Rhapa 20.04.2013 11:19:14 | |
---|
PsychedelicWarlord: Nykyäänhän pitäs olla sitä tukutukua ja tilutilua ja miljoona tylsää pörinäriffiä minuutissa.Musta tollanen rauhallinen kasvattelu ja hiimailu toimii hyvin ja jännite kasvaa hyvin kunnes purkautuu hienoon riffiin tossa 6.28 kieppeillä.Täytyy nostaa hattua ukoille ,että uskaltavat tehdä jotain mitä valtavirran heavyssa ei bändit nykyään uskalla. Ei tarvitse olla. Mulle sen biisin tarvitsee olla hyvä ja kiinnostava. Ei muuta. Se nyt on sitten periaatteessa ihan sama, onko pituutta 3 min tai 10 min. Tässä ei ideat riittäneet alkuunkaan noin pitkään paahtamiseen. Kappaleen pituus ei ole mikään meriitti ja joku voisi sen kertoa näille vanhoille jäärille kuten sabbath ja metallica. |
Musta Arkipyhä 20.04.2013 11:38:22 (muokattu 20.04.2013 11:39:27) | |
---|
Rhapa:Tässä ei ideat riittäneet alkuunkaan noin pitkään paahtamiseen. Tästä me sitten ollaan eri mieltä.Pointtihan oli mulla se ,että ideoden määrä ei myöskään ratkaise vaan se onko ne hyviä ja se miten se ns.jännite sitten purkautuu.Tässä nämä elementit mielestäni toimii. Se pituus ei ole pointti ja sä takerrut koko ajan siihen. Kappaleen pituus ei ole mikään meriitti ja joku voisi sen kertoa näille vanhoille jäärille kuten sabbath ja metallica. No Metallican viimeisin oli tähän verrattuna melkosta huttua. Tässähän on ilmiselvää ettei biisin pituutta ole edes sen kummemmin mietitty.Varsin epäkaupallinen veto laittaa pitkä ja hidas veto eka biisiksi. Eihän tämä nykyisen muovihevipörinän ystäviä tokikaan miellytä ,mutta eihän Sabbathin toki mitään sinnepäin tartte todistella.Se homma oli Ozzyn viimeisimpien soololevyjen homma :-) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
krautio 20.04.2013 12:02:56 | |
---|
Oli kyllä todella positiivinen yllätys tämä biisi. Vaikka kestoa on reilusti yli radiohittisinglen, niin ei ole mitään vaikeuksia kuunnella alusta loppuun. Jännite säilyy koko ajan. Hey Ho, Let's Go! |
Rhapa 20.04.2013 12:05:04 | |
---|
PsychedelicWarlord: Eihän tämä nykyisen muovihevipörinän ystäviä tokikaan miellytä ,mutta eihän Sabbathin toki mitään sinnepäin tartte todistella. http://gifwall.net/gif/gw-lol32838239239.gif Se, että sä diggaat tuosta biisistä ei tarkoita sitä, että kaikki siitä diggaamattomat on muovihevipörinän ystäviä. |
Räkkipeli 20.04.2013 12:11:10 | |
---|
Voi hellanlettas joillekin on nyt kova pala kun Sabbath ei tullutkaan aikakoneella alkuajoilta tähän päivään. Itsekin yllätyin positiivisesti biisistä. Pelkäsin että kuulisin jotain ylituotettua väsynyttä papparokkiskeidaa, mutta sehän kuulostaa Sabbathilta! Hienoa! |
Musta Arkipyhä 20.04.2013 12:21:49 | |
---|
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 20.04.2013 12:23:28 | |
---|
krautio: Oli kyllä todella positiivinen yllätys tämä biisi. Vaikka kestoa on reilusti yli radiohittisinglen, niin ei ole mitään vaikeuksia kuunnella alusta loppuun. Jännite säilyy koko ajan. Just tämä.Sopivasti ilmaa osien kestossa ja biisi kasvaa silleen relasti.Jos toi olis lyhyempi niin se kuulostas hätäseltä ja se nimenomaan vanhalle Sabbathille ominainen tunnelma jäisi ehkä muodostumatta. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
saku92 20.04.2013 12:54:15 | |
---|
Olen nyt useamman kerran kuunnellut biisin, enkä vieläkään osaa päättää onko biisi hyvä. Jotenkin ei vaan oikein tahdo päästä fiilikseen missään vaiheessa. Biisi ei mielestäni nouse tunnetasolla "ihan kiva" tasoa korkeammalle. Ei missään nimessä huono biisi kuitenkaan... Sakke |
Regalis Apertura 20.04.2013 12:55:40 | |
---|
Käsitinkö oikein kun jostain luin että Rubin pisti äijät soittamaan livenä studiossa eli dubbauksia ei ollenkaan (tai ainakin jälkikäteen mahdollisimman vähän)? Jos näin oli niin ei yhtään hullumman kuuloista, jotenkin ilmavampaa fiilistä mukana... |
Nick Bone 20.04.2013 14:59:15 | |
---|
Kyllä tossa biisissä oli kaikki (Wardin jazz-rumpalointia lukuunottamatta) Sabbathin elementit kasassa ja sitä vanhaa "biisi biisin sisällä"-ajatteluakin. Wilk ajaa hyvin ja viisaasti jättää imitoimatta Wardia. Hieno tunnelma on biisiin kasattu ja Ozzyn käninä ja epätoivo luo sen viimeisen silauksen. Loppu vedetään kunnon rautariffin kyydittämänä. Ei kai kukaan mitään uutta Master Of Realitya tässä ole odotellutkaan? Äijät louhivat raskaalla kädellä ja kuulostavat täysin itseltään eli one and only Black Sabbathilta. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.facebook.com/roughboneband |
Tinmo 20.04.2013 15:32:45 | |
---|
Terry Pantheras: No olihan! No oli oli, muttei kuulostanut Iommilta yhtään ja lyhytkin vielä. Ei ole siis välttämättä kysymys siitä onko se hyvä vai huono juttu. Uusi juttu se ainakin on, ja uusi on hyvää. Sabbath on hyvä. |
Rhapa 20.04.2013 17:19:22 | |
---|
PsychedelicWarlord: Enhän ole mitään tollasta kai väittänytkään? Miten tuo lauseesi sitten liittyi yhtään mitenkään siihen, mitä minä aiheesta kommentoin? Eihän pillu tietenkään homoille maistu mutta eihän se ole tarkoituskaan. |
Umpihullu 20.04.2013 18:09:58 (muokattu 20.04.2013 18:11:31) | |
---|
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
ramionparas 20.04.2013 18:23:12 | |
---|
http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Totaalista jytää myös tää toinen uutuus. Meikä ainaki diggailee näistä Sabbathin 7-10 min mittasista biiseistä huomattavasti enemmän mitä Paranoidin kaltasista pikapaloista. Se jylhyys ja tietynlainen junnaavuus on aina ollu se juttu. Sitte ku se nopea vaihde polkastaan päälle nii efekti on huomattavasti kovempi. Tossakin biisissä palaset on kohdillaan ja se on Sabbathia. Rumban märkäkorvakriitikot märisi jotaki että "bändi yrittää kuulostaa itseltään". Mitä vittua, nämä jätkäthän ton soundin käytännössä loi joten miks helvetissä ne ei sitä juttuaan sais toistaa? Kaikista naurettavintahan ois se että bändi koittais jotenki modernisoida sitä soundiaan ja tyyliään. |
Arkka 20.04.2013 18:42:50 | |
---|
Hyvää settiä tää livevetoki. |
HaloOfFlies 20.04.2013 20:33:51 (muokattu 20.04.2013 20:55:45) | |
---|
Umpihullu: Uutta biisiä tulevalta levyltä livenä. Mennään taas aluksi mukavan mystisellä tunteella ja sitten ruopaistaan se jytävaihde päälle. The End Of Beginning. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d7wkNL9oR_8 Aah, klassista Sabbathia! Äijät osaavat yhä! Sabbathin kiertuerumpalina toimii Tommy Clufetos, joka soitti viime kevään Ozzy & Friends-keikoilla. Mielestäni varsin sopiva mies Black Sabbathin rumpupatteriston taakse. Ei tietenkään korvaa Bill Wardia. Hyvää työtä tekee silti. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
zombywoof 21.04.2013 12:15:23 | |
---|
Kylläpäs maistuu nämä uudet biisit. Hämyisää jyystöä, juuri sitä mitä BS parhaimmillaan on minulle edustanut. "Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
Torniojaws 30.04.2013 10:12:22 | |
---|
Vortech Industrial Death Metal, uusi levy ulkona! |
Musta Arkipyhä 30.04.2013 10:31:53 | |
---|
Rhapa: Miten tuo lauseesi sitten liittyi yhtään mitenkään siihen, mitä minä aiheesta kommentoin? Siten vaan etten ole väittänytkään ,että KAIKKI jotka eivät uudesta Sabbath-biisistä tykkää olisivat "muovihevipörinän" ystäviä. Eihän pillu tietenkään homoille maistu mutta eihän se ole tarkoituskaan. Ja argumentoinnin taso eikun nousee. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |