Aihe: 80 luku on tulossa back..hyvää/huonoa?
1 2 3 4 5 6 7 8
jari
26.04.2004 22:23:25
takatukka? Litti tulee takaisin Lahteen...
juuso a
27.04.2004 12:59:11

80 luvulla näytettiin hirveelle ja tehtiin paskaa musaa. kasikytluvun kampäkissä ei siis ole ensimmäistäkään hyvää puolta.
Elämä on kivaa, jippii!!!
Lennu
27.04.2004 13:58:16

80 luvulla näytettiin hirveelle ja tehtiin paskaa musaa. kasikytluvun kampäkissä ei siis ole ensimmäistäkään hyvää puolta.

Väärin. Saa yrittää uudestaan.
(.)(.) :: ( | )
Blue Moon
28.04.2004 07:32:54

Juice: Mitäs siellä kadulla nyt näkyy niin kasaria..? Ihan vaan mietin itsekin.
Ei nyt ainakaan noita revittyjä vaaleita farkutakkeja, eikä neonvärisiä tuulitakkeja :)
Tukkamuodissa myöskään ei kauheasti ole tullut vastaan tuollasia hirveitä kikkarapäitä tai kunnon takamattoja. Vitsinä ehkä joillakin.

Esim. jokatoisella teinillä näyttää olevan jonkun sortin niittivyö ja lopuilla kankainen "kietaisusoljella" varustettu. Molemmat niin "kasaria" kuin olla ja voi.
- It's been a long time coming -
Huevos
28.04.2004 11:46:31

ota asioista selvää ennenkuin sanot mitään.

sama sitten kaikille jotka jauhaa tota "kasari on paskaa" hippi potaskaa.
vaurio
28.04.2004 12:25:56
Juice:

Esim. jokatoisella teinillä näyttää olevan jonkun sortin niittivyö ja lopuilla kankainen "kietaisusoljella" varustettu. Molemmat niin "kasaria" kuin olla ja voi.

pöh.
mulla on ollu niittivyö 12-vuotiaasta lähtien. eikä kukaan oo ikinä yhdistäny sitä 80-lukuun. toisaalta mä en kyllä oo teinikään..
hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!!
Blue Moon
28.04.2004 12:33:39

pöh. mulla on ollu niittivyö 12-vuotiaasta lähtien. eikä kukaan oo ikinä yhdistäny sitä 80-lukuun.

Niin oli mullakin 80-luvulla. Ja oli sellanen kangasvyökin. Ja niin oli kaikilla muillakin. :-)
- It's been a long time coming -
Danny s
01.05.2004 20:13:54
Se on vähän kaksipiippuinen juttu tuo 80-luvun musiikin kasarius tai kasarittomuus. Toki oli paljon huonoa musaa ja todellista kasaritouhuakin, mutta toisaalta kun ottaa ne grunge-lasit pois silmiltään, niin tajuaa että 80-luvulla tehtiin mm. paljon hyvää: Guns n' roses - Appetite for destruction ja Hanoin levyt plus paljon muuta non-kasaria.

Ei se mainstream ole ainoa asia joka tulee muotiin 80-luvun comebackin myötä. Ja itse olen valmis kestämään kaikki pillifarkut ja olkatoppaukset jos joku tekisi esim. Appetiten tasoisen levyn.
Huevos
04.05.2004 09:43:18

Hanoin levyt plus paljon muuta non-kasaria.

ootko ihan varma tuosta?

satuitteko kattomaan telkusta gunnåreiden japanin kiertueen keikkoja? vähän noloa oli...hävetti niiden puolesta.
Danny s
04.05.2004 09:46:10
ootko ihan varma tuosta?

satuitteko kattomaan telkusta gunnåreiden japanin kiertueen keikkoja? vähän noloa oli...hävetti niiden puolesta.

Olen kuten kaikki enemmän Hanoin tuotantoon perehtyneet. Ei 80-85 mitään hc kasaria edes tehty, kyllä se alamäki alkoi 80-luvun loppupuolella.

Ja ainoa kenen puolesta hävetti, oli Axl. Slash ja erityisesti Gilby näyttivät ihan asiallisilta (rockrock). Duff nyt oli ehkä vähän korni.
edutheman
04.05.2004 12:22:08
SE OLI YHEKSÄNKYT LUKUA ! KASARIN AIKAAN GUNNARIT OLI NÄYTTÄVEMPIÄ !
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Huevos
04.05.2004 13:15:46 (muokattu 04.05.2004 13:16:17)

Olen kuten kaikki enemmän Hanoin tuotantoon perehtyneet. Ei 80-85 mitään hc kasaria edes tehty, kyllä se alamäki alkoi 80-luvun loppupuolella.

Ja ainoa kenen puolesta hävetti, oli Axl. Slash ja erityisesti Gilby näyttivät ihan asiallisilta (rockrock). Duff nyt oli ehkä vähän korni.

juu, siis nimenomaan se axl:n november rain (vittu mikä biisin NIMI jo sinällään) esitys. se vitun intro oli nolo. slash nyt on aina ihan kunu jäbä ja duffin haastattelut oli vitun noloja.

"mä oon niinku kapellimestari täs bändissä tai jotain vittu."

just joo.
Teijo K.
04.05.2004 17:36:51

Niin oli mullakin 80-luvulla. Ja oli sellanen kangasvyökin. Ja niin oli kaikilla muillakin. :-)

Niin, minullakin. Argh. Se oli kamalaa.
Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista.
duane
04.02.2005 18:38:01
eikös se Stonen kitaristi soita isänsä Kari Tapion bändissä nykyään? No joku toinen ex-kasaritilukikkelihevipoju kuitenkin..

Eihän kellään oo oikeasti ikävä kasarisoundeja?

Pakko nostaa ja ottaa sanoja takaisin... Oikeasti Jiri Jalkanen on tosi mukava ja asiallinen tyyppi. Sitä paitsi sillä on vuosikerta stratocasteri :)
Roudarikin on ihminen.
superfly
04.02.2005 19:41:47
ota asioista selvää ennenkuin sanot mitään.

sama sitten kaikille jotka jauhaa tota "kasari on paskaa" hippi potaskaa.

Kasari on paskaa eikä se ole mitään hippipotaskaa. Se on fakta.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Ben_D
04.02.2005 19:46:08 (muokattu 04.02.2005 19:46:45)

Thrash Metal

Eihän kellään oo oikeasti ikävä kasarisoundeja?

Kyllä on.
JM
04.02.2005 20:16:11
Huokaus. Ihme vouhotusta kimalteisista trikoista, helvetinmoisista takatukista plus dorkan värisistä kengistä. Kaiken oikeastaan ulkonäköön perustuvan paskanpuhumisen jälkeen voitaisiin ehkä ajatella sitäkin tosiseikkaa, että miltäköhän me tämänpäivän muusikot ja epämuusikot näytämme sanotaan nyt vaikka kymmenen vuoden päästä syntyvien silmissä.

Ehkäpä silloin hilpeyttä herättävät hyppyritukkien lisäksi nämä hikinauhat käsivarsissa kulkevat tribaalipaitaiset minä-tilutan-Ynkän-suohon- kitaristit, joiden kritisointia saamme täällä kuulla -ah- niin usein. (Tässä vaiheessa kommenttiani pehmentävänä asianhaarana todettakoon, että em. tekstissä ei ollut mitään henkilökohtaista. Se oli pelkkä esimerkki).

Seiskytluvulla oli leveät lahkeet, ja kukkameininki, kasari oli takatukkien ja pinkkien kitaroiden aikaa, yhdeksänkymmentäluvun alku vietettiin flanellipaidoissa Nirvanaa kuunnellen, ja nyt viimein olemme päässeet siihen autuaaseen tilanteeseen, jossa on varaa arvostella edellisten vuosikymmenten musikantteja oikein rankalla kädellä. Niinkö?
Ihan tosi, luin netistäkin.
autumnrain
09.02.2005 11:45:19

kyllä se tuon hipin ja hopin ja popin aina voittaa .. ;)
etnopoju
09.02.2005 11:47:59

kasari on tullut jo montaa kertaa takasin. onko kukaan pysyny laskuissa mukana, et kuinka monesti?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)