Aihe: Sustain-pedaali
1 2 3 4 543 44 45 46 47 48 49 50 51
Anonymous-jazz
12.12.2012 13:18:42

Undying Dreams: Mikä ihme tämä ketju muuten on? Ja mikä se on alunperin ollut?

Olen aina ihmetellyt tämän ketjun olemassaoloa ja ihmetellyt, miksei sitä vain poisteta tms. ^^

Tää oli aikanaan tämmöisen pienen sisäpiirin välinen kanava. Mutta nykyään meininki on täysin kuollut.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
samulijp
20.12.2012 10:06:51
Mä tarttisin muuten yhden kumiläpällä olevan supen. Niin ja B3:n :)
"Funkin up tonight!"
tarmo
20.12.2012 12:43:49
samulijp: Mä tarttisin muuten yhden kumiläpällä olevan supen. Niin ja B3:n :)

Tuunaat kato itte ne kumiläpät sinne pohjaan ja hommaat XK33c:n lepalla, kyllä se ensiapuna menettelee.
samulijp
20.12.2012 14:54:37
tarmo: Tuunaat kato itte ne kumiläpät sinne pohjaan ja hommaat XK33c:n lepalla, kyllä se ensiapuna menettelee.

Noi on aika kovassa käytössä, ja löytyy vaan yksi kumiläpätön rollen spedu, et kauppaan joutuu menemään. Electron perässä on lepa, mutta nälkä kasvaa ja sisäinen vintagepuristi osoittaa kalliita heräämisen merkkejä: vanhassa vara parempi. Uunokin sano et "tykkään noista vanhemmista naisista, kun noi nuoret tuppaa rupsahtamaan"....
"Funkin up tonight!"
EP
25.12.2012 14:36:59
Undying Dreams: Mikä ihme tämä ketju muuten on? Ja mikä se on alunperin ollut?

Olen aina ihmetellyt tämän ketjun olemassaoloa ja ihmetellyt, miksei sitä vain poisteta tms. ^^

Ethän vain ole mukana nyky hallituksessa? : )
Epämuusikko
03.01.2013 11:53:39
Miksei täällä tapahdu mitään?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Anonymous-jazz
05.01.2013 00:06:44

Epämuusikko: Miksei täällä tapahdu mitään?

Ei tapahdu, koska meininki on täysin kuollut.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Mikael
05.01.2013 16:03:14

Epämuusikko: Miksei täällä tapahdu mitään?

Tapahtuma on siirtynyt toisaalle.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Juho L
05.01.2013 19:49:42
Rennosti elän elämäni tään, lemmin jos missä heiloja nään. Surra ompi suotta, elän sata vuotta, jollen sitä ennen kuole
"Follow your voice, not mine! Drink your tea and start to climb! Leave your body back where you come."
Anonymous-jazz
05.01.2013 20:02:20

EP
05.01.2013 20:07:24
Mä kun oon aatellu, että net on niin ujoja!
Anonymous-jazz
09.01.2013 07:08:47

Jo oli eilen On The Rocksin jameissa meininkiä: http://www.youtube.com/watch?v=_N31iyweIk0&feature=youtu.be
Quru
18.01.2013 11:10:05
samulijp: Mä tarttisin muuten yhden kumiläpällä olevan supen. Niin ja B3:n :)

Minä hukkasin sustain-pedaalin kaverin treenikämpälle. Uusi olis kiva, samoin Rhodes MK II.
Kakka roiskusi.
baron
18.01.2013 12:16:37

Quru: Minä hukkasin sustain-pedaalin kaverin treenikämpälle. Uusi olis kiva, samoin Rhodes MK II.

Mä luulin että supe on rikki, heitin roskikseen ja ostin uuden mutta vika olikin pianon puolella liitännässä.

Tyhmä pää niin koko ruumis kärsii!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
samulijp
08.04.2013 14:43:22
Tuolla täytyisi käydä joskust:
http://threewavemusic.com/
"Funkin up tonight!"
BobHope
21.04.2013 08:45:38

Mistä löytäisin ma kadonneen soittoinnon? En oo yli puoleen vuoteen jaksanut harjoitella säännöllisesti, kun ei ole bändikuvioita ollut. Tekniikkakin on jo kärsinyt...
Diatonic is a low calorie Schweppes.
Mikael
21.04.2013 10:40:49

baron: Mä luulin että supe on rikki, heitin roskikseen ja ostin uuden mutta vika olikin pianon puolella liitännässä.

Tyhmä pää niin koko ruumis kärsii!

Mulla kävi samoin MacBookin virtalähteen kanssa Finlandia-talossa kun koitin ottaa virtaa töpsölistä mistä oli virrat katkaistu... Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
migreenimies
21.04.2013 21:28:05
BobHope: Mistä löytäisin ma kadonneen soittoinnon? En oo yli puoleen vuoteen jaksanut harjoitella säännöllisesti, kun ei ole bändikuvioita ollut. Tekniikkakin on jo kärsinyt...

Jos ei soittaminen enää tunnu mielekkäältä niin pidä tauko ja keskity muihin asioihin jotka kiinnostaa. Itse ajauduin väkisin tähän tilanteeseen kun lähdin inttiin. Intin jälkeen sitä vaan halusi treenata uusia juttua. Kyllä se soittointo sieltä palaa, kunhan et ota asiasta liikaa stressiä.
BobHope
21.04.2013 21:55:13 (muokattu 21.04.2013 21:55:42)

migreenimies: Jos ei soittaminen enää tunnu mielekkäältä niin pidä tauko ja keskity muihin asioihin jotka kiinnostaa. Itse ajauduin väkisin tähän tilanteeseen kun lähdin inttiin. Intin jälkeen sitä vaan halusi treenata uusia juttua. Kyllä se soittointo sieltä palaa, kunhan et ota asiasta liikaa stressiä.

Ehkäpä se sieltä vielä tulee takaisin. Olin ulkomailla vaihdossa puoli vuotta, eikä siellä/sen jälkeen ole soitto oikein maittanut. Onni on, ettei ole leipä sentään kiinni tästä.

Janus: http://musiciansprocess.wikispaces. ting+The+Master+Musician+Within.pdf

Tää vaikutti mielenkiintoiselta. Pistänpä lukaisten!
Diatonic is a low calorie Schweppes.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)