mattim 13.04.2013 18:56:00 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Jotenki erikoista ajatella että pimeimmästä nurkasta kurkkaa Fenderin lapa ja soi musiikki mustan miehen riistosta ja kurjuudesta :D ja jos jodlattuna vielä suomeksi niin olisi täydellistä. Mä joka päivä töitä teen ... |
Krice 13.04.2013 23:46:59 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Jotenki erikoista ajatella että pimeimmästä nurkasta kurkkaa Fenderin lapa ja soi musiikki mustan miehen riistosta ja kurjuudesta :D ja jos jodlattuna vielä suomeksi niin olisi täydellistä. Ai niin voi itku bluesia ei saa soittaa jos ei ole musta. |
JaaGeRMaisTeR 14.04.2013 02:51:44 | |
---|
Krice: Ai niin voi itku bluesia ei saa soittaa jos ei ole musta. Ei :D Eikä jos on paremmassa työssä ku pellolla.. Juuttisäkistä muokatuissa vaatteissa ja vähintään 30 asteen helteessä... V |
author 15.04.2013 00:05:31 | |
---|
|
Räbbänä 16.04.2013 04:42:50 | |
---|
| ↑↑↓↓←→←→BA | penii dasdfokaosd | ✡✡✡✡✡ ✡✡✡✡✡ ✡✡✡✡✡ ✡✡✡✡✡ ✡✡✡✡✡ |
Krice 16.04.2013 13:11:49 | |
---|
Ibanez Falchion olisi varmaan aika hyvä. Jotenkin RG:llä soittelu sujuu parhaiten siitä huolimatta, että mensuuri on 25,5". Tosin RG:ssä volumenapin sijoittelu on väärä ja runko on liian iso vertikaalisessa suunnassa. Falchionissa tuollaiset ongelmat on ratkaistu kätevästi. Tosin ikävänä puolena mallia ei saa ainakaan suoraan Thomannilta enkä tiedä uskaltaako tilata b-stockina, joita olisi "pieni määrä" varastossa. |
Tawsky 17.04.2013 15:47:47 | |
---|
author: Strato. Ehkä Blacktop http://www.youtube.com/watch?v=koGIoGRElXA Noi blacktopit ois mun mielestä oikein hienoja mutta kokeilin yhtä paikallisessa DLX:ssä ja ei miellyttänyt kättä. Jotenkin halvan tuntuinen. Tahmaisen tuntuinen rimpula. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Funkånaut 17.04.2013 15:55:15 | |
---|
Resonaattori kinostais kivasti. 12-kielisenä etenki. Ei ole aigha witsin-muriasule cun pite ruckoileman, työte tecemen, wina iuoman
ia nais-inimesi paneman - Mikael Agricola
Kuuntelen tämmöistä |
author 17.04.2013 19:16:19 | |
---|
ADEHD: Noi blacktopit ois mun mielestä oikein hienoja mutta kokeilin yhtä paikallisessa DLX:ssä ja ei miellyttänyt kättä. Jotenkin halvan tuntuinen. Tahmaisen tuntuinen rimpula. No ei se kallis taidakaan olla. Ehkä perinteinen strato kuumottelis kyl enemmän. Ekaks pitäis kyl ostaa basso, eikä siihenkään oo nyt varaa.. |
JaaGeRMaisTeR 17.04.2013 22:34:33 | |
---|
author: No ei se kallis taidakaan olla. Ehkä perinteinen strato kuumottelis kyl enemmän. Ekaks pitäis kyl ostaa basso, eikä siihenkään oo nyt varaa.. Jos melko sekunda basso kelpaa nii voin myydä.. V |
author 18.04.2013 16:18:21 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Jos melko sekunda basso kelpaa nii voin myydä.. Enköhän mä ihan "kunnollisen" osta jahka on rahaa taas, kiitos vaan. Lainabassolla jatketaan. |
JaaGeRMaisTeR 18.04.2013 18:27:10 | |
---|
author: Enköhän mä ihan "kunnollisen" osta jahka on rahaa taas, kiitos vaan. Lainabassolla jatketaan. Hyvä vaihtoehto sekin :D treenikselle vein oman tensonin kun siellä joskus tuli bassoakin soitettua.. Hyvä niinkin halvaksi :D parempi ku koulun romut aikoinaan. V |
Krice 18.04.2013 18:51:59 (muokattu 18.04.2013 18:52:08) | |
---|
Washburnin PS-mallit (Paul Stanley) on hienoja ja niissä on kaikki oikein, mutta eihän niitä tietysti saa kuin rapakon takaa. Time machine -malli varsinkin, tosin hintaa taitaa olla aika reippaasti... |
PapaGomez 18.04.2013 18:56:03 | |
---|
|
Gabe 18.04.2013 22:20:30 | |
---|
Toinen OD tarttis hommata ja Timmy on kaasuttanut kovasti hankintalistan kärkeen. |
jniska 19.04.2013 08:05:05 | |
---|
Krice: Washburnin PS-mallit (Paul Stanley) on hienoja ja niissä on kaikki oikein, mutta eihän niitä tietysti saa kuin rapakon takaa. Time machine -malli varsinkin, tosin hintaa taitaa olla aika reippaasti... Edelleenkin Kricelle ehdotuksena Ibanez Fireman FRM 100. Ei tule potikat eteen ja mensuurikin on lyhyempi. Kaula on tosin paksuhko. Hinta ei mahdoton ja saa suomestakin. http://www.ibanez.co.jp/products/eg … 2013&cat_id=1&series_id=161 Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
Krice 19.04.2013 09:24:05 | |
---|
jniska: Edelleenkin Kricelle ehdotuksena Ibanez Fireman FRM 100. Jos mikkikytkin olisi sarvessa niin ostaisin heti. Potikat tuossa on tarpeeksi kaukana, mutta siihen tilalle on lätkäisty mikkikytkin. |
Krice: Jos mikkikytkin olisi sarvessa niin ostaisin heti. Potikat tuossa on tarpeeksi kaukana, mutta siihen tilalle on lätkäisty mikkikytkin. Mitä se nyt siis oikein tuossa kohdassa ollen enää haittaa? Ei kai tuonne käsi enää osu?! Tietty ymmärrän jos näet että olisi kätevämmin saatavilla sarvessa. |
Krice 19.04.2013 23:30:24 | |
---|
sustain65: Mitä se nyt siis oikein tuossa kohdassa ollen enää haittaa? Ei kai tuonne käsi enää osu?! Nimenomaan osuisi ja se alkaisi ärsyttää. Olen jopa haaveillut kitarasta, jossa ei olisi yhtään mitään. Yksi tallahumppari ja se olisi siinä. |
Gabe 19.04.2013 23:42:14 | |
---|
Krice: Nimenomaan osuisi ja se alkaisi ärsyttää. Olen jopa haaveillut kitarasta, jossa ei olisi yhtään mitään. Yksi tallahumppari ja se olisi siinä. Aika lennokas soitto tyyli sulla.. Toteuta haaveesi ja teetä mieleinen kitara, sillä se ratkeaa. |