passe 18.04.2013 06:47:34 | |
---|
Rakas Joulupukki, olen ollut kiltti poika. Tuo minulle jouluna toinen oikea käsi! "Kauriit nuolee öisin autoja". |
rintapek 18.04.2013 07:09:41 | |
---|
passe: Rakas Joulupukki, olen ollut kiltti poika. Tuo minulle jouluna toinen oikea käsi! Hei Joulupukki. Olen ollut ihan kiltti poika, mitä nyt hieman kuriton mutta ei kait semmoista lasketa? Anna tuolle Passelle toinen oikea käsi ja anna minulle edes yksi korva tai mielummin tietysti kaksi korvaa.Saako kauniisti pyytää? One kind of music only - the good kind |
eino mutku 18.04.2013 08:31:40 (muokattu 18.04.2013 08:34:49) | |
---|
Hyvä joulupukki. Olen ollut melko kiltti, vaikkakin joskus vähän laiska. Anna passelle toinen oikea käsi ja rintapekille kaksi korvaa. Voit käyttää näiden osien muotoiluun ihoani ja rasvakudostani, sitä on tuossa vatsan seudulla muutama kilo ylimääräistä. Kiitos! Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
hollmi-5 18.04.2013 09:20:01 | |
---|
eino mutku: Hyvä joulupukki. Olen ollut melko kiltti, vaikkakin joskus vähän laiska. Anna passelle toinen oikea käsi ja rintapekille kaksi korvaa. Voit käyttää näiden osien muotoiluun ihoani ja rasvakudostani, sitä on tuossa vatsan seudulla muutama kilo ylimääräistä. Kiitos! Hävisikö Jazzmiehen viimeisin seitsemän Yamaha-virpan näyte? Vai enkö vain löydä. Kuuntelin sen työpöydältä ja veikkailin riviä juuri... Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 18.04.2013 09:25:09 | |
---|
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
hollmi-5 18.04.2013 10:22:10 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
passe 18.04.2013 11:42:34 (muokattu 18.04.2013 11:56:16) | |
---|
Kapulaote. Tässä on nyt viime viikot tutkittu ja hutkittu innolla kapulaotteiden maailmaa. Yleensä näistä tunnutaan mainittavan Ranskalainen, Saksalainen ja Amerikkalainen. Mitenkäs, asialle vihkiytyneet, onko muita tutustumisen arvoisia? Tyypillisesti tuli taas lähdettyä etsimään sitä yhtä totuutta. Kuten yleensä, koko ajan käy selvemmäksi että yhtä totuutta ei ole. Tänään tuli opittua, että Saksalaiselle otteelle on 2 hyvin erilaista "positiota". Jännää! E: Kapulaotteisiin pureutuvista teoksista otetaan kiitollisena kaikki vinkit vastaan! "Kauriit nuolee öisin autoja". |
Epämuusikko 18.04.2013 13:08:16 | |
---|
passe: Kapulaote. Tässä on nyt viime viikot tutkittu ja hutkittu innolla kapulaotteiden maailmaa. Yleensä näistä tunnutaan mainittavan Ranskalainen, Saksalainen ja Amerikkalainen. Mitenkäs, asialle vihkiytyneet, onko muita tutustumisen arvoisia? Tyypillisesti tuli taas lähdettyä etsimään sitä yhtä totuutta. Kuten yleensä, koko ajan käy selvemmäksi että yhtä totuutta ei ole. Tänään tuli opittua, että Saksalaiselle otteelle on 2 hyvin erilaista "positiota". Jännää! E: Kapulaotteisiin pureutuvista teoksista otetaan kiitollisena kaikki vinkit vastaan! "If it's in the ballpark, it's fine" "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
On Every Street 18.04.2013 19:48:53 | |
---|
passe: Rakas Joulupukki, olen ollut kiltti poika. Tuo minulle jouluna toinen oikea käsi! Kannattaisi ennemmin toivoa että vasen käsi osaisi samat asiat kuin oikea käsi. Voisi nimittäin tulla ongelmia kapulaotteen kanssa, kun kummassakin kädessä olisi peukalo vasemmalla puolella. It ain't what you do, it's how you do |
Kolme tuntia pelkkiä single strokeja v*ttumaisen hitailla tempoilla. Back to basics. Teki ihan hyvää! Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Epämuusikko 23.04.2013 00:11:12 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
House Band 23.04.2013 08:03:26 | |
---|
Soittaja soittaa,haitaristi haittaa. |
passe 23.04.2013 20:49:34 | |
---|
Rytmipyramidin 5 ekaa riviä ja 40 bpm. Kuinka paska sitä voikaan olla! "Kauriit nuolee öisin autoja". |
damn u 23.04.2013 21:25:20 | |
---|
passe: Rytmipyramidin 5 ekaa riviä ja 40 bpm. Kuinka paska sitä voikaan olla! Nosta tempoa, olet heti parempi! |
passe 23.04.2013 22:30:44 | |
---|
damn u: Nosta tempoa, olet heti parempi! Mulla on metronomissa stoppari neljänkympin kohdalla:) Ihan tietoinen syvänmeren sukellus meneillään. Nyt kroolataan pohjamudat, ilman uimalaseja. Teen tuota niin, ettei mitään kropan nytkytystä saa käyttää apuna, pelkkää keskittymistä. "Kauriit nuolee öisin autoja". |
Epämuusikko 23.04.2013 23:02:48 | |
---|
passe: Rytmipyramidin 5 ekaa riviä ja 40 bpm. Kuinka paska sitä voikaan olla! asiaa! itsekin pyramidointiin viime aikoina takeltuneena. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
passe 24.04.2013 15:00:02 | |
---|
"Kauriit nuolee öisin autoja". |
janneto 25.04.2013 22:29:56 | |
---|
www.captaincougar.net |
welho 25.04.2013 23:03:51 | |
---|
there's no gain without pain |
mukis 26.04.2013 21:21:27 | |
---|
passe: Salapoliisin työtä: http://www.youtube.com/watch?v=oisX1nhhmeM Ja lopputulos: http://www.youtube.com/watch?v=WCOP7dPlDtw Arvosana kiitettävä. Lähdin itse samaiselle lenkkipolulle ja vaikuttaa lupaavalta. Erittäin hyvä kyllä tuo wekkulin grippidemo ja tuo korismielikuva toimii ainakin mulle tosi hyvin! Lopputuloksesta voikin sitten olla montaa mieltä: mulle siitä tulee ihan Kikka Korea ja Jussi Pattitussi fiilis - käden liikkeet on täydellisiä, yhtään virhettä ei kuulu, mutta missähän se musa luuraa? Raiskataan kaikkea mikä 70-luvulla oli hyvää. |