nais-inimesi paneman - Mikael Agricola Kuuntelen tämmöistä
Decadetroll
25.04.2013 08:41:43
Seba: Kerrankin kun oululainen suostuu lähettämään jotain, niin sitten sitä ei haeta :)

Häh? Kyllä meikä suostuu lähettämään roinaa, kunhan saan massit tilille ensin :D Jos ei luota meikään niin paljoa, vaikka annan tietoni ja tarvittaessa vaikka huuto.netin palautetietoni jne. niin joko saa kaupat olla, tai sitten sopii tulla hakemaan :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)