EP 18.04.2013 07:29:17 (muokattu 18.04.2013 07:29:49) | |
---|
Prophet: "Luomueläimiä lääkitään homeopatialla ja yrteillä" http://yle.fi/uutiset/luomu_on_mata … issi_tiedetta_ja_taikauskoa/6536450 Toi jäi mieleen: "Monet suomalaiset yrityksetkin ovat siirtyneet mielikuvien luomiseen parempien tuotteiden luomisen sijasta." Se on helppoo ihmisille myydä mielikuvaa ja muuta haavemaailmaa kun ovat niin etääntyneet luonnosta, ollaan muka niin "sivistyneitä ja valveutuneita". E: Onko Pöystilässä vaan luomuviinaa? : ) |
manjaana 18.04.2013 14:25:04 | |
---|
EP: Toi jäi mieleen: "Monet suomalaiset yrityksetkin ovat siirtyneet mielikuvien luomiseen parempien tuotteiden luomisen sijasta." Se on helppoo ihmisille myydä mielikuvaa ja muuta haavemaailmaa kun ovat niin etääntyneet luonnosta, ollaan muka niin "sivistyneitä ja valveutuneita". E: Onko Pöystilässä vaan luomuviinaa? : ) Sahtia saaveittain.. :D Ei vaan, kiitos kaikille emppauksesta ja komppauksesta. Tässä tilanteessa ois mukavaa kun ei olis hoitaja. Hoitoennuste on onneksi hyvä kuitenkin. Itse en huuhaa tiedettä juurikaan kumarra, mutta antioksidantit Kannattaa tsekata kohilleen vaiheessa kuulemma. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
EP 18.04.2013 16:18:19 | |
---|
manjaana: Sahtia saaveittain.. :D Ei vaan, kiitos kaikille emppauksesta ja komppauksesta. Tässä tilanteessa ois mukavaa kun ei olis hoitaja. Hoitoennuste on onneksi hyvä kuitenkin. Itse en huuhaa tiedettä juurikaan kumarra, mutta antioksidantit Kannattaa tsekata kohilleen vaiheessa kuulemma. Jep, aikalailla ovat yleistymään päin ja ihan nuorillakin. On koskettanut meikäläistäkin ja koskettaa edelleen aika läheltä.. :/ |
BassoSisko 18.04.2013 21:19:45 (muokattu 18.04.2013 21:19:52) | |
---|
EP: Jep, aikalailla ovat yleistymään päin ja ihan nuorillakin. On koskettanut meikäläistäkin ja koskettaa edelleen aika läheltä.. :/ sama |
Roweami 19.04.2013 00:07:49 | |
---|
manjaana: Perhepiiriin langenneen sairauden myötä joudun skippaa nämä pippalot.. Kauan mietin, voinko sanoa mitään kannustavaa, kun omat voimatkin joskus vähissä. Pienet lapset, pienet murheet, isot lapset isot murheet, tsemppiä manjaana. |
manjaana 19.04.2013 12:00:22 | |
---|
Roweami: Kauan mietin, voinko sanoa mitään kannustavaa, kun omat voimatkin joskus vähissä. Pienet lapset, pienet murheet, isot lapset isot murheet, tsemppiä manjaana. No niin, kaikkien testien, labrojen, palojen ja kuvien jälkeen voin todeta, että maailman parhaaksi luokiteltu lääkäri oli väärässä ja hyvä niin. Poika siis todettiin tänään 100% terveeksi ja kuukauden piina on ohi. Kaikille ihan hirmuisesti kiitos tuesta, onneksi kerrankin näin päin Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
KoskPaavo 19.04.2013 21:39:17 | |
---|
Hienoa manjaana, oikein sulle fiksulle naisoliolle! "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
rintapek 19.04.2013 23:41:23 | |
---|
manjaana: Kaikille ihan hirmuisesti kiitos tuesta, onneksi kerrankin näin päin Mutta eikös tuo tarkoita sitä, että pääset humppamiittiin? Pekka lupaa viedä sinut parketille, vaikka ei osaa tanssia sitten tippaakaan ja omistaa kaksi väärää jalkaa jotka kelpaavat lähinnä varpaille tallomiseen. Mutta jos kavaljeeriksi kelpaa, niin ensimmäinen tanssi on varattu. One kind of music only - the good kind |
BassoSisko 20.04.2013 06:37:20 | |
---|
manjaana: No niin, kaikkien testien, labrojen, palojen ja kuvien jälkeen voin todeta, että maailman parhaaksi luokiteltu lääkäri oli väärässä ja hyvä niin. Poika siis todettiin tänään 100% terveeksi ja kuukauden piina on ohi. Kaikille ihan hirmuisesti kiitos tuesta, onneksi kerrankin näin päin Aivan mahtavaa! :) |
ÄM 20.04.2013 10:36:16 | |
---|
manjaana: No niin, kaikkien testien, labrojen, palojen ja kuvien jälkeen voin todeta, että maailman parhaaksi luokiteltu lääkäri oli väärässä ja hyvä niin. Poika siis todettiin tänään 100% terveeksi ja kuukauden piina on ohi. Kaikille ihan hirmuisesti kiitos tuesta, onneksi kerrankin näin päin Oho, täällähän on eletty jänniä aikoja. Kiva kuulla, että kaikki kääntyi hyvin päin. Ja Manjis ehdottomasti miittiin mukaan, ni voidaan kilistää lasia, pojalle; lupaan myös välillä kilistää vähän ride-peltiäkin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
rintapek: Mutta eikös tuo tarkoita sitä, että pääset humppamiittiin? Pekka lupaa viedä sinut parketille, vaikka ei osaa tanssia sitten tippaakaan ja omistaa kaksi väärää jalkaa jotka kelpaavat lähinnä varpaille tallomiseen. Mutta jos kavaljeeriksi kelpaa, niin ensimmäinen tanssi on varattu. Kaikki vähän riippuu :/ Mun mahaleikkaus siirtyi, piti olla keskiviikkona, vaan on nyt kuulemma toukokuussa, jos vaan niin sit kyllä :) Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
half 25.04.2013 22:08:26 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
Thefish 25.04.2013 22:25:32 | |
---|
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
hvinnamo 25.04.2013 23:06:09 | |
---|
|
rintapek 25.04.2013 23:56:46 | |
---|
hvinnamo: Toi oli huono kopio Rintapenkistä kahden vuoden takaa. :) Kuvaa on käsitelty. Mulla on isompi. One kind of music only - the good kind |
hvinnamo 26.04.2013 09:41:08 | |
---|
rintapek: Kuvaa on käsitelty. Mulla on isompi. Ethän sä edes kuvassa ole, vaan huono kopio. :) |
Anonymous-jazz 26.04.2013 10:15:44 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
EP 26.04.2013 10:52:05 | |
---|
|
kenonen 26.04.2013 23:01:03 | |
---|
BTW, mikä on deadline tulla tuonne paikalle ja saada yömaja. Mun kevät on pelkkää kaaosta. Tulisin äärimmäisen miellelläni tuonne käymään, mutta pahimmillaan tiedän sen vasta ihan viime tingassa. Jos (kun) tulen, lähipiirin koollegio mahtuu mun kyytiin kyllä, vaikka soittimineen + 2kpl vuohia. COVS no 8 |
rintapek 26.04.2013 23:32:03 | |
---|
kenonen: BTW, mikä on deadline tulla tuonne paikalle ja saada yömaja. Mun kevät on pelkkää kaaosta. Tulisin äärimmäisen miellelläni tuonne käymään, mutta pahimmillaan tiedän sen vasta ihan viime tingassa. Jos (kun) tulen, lähipiirin koollegio mahtuu mun kyytiin kyllä, vaikka soittimineen + 2kpl vuohia. Dedlain on samana päivänä. Viimeistään silloin. Majatalon emännästä riippuu, että onko vielä tilaa. Ja katso ylläoleva kuva, joka ei ole minusta, mutta kertoo, että sammua saa mihin huvittaa. One kind of music only - the good kind |