calluna 22.04.2013 18:15:41 | |
---|
Marsu GAS on hieman sivuraiteella, kun Laney Lionheart 20 nuppi osui kohdalle. Aika toimivat soundit, tietenkin nyt pitäisi sit saada asiaankuuluva kaappi alle...se sininen... Ei kellään olis ylimääräisenä? :) "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Krice 22.04.2013 23:34:04 | |
---|
|
Tawsky 22.04.2013 23:38:11 | |
---|
Krice: ESP on tehnyt uuden strato-mallin, jossa on miellyttäviä yksityiskohtia. Mensuuri nyt on 25,5" ja keskimikki on turha, mutta FR-talla ja vain 2 nuppia: http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_st_213_fr_maple_blk.htm Hintakaan ei ole hassumpi. Mä oon kans tuota kattellut. Tosin suurimmassa osassa hyllykitaroista tuntuu olevan liian luikku kaula kun on tähän pesariin tottunut. Kai se täytyy oma teetättää kun kaasut iskee. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
jniska 23.04.2013 07:45:13 | |
---|
Krice: ESP on tehnyt uuden strato-mallin, jossa on miellyttäviä yksityiskohtia. Mensuuri nyt on 25,5" ja keskimikki on turha, mutta FR-talla ja vain 2 nuppia: http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_st_213_fr_maple_blk.htm Hintakaan ei ole hassumpi. LTD on tehnyt uuden strato-mallin! Olisikin ollut ESP ja vaikka tonni tuohon hintaan lisää. Ei muuten hassumpi laite ollenkaan. Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
Krice 23.04.2013 09:51:35 | |
---|
jniska: Olisikin ollut ESP ja vaikka tonni tuohon hintaan lisää. Elite-mallistossa on se tonni lisää: http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_elite_st_1_m_duncan_aqm.htm Tietty jos tuo LTD lavassa alkaa itkettää niin sitten ei varmaan kelpaa, mutta saattaa olla ihan kohtuullisen laadukas. Volanappi on vaan väärässä paikassa. |
Tawsky 23.04.2013 10:11:27 | |
---|
Se LTD:n George Lynch-malli on kyllä varmaan paras halpiskitara mitä oon ikinä kokeillut. Varmaan joskus vielä ostan semmosen. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
jniska 23.04.2013 10:38:11 | |
---|
Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
Dreg 23.04.2013 15:42:28 | |
---|
Valkoinen Johnny Marr Jaguar kelpaisi enemmän kuin mainiosti. Voi että, se kaula oli todella mukavan tuntuinen käsissäni. Pari kertaa on tullut soitettua sellaisella, ja kyllähän siinä intohimot heräsivät. "Great deeds on a small budget!" |
jniska: ESP ja LTD on ihan eri asia . Onko joku väittänyt muuta? Eikös noi molemmat linkitetyt kitarat ole LTDeetä |
JaaGeRMaisTeR 23.04.2013 21:56:51 | |
---|
Lancelot: Onko joku väittänyt muuta? Eikös noi molemmat linkitetyt kitarat ole LTDeetä Ei mutta kun kehuttiin esp:n uutukaisen ja linkitettiin ltd :) V |
Vetehinen 23.04.2013 23:19:15 | |
---|
ESP sen teki ja itkettää asiakkaita huonommalla logolla... "When I die, I want you to bury me upside down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass!" -Red |
Krice 23.04.2013 23:23:26 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ei mutta kun kehuttiin esp:n uutukaisen ja linkitettiin ltd :) Mun käsittääkseni ESP Guitars "tekee" myös LTD:t. Ei ole olemassa mitään erillistä LTD Guitars firmaa. Korjatkaa jos olen väärässä. |
ReBeat 23.04.2013 23:43:31 | |
---|
Mä vähän luulen että toi "tekeminen" on suunnilleen sillä tasolla että ESP on vaan sähköpostiyhteydessä sinne Korean ja varsinkin Indonesian suuntaan. Sopivat spekseistä ja tuotannosta ja sitten alkaakin inlay-ruiskut laulamaan tuotantolinjalla. Kerta kuukaudessa siellä käy ESP:n superviisori vähän katselemassa ettei porukkaa tarvi ihan alusta alkaa kurssittamaan kitaranteossa. |
Spike 24.04.2013 00:01:27 (muokattu 24.04.2013 00:03:16) | |
---|
ReBeat: Mä vähän luulen että toi "tekeminen" on suunnilleen sillä tasolla että ESP on vaan sähköpostiyhteydessä sinne Korean ja varsinkin Indonesian suuntaan. Sopivat spekseistä ja tuotannosta ja sitten alkaakin inlay-ruiskut laulamaan tuotantolinjalla. Kerta kuukaudessa siellä käy ESP:n superviisori vähän katselemassa ettei porukkaa tarvi ihan alusta alkaa kurssittamaan kitaranteossa. LTD Elite on nipponien tekosia. E: samasta mestasta tulee myös ESP-logolla matskua. |
JaaGeRMaisTeR 24.04.2013 01:08:19 (muokattu 24.04.2013 01:08:56) | |
---|
Krice: Mun käsittääkseni ESP Guitars "tekee" myös LTD:t. Ei ole olemassa mitään erillistä LTD Guitars firmaa. Korjatkaa jos olen väärässä. Korjasin jos olisit :D mutta sitten se perus lässytys... Ei Squieri ole fender jne jne... :D eri merkki, sama yhtiö ja niin eteenpäin ja sen semmosta :) Tuosta vedetään kivasti pikku offtopic elikkäs.. Kiva nähdä että Epiphonet on alkanu saamaan otsikkoon sen "epiphone by GIBSON" kohta ne on pelkkiä gibsoneita :D V |
ibnz 24.04.2013 08:48:59 | |
---|
Kävi itelläkin mielessä, että tuo LTD Elite on vähän kuin Gibson tekisi Stankkuja ja Traditionaaleja jenkeissä Epiphonenkin nimellä - kumpikohan merkki möisi paremmin about samalla hinnalla? Nuo Elitet ovat melkein samanhintaisia kuin E-II:t Musamaailman hinnastossa - osa E-II:ta on halvempiakin itse asiassa, ja niiden mukana tulee kova laukku vielä. Soppaan kun lisätään ESP:n mukaan identtistä laatua edustava Standard-sarja, jonka mallit ovat vastaavia E-II:sia 250-300e kalliimpia, voi vaan ihmetellä ESP:n intoa brändäillä :) Toki Standard-sarja poistuu pikkuhiljaa, mutta vuosikin päällekkäisyyttä E-II:n kanssa voi tehdä ison loven jälleenmyyjän tulokseen, sillä eihän niitä Standardeja saa myytyä yhtään tuolla hintaerolla. Jos on ehtinyt tilata nipun moisia varastoon, siellähän pysyvät. Kaipa E-II pomppaa hinnassa sinne Standardien tasolle alkaen 2014, kun Standardit häviävät, mutta toistaiseksi ESP:llä on kolme samantasoista brändiä tappelemassa toistensa myynnistä. |
Antroid 24.04.2013 19:13:08 | |
---|
Studion/treeniksen haluaisin ostaa Helsingistä, mutta on huonosti mitään tuotantotiloja tms. tarjolla. :( Täytyy jatkaa kyttäämistä. |
jyrkalt 24.04.2013 20:26:45 | |
---|
Antroid: Studion/treeniksen haluaisin ostaa Helsingistä, mutta on huonosti mitään tuotantotiloja tms. tarjolla. :( Täytyy jatkaa kyttäämistä. Harvinaisen järkevä ja mehukas kaasutus. Itselle kelpaisi oma paikka myös. Nyt on oikea suunta! Onnea kyttäämiselle! When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass. |
Decadetroll 24.04.2013 21:10:15 (muokattu 24.04.2013 21:11:20) | |
---|
Elite sarja korvaa kokonaan standard-sarjan espin ja esp nimi jää vain customshopin käyttöön. Edit. Kas, tämähän sanottiinki jo tuossa ibnz:n toimesta. Here is an education, the lesson professed is quite cruel.
There are some things worse than death,
and one of them is you. |
Laulava Kylätohtori 24.04.2013 22:14:54 | |
---|
Antroid: Studion/treeniksen haluaisin ostaa Helsingistä, mutta on huonosti mitään tuotantotiloja tms. tarjolla. :( Täytyy jatkaa kyttäämistä. Hmmmm... Jos omaksi meinaat, niin taitaa Custom Shop skebatkin olla melko halpaa kaasuttelua tämän rinnalla... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |