Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5112 113 114 115 116497 498 499 500 501
ReBeat
17.04.2013 02:02:29

Kallis marsu el34 100/100. Ei toi nyt sentään mikään VHT ole.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=748661
JaaGeRMaisTeR
17.04.2013 02:42:23
stumpe: Kengät olivat siis pari kertaa olleet jalassa, jos myyntitekstiin uskomista. Vedin siis mielipiteeni överiksi puhuessani jalkasienen/joukkohaudan tms. hajuisista kengistä :)

sorry, OT!

Onko 1300e esp horizon NT:eestä turvonnut hintapyyntö, kun uuden -13 NT horizonin saa 1450e?

Vaikuttanee samalta kepiltä, logo tosin eri.

Ok :D no pöljä jollei myy.. Omat kengät lähtee tosiaan heti jos joku niistä jotain tahtoo maksaa..

Ehkä se on vähän koholla tuo esp:n hinta.. :) Jos erot jää vain logoon.
V
FensonGibder
17.04.2013 06:51:12
Åboensis: Kyllä tuo ihan ehta Gibson on. Chetillä oli nimikkomalli (useampikin) sekä Gretschillä että Gibsonilla.

EDIT: Höh, olin hidas...

Noita erilaisia chet-signatureja on niin paljon,ettei keskivertoälykkyydellä varustettu kitaristi pysty niitä laskemaan ilman kaljakorilaskinta.

Muistanko muuten väärin että Gretschscshschsin omistaa nykyään joku isompi pulju?
Riffi, nyt.
Hynkel
17.04.2013 08:01:09
FensonGibder: Noita erilaisia chet-signatureja on niin paljon,ettei keskivertoälykkyydellä varustettu kitaristi pysty niitä laskemaan ilman kaljakorilaskinta.

Muistanko muuten väärin että Gretschscshschsin omistaa nykyään joku isompi pulju?

Oliko se Fenson... Ja ovat mahtavia vekottimia, oikein pitää jarrutella että säästyy rahat Gibderiin. White Falcon är den nästa då.
C'é solo un Capitano.
naavanka_
17.04.2013 08:33:41 (muokattu 17.04.2013 08:42:14)
Emmäätiä mutta jotenkin 650€ tuntuu pahalle PRS SE kapulasta, vaikka kuinka on vaihdetttu mikit ja alkupään tuotantoa.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=748803
varakeef
17.04.2013 10:30:33
FensonGibder:

Fender kontrolloi tuotantoa ja jakelua, Fred Gretsch omistaa Gretsch-yhtiön ja nimen. Mitä tuo nyt sitten oikeudellisesti ja käytännöllisesti merkitseekään.

Hommat kyllä hoituvat nykymenolla mallikkaasti, kitarat ovat laadukkaita, hinnat kohdillaan ja tuotteita on saatavilla. Hyvät tehtaat ovat ilmesesti sekä Japanista että Koreasta löytäneet ja onnistuneet pitämään.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Mandarax
17.04.2013 12:52:31
Gibsonin LP laukku 200€, uusi esim T-kaupassa 155€
Onkohan sinne jäänyt arvokasta Mojoa vaikka tyhjänä myydäänkin..?

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=748892&fb=1

http://www.thomann.de/fi/gibson_les_paul_case.htm
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Vladi
18.04.2013 13:17:16 (muokattu 18.04.2013 13:22:43)
Vastatkaa rehellisesti, kuka jaksaa lukea alusta loppuun tämän tai saa edes selvää, että mitä tuossa ostetaan ja mitä myydään?

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=749248
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
sickboy
18.04.2013 13:39:32

Vladi: Vastatkaa rehellisesti, kuka jaksaa lukea alusta loppuun tämän tai saa edes selvää, että mitä tuossa ostetaan ja mitä myydään?

Kyllä mä tosta aika pikaisella vilkaisulla sain selvää. Toki jotku väliotsitkot isolla OSTETAAN: ja MYYDÄÄN: ois voinu selkeyttää jakoa. Onhan tossa paljon infoa, mutta ihan asiallinenhan toi on kuitenkin.
Jucciz
18.04.2013 14:16:20
Vladi: Vastatkaa rehellisesti, kuka jaksaa lukea alusta loppuun tämän tai saa edes selvää, että mitä tuossa ostetaan ja mitä myydään?

Liikuttavan vuolasta hymiöiden käyttöä. Ei, en jaksanut tsekata, mitä itse ilmoitus noin muuten koski.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Antsa Lipsanen
18.04.2013 16:36:46
Kyllä minä tuosta Luuviulun ilmosta selvää sain. Onkohan minulla sitten liikaa aikaa lueskella? Helppoa nuo on tarvittaessa hypätä yli, joten eiköhän anneta herran ostaa ja myydä mitä huvittaa, kun kuulemma kaupat kuitenkin hyvin hoituvat. Nämä pitkät ilmoitukset tuntuvat aika ajoin kummallisesti närästävän.
sickboy
18.04.2013 17:08:25

mpekkanen: Ilmeisesti et ole asioinut kaverin kanssa kun olet sitä mieltä,että kaupat sujuvat hyvin. Itse kun yritin samaiselta kaverilta rahalla ostaa soittimen niin sain vain haukut niskaan. Kukaan ei ole koskaan niin pahasti haukkunut ja vielä ihan ilman syytä.
Samainen kaveri elvistelee koko ajan miten rikas hän on ja kuitenkin ostaa/vaihtaa 50-100 euron pedaaleja jatkuvasti.
Jos olisit tämän kaverin kanssa tekemisissä niin varmasti olisi sinullakin ihan toisenlainen kuva tästä tyypistä.

Nyt ku noita ilmoituksia luki tarkemmin ja niintä oli lähes identtisiä 4, niin vaikuttaa kyllä erikoismieheltä.
Antsa Lipsanen
18.04.2013 17:46:41 (muokattu 18.04.2013 17:48:06)
No jopas?! Jos asia on kerta noin, kuten mpekkanen kertoo, niin silloin korjaan lausuntojani. Tämä oli tällaista mutua ja eihän niiltä pohjilta pitäisi heitellä sitten näkemyksiä. Lähinnä minä vain ihmettelin näistä ilmoituksista itkemistä, sillä vielä ei liene laadittu Mnetin virallista ilmoitusformaattia, jota on käytettävä mikäli meinataan kauppoja tehdä. Kukin saanee ilmoitella tyylillään. Se onkin taas toinen juttu, jos kaupat ei hoidu asiallisesti ja sovitusti. Sitä ei pidä hyväksyä ja silloin saakin älähtää ja vaikka toisia vähän varoitella ja neuvoakin.
PapaGomez
18.04.2013 17:55:07

Minulla on torilla ostoilmoitus Ibanezin Firemanista, eli siitä tuoreimmasta Paul Gilbert -signaturesta. Noh, sain sen sijaan viestiä:

"Moro!

Mulla olis Ibanez PGM301 sulle, on nopeampi ja parempi kuin tuo Fireman! Ja harvinaisempi kun ei tehdä enää."

Hintapyyntönä 1200€.

Tekisi mieli vastata, että eihän ne uutenakaan maksaneet noin paljon, ja olen torilla nähnyt halvimman liikahtavan hintaan 650€. :D
jappo121
18.04.2013 18:00:16 (muokattu 18.04.2013 18:01:31)
Tapaus: Luuviulu

Älkää taas jaksako. :(
Pitäisi tuosta ilmoituksesta jo tontummankin ymmärtää että kyseinen henkilö kerää Boss:in pedaaleita. Jos löytyy parempikuntoinen kappale, rujompi lähtee kiertoon. Siitähän seuraa vaihtuvuutta...
Hinnat eivät ole turvonneita, joten pois itku ja kitinä.

En ole tehnyt kauppaa kyseisen henkilön kanssa, mutta ketään ei tietääkseni ole "kusetettu", joten pelkkä sanallinen mielen pahoittaminen ilman kunnianloukkausta ei ole kovin suuri rikos maassa jossa on ainakin teoreettinen sananvapaus.
"En tunne, enkä tiedä hänestä henkilönä mitään, en halua häntä millään tavalla loukata tai muutenkaan kenenkään mieltä pahoittaa." Lause joka oikeuttaa kommentoimaan mitä vaan kenestä vaan...
JaaGeRMaisTeR
18.04.2013 18:16:40
Jobbari mikä jobbari...
V
Laulava Kylätohtori
18.04.2013 19:58:48
PapaGomez: Minulla on torilla ostoilmoitus Ibanezin Firemanista, eli siitä tuoreimmasta Paul Gilbert -signaturesta. Noh, sain sen sijaan viestiä:

"Moro!

Mulla olis Ibanez PGM301 sulle, on nopeampi ja parempi kuin tuo Fireman! Ja harvinaisempi kun ei tehdä enää."

Hintapyyntönä 1200€.

Tekisi mieli vastata, että eihän ne uutenakaan maksaneet noin paljon, ja olen torilla nähnyt halvimman liikahtavan hintaan 650€. :D

Mutta se on sentään nopeampi...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
PapaGomez
18.04.2013 20:05:29

Laulava Kylätohtori: Mutta se on sentään nopeampi...

Niin taitaa olla, hemmetti kun en tajunnut. Olisi kuitenkin pitänyt maksaa huima ylihinta, olis varmasti tiluttaminen luonnistunut vähän paremmin sen jälkeen.

Noh, elän elämääni eteenpäin, keskinkertaisena epäonnistujana. :D
samiko
19.04.2013 11:01:37
mikä siinä on vaikeaa pysyä aiheessa? miten esim tää boss pedaalien myyjä/ostaja liittyy aiheeseen? joka saakelin aihealueella alkaa jutut rönsyileen johonkin tupakinpolton lopettamiseen tai turvakenkiin.

...takaisin aiheeseen, karkeasti puolet muusikoiden netin tavaroista vois linkittää tähän turvonneet hintapyynnöt osioon. tonnin tavarasta ei kannata maksaa 800e
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)