Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall valvestate 8080 clean-ongelma
1
kitarapoju97
19.04.2013 21:20:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eli olis tällänen ongelma, että Marshall valvestaten (8080) cleanit ei toimi. Tai oikeastaan toimii, mutta se säröytyy ja hieman pätkii. Käytän siis multiefektiä ja kun kokeilee iskeä kitaran suoraan styrkkariin kiinni niin aivan sama juttu. Multiefektillä säröt toimii ihan hyvinkin. Multiefekti siis toimii moitteettomasti ja kokeiltu muiden vahvistimien kanssa.Olisko jollain ollu samoja ongelmia ja oletko saanut korjattua ja jos olet niin miten? Tottakai vahvari voi olla kokonaan rikkikin. Neuvoja kaivataan! Kiitos jo etukäteen!
 
J.Nikkanen
19.04.2013 21:42:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tuossa 8100 ainakin muutama potikka täysin morjens. Niitä ei elvytellä millään vippaskonsteilla vaan vaihtoon menee. Pätkii saundia kuin mitkäkin mute-nappulat.
 
Piirilevyllä voi olla myös häikkää konkissa. Nehän on liimattu kiinni, ja kun liima ajan myötä antaa myöden alkaa myös tinaus kärsimään.
 
Niin tai näin, purkuhommia siis luvassa. Vika toki voi olla jossain muuallakin kuin nuissa mainituissa kohteissa.
 
Homojatsit sulla on housuissas. -Santukka
kitarapoju97
19.04.2013 21:59:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Mulla on tuossa 8100 ainakin muutama potikka täysin morjens. Niitä ei elvytellä millään vippaskonsteilla vaan vaihtoon menee. Pätkii saundia kuin mitkäkin mute-nappulat.
 
Piirilevyllä voi olla myös häikkää konkissa. Nehän on liimattu kiinni, ja kun liima ajan myötä antaa myöden alkaa myös tinaus kärsimään.
 
Niin tai näin, purkuhommia siis luvassa. Vika toki voi olla jossain muuallakin kuin nuissa mainituissa kohteissa.

 
Aivan...olen ton etuasteen ottanu moneen otteeseen irti ja muuten näyttänyt ihan hyvältä, mutta siellä oli jotain liimaa (?) joka oli märkää. Jännä juttu, mutta onkohan peli vielä pelastettavissa?
 
J.Nikkanen
19.04.2013 22:30:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Konkka/konkat vuotaneet?
 
Homojatsit sulla on housuissas. -Santukka
kitarapoju97
20.04.2013 00:06:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Konkka/konkat vuotaneet?
 
Nyt en kyllä osaa sanoa..:D sen verran avuton olen näissä. Voiko konkkien vuodon korjata jollain tavalla?
 
J.Nikkanen
20.04.2013 00:08:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarapoju97: Nyt en kyllä osaa sanoa..:D sen verran avuton olen näissä. Voiko konkkien vuodon korjata jollain tavalla?
 
Vaihtamalla.
 
Huoltoon/korjaukseen vaan jos joku sen huolii taikka kierrätykseen jos kustannusarvio on kovinkin suuri.
 
Homojatsit sulla on housuissas. -Santukka
JaaGeRMaisTeR
20.04.2013 00:16:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jollei muuta niin lahjoita tänne se :D
 
V
kitarapoju97
20.04.2013 00:38:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Jollei muuta niin lahjoita tänne se :D
 
Muuten kyllä mut on mun äänekkäin vahvari bändisoittoon. Ellei sulla sitte satu olemaan joku mihin vaihtaa ;D
 
JaaGeRMaisTeR
20.04.2013 01:59:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarapoju97: Muuten kyllä mut on mun äänekkäin vahvari bändisoittoon. Ellei sulla sitte satu olemaan joku mihin vaihtaa ;D
 
Ei taida olla.. :D itelläkin vs100 siellä treeniksellä pyörii... Ja joo sama, että on se äänekkäin. Eiköhän nuo melko samanlaisia laitoksia ole ja mitä katoin omaa niin se korjaaminen ei pitäisi olla kova homma, vaikka vaihtaisi kaikki komponentit. Simppeliä riviä rekkulaa toistensa vieressä. Tuollanen konkan vaihto ammattilaiselta käy vartissa, jos lasketaan että kolvin pitää lämmetä myös... :) ei pitäisi siis olla mahdottoman hintainen. :D
 
V
J.Nikkanen
20.04.2013 11:19:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Ei taida olla.. :D itelläkin vs100 siellä treeniksellä pyörii... Ja joo sama, että on se äänekkäin. Eiköhän nuo melko samanlaisia laitoksia ole ja mitä katoin omaa niin se korjaaminen ei pitäisi olla kova homma, vaikka vaihtaisi kaikki komponentit. Simppeliä riviä rekkulaa toistensa vieressä. Tuollanen konkan vaihto ammattilaiselta käy vartissa, jos lasketaan että kolvin pitää lämmetä myös... :) ei pitäisi siis olla mahdottoman hintainen. :D
 
Kyllä vain, kovin on selkeä laite ja hyvin tilaa touhuta. Kuntoon vaan ja sillä hyvä.
 
Homojatsit sulla on housuissas. -Santukka
kitarapoju97
20.04.2013 16:00:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No pitää vissiin sit viedä huoltoon. Onkohan niillä noin vanhaan peliin varaosia?
 
Decadetroll
20.04.2013 17:40:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarapoju97: No pitää vissiin sit viedä huoltoon. Onkohan niillä noin vanhaan peliin varaosia?
 
Eiköhän sieltä samanlaisia konkkia, vastuksia ja potikoita löydy, kuin nykyäänkin joka paikasta.
 
Here is an education, the lesson professed is quite cruel. There are some things worse than death, and one of them is you.
hallu
20.04.2013 17:40:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarapoju97: No pitää vissiin sit viedä huoltoon. Onkohan niillä noin vanhaan peliin varaosia?
 
On. Vanhempiinkin löytyy. Uraltonelle vaan.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
JaaGeRMaisTeR
20.04.2013 21:13:24 (muokattu 20.04.2013 21:15:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: On. Vanhempiinkin löytyy. Uraltonelle vaan.
 
Tai kellä on aikas korjata kun tuo uraltone on koko muusikoiden.netin työllistämä... :D
 
V
hallu
20.04.2013 21:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Tai kellä on aikas korjata kun tuo uraltone on koko muusikoiden.netin työllistämä... :D
 
No kyllä ne on mun kamppeet ehtynyt huoltaa viikon sisällä joka kerran, vaikka en ole edes aikaa etukäteen varannut. Töitä niillä varmaan riittää kun ovat ainakin täällä helsingin päässä kärkipään tekijöitä, joilla ei ole edes isompia merkkisidonnaisuuksia.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «