Vallu-Veke 17.04.2013 14:10:57 | |
---|
Nottis: Outoo kyllä. Ei mulla mitään muuta valittamista noiden suhteen oo. Upeet rummut. Mikä ettei, komiat on. Mitä tykkäät soundista? |
Nottis 17.04.2013 14:18:04 | |
---|
Tykkään. Nopeella virityksellä irtos jo ihan hyvät ja massiiviset jytinät tomeista. Basarissa oli tosi nasta ja kevyt tatsi, tietty ton mun Gretschin rinnalla se ei oo mikään ihme. Mut siis saundi siinäkin hyvä. Positiivinen ylläri oli toi snare, mä en ees ajatellut siitä mitään käyttösnarea aluks, ehkä korkeintaan kakkosvirpaks vasemmalle, mut nyt se kuitenkin on alkanut miellyttää mun korvaa ja ehkä se pääsee sit ihan ykköspaikalle. Yleensä kokemukset on ollu sitä luokkaa, et snare on setin heikoin lenkki lähes poikkeuksetta. Mut tää on hyvä! Kaikki on hyvin! Jee! minä olen maapallo. |
Vallu-Veke 17.04.2013 14:37:08 | |
---|
Nottis: Yleensä kokemukset on ollu sitä luokkaa, et snare on setin heikoin lenkki lähes poikkeuksetta. Mut tää on hyvä! Kaikki on hyvin! Jee! Juu no tuo snarehan ei ole erikseen ostettunakaan ihan halpis, niin pelittää melko varmasti. Acroliten ja supran välillä about hinnoittelultaan. Itse tykkäisin laittaa 18" maatomin lisukkeeksi tuohon omaan vastaavaan, mutta 22, 13, 16 -settiin. Tomit on vaan helavatan kalliita erikseen ostettuina. |
MxS 18.04.2013 04:50:00 | |
---|
Uusi vanha Acroliten ylävanne kun vanha oli vähän soikhiapää. Ja alavanne kaupanpäälle. Hintaa hyväkuntoisilla vanteilla kokonaiset 21 dollaria (+ lähetys). Saa nähdä tuntuuko tuon kanssa nyt eroa kun sen vanhankin kanssa tuntui virittäminen onnistuvan ihan hyvin. Tietoisuus soikeudesta vaan kävi hermon päälle... "Remember, it's an artform, not a competitive sport." (-Old Steve) |
Duro 18.04.2013 17:52:41 | |
---|
Höö, Supra aiheutti tyytyväisiä virneitä kun tänään reeneissä kokeilin sitä kireemmällä vireellä. Aivan sikahyvä soundi. Eiköhän tuo pitoon jää :) Tilipitappituppitappi |
janneto 18.04.2013 18:08:39 | |
---|
Tama Starclassic maple Antique Maple -finishillä, 20", 10", 14". Lienevät kataloogien mukaan tuotannon alkupäästä (94-96). Hyvin tehdyt rummut. www.captaincougar.net |
Seba 18.04.2013 19:14:31 | |
---|
Duro: Höö, Supra aiheutti tyytyväisiä virneitä kun tänään reeneissä kokeilin sitä kireemmällä vireellä. Aivan sikahyvä soundi. Eiköhän tuo pitoon jää :) Testaillut noita kaikilla vireillä, ja kireät on vaan niin maukkaita että ei voi enää löystää.. 5" oli paras mun makuun ihan viittä vaille ettei tukehtunut jo kireyteensä :) Duro vanha supranvihaaja :) Jep. |
WideAwake 18.04.2013 20:19:17 | |
---|
Duro: Höö, Supra aiheutti tyytyväisiä virneitä kun tänään reeneissä kokeilin sitä kireemmällä vireellä. Aivan sikahyvä soundi. Eiköhän tuo pitoon jää :) Itekkin tänään reeniksellä virittelin aika tappivireeseen. Kuullostaa tosi hyvältä ja se metallivirpalle tyypillinen (ainakin omaan korvaan yleensä ärsyttävä) honotus on Suprassa mun mielestä just sopivan pehmeä. Ja se herkkyys.... |
Duro 18.04.2013 21:12:39 | |
---|
Seba: Duro vanha supranvihaaja :) Minä niitä koskaa vihannu ole. Oon vähän ollu vaan että "what's the big deal?". Eikä tuo vieläkään mikään ylivoimanen ole ;) Tilipitappituppitappi |
ferodoz 18.04.2013 21:13:19 | |
---|
Evansin E-Mad tulossa basariin. Jännä nähä kuinka käy. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Hakki 19.04.2013 01:26:21 | |
---|
Suprakuume kasvaa. Pitäiskö hommata? (Pitäis.) while(true) {play(metal);} |
Duro 19.04.2013 09:29:37 | |
---|
Hakki: Suprakuume kasvaa. Pitäiskö hommata? (Pitäis.) Ei ole huono suinkaan. Siitä että onko hintansa väärti, en ole ihan varma vielä. Ite sain ton vaihtarina. Vaihtarina lähtenyt snare oli ostohetkellä sen verta edullinen että Supra oli käytännössä ilmainen siis. En ehkä siltikään maksais tuosta niitä yleisimpiä hintapyyntejä, ellei kyseessä ole joku vitnakevehje. Soundi on erittäin hyvä, mutta ei poikkeuksellisen hyvä. Minusta. Esmes tuo oma 14"x5.5" Starclassic kuparinen ei ole yhtään sen huonompi vaikka oli käytettynä jonku verran edullisempi. Erilainen, mutta ei huonompi. Tilipitappituppitappi |
JTS 19.04.2013 09:43:30 (muokattu 19.04.2013 09:43:56) | |
---|
Vaihtokaupan seurauksena snareperhe kasvoi Pearlin Free Floatingilla (6,5"). Mukana tuli sekä vaahtera- että teräsrungot. Kaksi snarea yhden tilalle, aina kiva! www.gonebadband.bandcamp.com |
JGroover 19.04.2013 18:16:39 | |
---|
ferodoz: Evansin E-Mad tulossa basariin. Jännä nähä kuinka käy. Voin kertoa, että hyvin käy. Etenkin jos virität sen löysälle. 24" koivuinen bd ja emad toimii, vaikka onkin ns. one trick pony. :) |
Duro: Ei ole huono suinkaan. Siitä että onko hintansa väärti, en ole ihan varma vielä. Ite sain ton vaihtarina. Vaihtarina lähtenyt snare oli ostohetkellä sen verta edullinen että Supra oli käytännössä ilmainen siis. En ehkä siltikään maksais tuosta niitä yleisimpiä hintapyyntejä, ellei kyseessä ole joku vitnakevehje. Soundi on erittäin hyvä, mutta ei poikkeuksellisen hyvä. Minusta. Esmes tuo oma 14"x5.5" Starclassic kuparinen ei ole yhtään sen huonompi vaikka oli käytettynä jonku verran edullisempi. Erilainen, mutta ei huonompi. Oma perussupra maksoi 200, ja heitin muutaman kympin lisää niin sain laukun ja postit. Laukku oli liian suuri, mutta täydellinen 402:selle, eli laukku jäi taloon kun supra vaihtui osana symbaalikauppaa. Jep. |
Gorthol 19.04.2013 20:06:18 | |
---|
Vaihtarina kotiutui Mapexin Black Panther Hammered Brass koossa 14x5,5. Testaamaan en oo ehtinyt vielä, muta tekis mieli nostaa vaan hyllylle tuo kun niin hienolta näyttää. JA laukkukin tuli kylkiäisenä. Kiitos nimimerkille JTS! |
Speedy 19.04.2013 21:53:52 | |
---|
Seba: Oma perussupra maksoi 200, ja heitin muutaman kympin lisää niin sain laukun ja postit. Laukku oli liian suuri, mutta täydellinen 402:selle, eli laukku jäi taloon kun supra vaihtui osana symbaalikauppaa. No olipa halapa.. Vai mitä meinaa perussupra.. Eikö ne torilla pyöri kolmen sadan isommalla puolen..? Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
statistiÖ 19.04.2013 22:42:29 | |
---|
Gorthol: Vaihtarina kotiutui Mapexin Black Panther Hammered Brass koossa 14x5,5.... tekis mieli nostaa vaan hyllylle tuo... Jes. Viime kesänä, kun MPXsää olin ostamassa, kopistelin BlackPanther puista versiota (vaahteraa? 6,5?). Jollen olisi pihistellyt, olisi se lähtenyt mukaan. Oli paras kaikista mun korvaan, verrokkina myös Pearleja ja kretsejä. Ettäjos toi Brass on samaa, niin ei jää ärjy sulla koristeeksi. Voisin ottaa sen puisen pantterin vieläkin. Ei ole tilaa ja mulle tärkeämpää rumpukamaa ostojonossa ylijääviä pennosiani sijoittaa.. I RLRR LRLR RLRR LRLR I Jos ei soi hiljaa, soi kovaa II |
Seba 19.04.2013 23:42:09 | |
---|
Speedy: No olipa halapa.. Vai mitä meinaa perussupra.. Eikö ne torilla pyöri kolmen sadan isommalla puolen..? 79 vuoden lm400. Oli kovin halpa, siksi ostinkin. Rupea oli kyllä, soundissa ei vikoja. Jep. |
Seba 19.04.2013 23:44:42 | |
---|
statistiÖ: Jes. Viime kesänä, kun MPXsää olin ostamassa, kopistelin BlackPanther puista versiota (vaahteraa? 6,5?). Jollen olisi pihistellyt, olisi se lähtenyt mukaan. Oli paras kaikista mun korvaan, verrokkina myös Pearleja ja kretsejä. Ettäjos toi Brass on samaa, niin ei jää ärjy sulla koristeeksi. Voisin ottaa sen puisen pantterin vieläkin. Ei ole tilaa ja mulle tärkeämpää rumpukamaa ostojonossa ylijääviä pennosiani sijoittaa.. Toi on vähän väärä paikka säästää jos testeissä joku kuulostaa parhaalta, ja ostaa jotain muuta. Itse olisin mieluummin ollut ottamatta mitään, ja hakenut sen parhaan sit kun on rahaa lisää. Jep. |