Peoplez 04.05.2004 11:17:52 | |
---|
Muuten, tulee vaan mieleen, että Miten soitatte Sweet child O' Minen? Itse vedän ikäänkuin barreen 12 nauhalle, mutta Slash soittelee ihan "vapailla" kielillä..Ja näyttää niin pirun helpolta. Nyt en kyllä tajua. Miten vedät "barreen"? Ja miten Slash soittaa "vapailla" kielillä? En vain hoksaa mitä tarkoitat. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
cldron 04.05.2004 12:09:23 | |
---|
Ton äänestyksen aiheena olis voinu olla pikemminkin "Legendaarisimmat kitarariffit", eikä "Parhaat kitarariffit", kyllä noitakin parempia on tehty varmasti, muttei välttämäti legendaarisempia.. Kaikki musiikki kuulostaa paremmalta sähkökitaralla... |
N_Bates 04.05.2004 12:21:40 | |
---|
miten ois "Lukijoiden suosikkiriffit!" Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta. |
kassper 04.05.2004 12:30:54 (muokattu 04.05.2004 12:31:24) | |
---|
Mun mielestä on loppujen lopuksi turha lähtee listaamaan noita "parhaita" riffejä. Tota "ei mainstream"-kamaa on kuitenkin niin paljon korvilta piilossa, (näin oudosti sanottuna... :?), ettei kukaan pysty listaamaan kuin murto-osan kaikista tekeleistä. Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista. |
Huevos 04.05.2004 13:16:57 | |
---|
missä on killing joken tabazan? |
Spike 04.05.2004 13:41:37 | |
---|
Tuollaiset listat ovat yleisesti ottaen ihan hanurista eivätkä palvele ketään. Sabbathillakin on oikeasti helvetin kovia riffejä, mutta listalle päätetään valita se iänikuinen Paranoid. Supernaut!!! Noi on kyllä just niitä riffejä, joiden soittaminen musaliikkeissä on sitten KIELLETTY! So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
KTR 04.05.2004 14:28:49 | |
---|
Noh, pakko se on listata hyviä riffejä vaikka ketään tuskin kiinnostaa lukea meikäläisen listoja Satyricon: Mother North, Fuel for Hatred Celtic Frost: Procreation (Of the Wicked) My dying bride: The Forever People Devin Townsend: Bastard Emperor: I am the black wizards Ääh näitä riittää. Hyviä riffejä on vaikka kuinka paljon. |
Juugeli 04.05.2004 15:10:01 | |
---|
Muuten, tulee vaan mieleen, että Miten soitatte Sweet child O' Minen? Itse vedän ikäänkuin barreen 12 nauhalle, mutta Slash soittelee ihan "vapailla" kielillä..Ja näyttää niin pirun helpolta. Jossain tabloissa luki, että Slash vetäisi sen intron natural harmoniceilla kokonaan. Eli seilaa melko vikkelään viiden ja kahdentoista välillä. Minä kyllä soitan sen juurikin sieltä kahdentoista tietämiltä normaalisti. Excuse me, while I kiss the sky IHKK #3 |
KTR 04.05.2004 15:17:09 | |
---|
Jossain tabloissa luki, että Slash vetäisi sen intron natural harmoniceilla kokonaan. Eli seilaa melko vikkelään viiden ja kahdentoista välillä. Minä kyllä soitan sen juurikin sieltä kahdentoista tietämiltä normaalisti. No kyllähän sen kuulee levyltä, ettei millään harmonikseilla vetele. |
kede 04.05.2004 15:18:38 | |
---|
No kyllähän sen kuulee levyltä, ettei millään harmonikseilla vetele. Ja näkee videoilta. Hyvää treeniä yrittää soittaa sitä riffiä minuutin putkeen tekemättä pienintäkään kämmiä. |
M1kk0 04.05.2004 15:44:52 | |
---|
Missä on Mikko Alatalon "Puhuva Auto". Mahtaako olla ees ton niminen.. Siinä lauletaan: Poppaloora, puhuva auto... |
Von Härskiburg 04.05.2004 16:32:14 | |
---|
Hyvää treeniä yrittää soittaa sitä riffiä minuutin putkeen tekemättä pienintäkään kämmiä. Minä yritin soittaa tuota pari kertaa, mutta en jaksanut ettiä sopivaa sormitusta (olen siinä erittäin huono). Aina tarpeen tullessa soitan sen oikean käden täppingillä ja vasurilla demppaan. "Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa. |
BaariMikko 04.05.2004 18:37:52 | |
---|
No joo, tämä nyt on tällaista. Ainahan sitä voi laittaa muutaman rokkarin baarin kulmapöytään pohtimaan tällaista kysymystä ja julkaista tuloksen suuren kohun kanssa, mutta suurta relevanssia tällaisella ei juurikaan ole. Varsinkin kun tällaisissa valinnoissa harvoin nostetaan esiin mitään sellaista, mikä ei jo valmiiksi ole esillä. Sirkushuveja kansalle. "Only people can change the world" -Yoko Ono |
sub zero 04.05.2004 18:52:57 | |
---|
Minä yritin soittaa tuota pari kertaa, mutta en jaksanut ettiä sopivaa sormitusta (olen siinä erittäin huono). Aina tarpeen tullessa soitan sen oikean käden täppingillä ja vasurilla demppaan. Hallowed Be Thy Namen riffi (joka sävel pickattuna, kuten kuuluu) on sellainen kuuluisa riffi, joka vaatii jo hitusen tekniikkaa (ei se hidas alku, vaan se kohta kun se biisi lähtee käyntiin). |
JM 04.05.2004 19:09:56 | |
---|
Emperor: I am the black wizards Aamen. Tässä on sellanen riffi, joka ainakin mulle tuottaa jonkinasteisia vaikeuksia soittaa virheettömästi. Ja nimenomaan tremolopickingillä soitettuna. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
heska 04.05.2004 20:13:06 | |
---|
Jos nuo olisivat jonkun raadin valitsemia, millaisiakohan ovat perustelut? M.netissä pitäisi olla aiheesta keskustelu.. voisi tulla parempia vaihtoehtoja kun nuo hömbät. Missä on Aqualung? Missä on Up Around the Bend? Jörö on pannut pingviiniä! |
jussiohman 04.05.2004 20:33:20 | |
---|
And Your Bird Can Singin riffi kuuluisi tuommoselle listalle. Lihava sinkku hakee kontaktia |
sub zero 04.05.2004 20:51:31 | |
---|
Missä on Aqualung? Onko siinä joku riffi? Se alkuko? |
And Your Bird Can Singin riffi kuuluisi tuommoselle listalle. Ja I Feel Fine ja Paperback writer |
Swing 04.05.2004 22:31:17 | |
---|
Ihan kuin ei olisi huomattu, että Keith Richards -niminen heppukin on vähän rämpytellyt kitaraa... |