Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: behringer BTR2000 racktuner
1
fff666
19.04.2013 11:05:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hey hou. tämmöinen kun on. Ongelmana on kun soitamme alavireestä (D) niin hirveän kauan kestää ennen kuin viritin löytää signaalia vaikka on vapaasti soiva kieli. kitarassa ei ole mitään ongelmia. muta vain bassossa ja vain 2 matalimmalla kielellä. sama homma on kaverin bossin pedaalimallissakin eli pari kolme matalinta kieltä ei ota signaalia niin herkästi. vasta kun kieli on soinut jonkin aikaa ja on sointi lähes loppumassa. pitäisikö bassolle muuttaa hertsejä tai jotain. mutta mitä eli mikä siis neuvoksi?
 
absqua
19.04.2013 12:54:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pika-apu on näpätä vapaan kielen sijaan 12.nauhan kohdalta oktaavia ylempää soiva huiluääni ja virittää sen mukaan. Siihen luulis ton behkuhimmelinkin osaavan tarrata.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
PasiB
19.04.2013 15:42:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin moisen behkun kun ei muuta löytynyt ja ei se älyä kunnolla basson E kieltä normivireessäkään. Paska mikä paska mutta kun ei muutakaan tunnu löytyvän. Tuo ehdotettu huiluääni auttaa jotenkin. Toisessa räkissä mulla Korgin DTR 1000 ja se pelaa hyvin.
 
fff666
21.04.2013 18:32:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PasiB: Ostin moisen behkun kun ei muuta löytynyt ja ei se älyä kunnolla basson E kieltä normivireessäkään. Paska mikä paska mutta kun ei muutakaan tunnu löytyvän. Tuo ehdotettu huiluääni auttaa jotenkin. Toisessa räkissä mulla Korgin DTR 1000 ja se pelaa hyvin.
 
Liekkö kuitenkin toimine paremmin kuin saman merkin pedaali malli? Sillä saa viritettyä kohtalaisesti kuitenkin
 
PasiB
21.04.2013 18:52:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fff666: Liekkö kuitenkin toimine paremmin kuin saman merkin pedaali malli? Sillä saa viritettyä kohtalaisesti kuitenkin
 
En tiedä kun ei ole kokemusta kuin tästä räkkimallista.
 
Antti K.
21.04.2013 19:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fff666: Liekkö kuitenkin toimine paremmin kuin saman merkin pedaali malli? Sillä saa viritettyä kohtalaisesti kuitenkin
 
Mulla oli juurikin tuo pedaalimallinen, ja se oli aeka huono! :(
 
Nyt viritetään kitara Pitchblackilla ja bassot Petersonin strobolla, no problems!
 
fff666
22.04.2013 06:49:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti K.: Mulla oli juurikin tuo pedaalimallinen, ja se oli aeka huono! :(
 
Nyt viritetään kitara Pitchblackilla ja bassot Petersonin strobolla, no problems!

 
Josko tuo 2000 toimisi paremmin kuin tu-300??? vai mikä se olikaan. ainakin mulla se on kohtalaisesti toiminut myös basson kanssa alavireestä.
 
Supercolio
05.05.2013 15:55:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin miettinyt tämmöisen Behkun hommaamista. Onko se nyt silleen että tää aiheuttaa vain harmaita hiuksia basson kanssa? Kannattaako hankkia suosiolla vaikka pitchblack tai DTR1000? Hinta ei tällä kuitenkaa paha ole...
 
Etvi
05.05.2013 18:17:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Supercolio: Kannattaako hankkia suosiolla vaikka pitchblack tai DTR1000? Hinta ei tällä kuitenkaa paha ole...
 
Tai sitten TC:n Polytune.
 
"Äänimies hoi, saisko vähän lisää akustiikkaa?"
69thDuke
08.05.2013 12:51:37 (muokattu 08.05.2013 12:54:09)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin olis räkkimallin viritin haussa bassolle... Täytynee katsoa jotain muuta kuin tätä Behringeriä... Vire menee matalassa G -Spotissa, niin ei taida tästä lelusta apua olla...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «