Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ketron Audya - Suomi komppeja?
1
K.E.Y
17.04.2013 23:41:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro,
 
Tarkoituksena hommata Ketron Audya 4 tai 5 mutta mites tehdas komppien laita.. eli löytyykö kamppeesta suoraan "perinteisen kuuloisia" Suomi komppeja eli humpat, tangot, valssit, yms.
 
Jos tarvetta päivittää ennen keikka rundia niin mistähän tietäisi alkaa kyseleen Suomi komppien perään AUDYA mallille?
 
Toisena vaihtoehtona olisi Roland BK7m johon suomi komppeja kyllä löytyy mutta käsittääkseni se ei pärjää soundeissa tuon AUDYA mallin rinnalla..
 
KoskPaavo
18.04.2013 01:09:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käyköhän SD5:n kompit Audyaan? Mulla noita olis, oon kierrättänyt jo Solton MS60 :stä lähtien
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
K.E.Y
18.04.2013 16:24:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Käyköhän SD5:n kompit Audyaan? Mulla noita olis, oon kierrättänyt jo Solton MS60 :stä lähtien
 
Olen kuullut ettei X ja SD sarjan kompit toimisi Audyassa, joten siitä syystä hieman mietityttään kamppeen tilaaminen suoraan Thomanilta ilman tehdas komppien kuuntelua PA laitteiden läpi.
 
Youtubessa jos jonkinlaista videoa kyseisestä kamppeesta mutta niistä ei oikein irtoa miltä soundi kuulostaa oikeassa keikka ympäristössä ja varsinkaan suomi tanssi musiikin taustana.
 
EP
18.04.2013 16:35:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

K.E.Y: Olen kuullut ettei X ja SD sarjan kompit toimisi Audyassa, joten siitä syystä hieman mietityttään kamppeen tilaaminen suoraan Thomanilta ilman tehdas komppien kuuntelua PA laitteiden läpi..
 
Kun ostaa kotimaasta niin eikös ne tule usein automaattisesti mukana?
 
KoskPaavo
18.04.2013 18:34:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kätevä poika ( niinkuin mä) tekee ne suomikompit itse.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «