Åryts 03.04.2013 13:27:38 | |
---|
Billy Mays here with another fantastic product! |
mpekkanen 03.04.2013 13:33:31 | |
---|
|
pardy 03.04.2013 21:43:49 | |
---|
mpekkanen: Joo,en tunnistanut. Miksiköhän joku tuollaisen kuvan haluaa mihinkään? Koska tuo on ns. törkeen magee? Sama kai se mitä itselleen ja rahoilleen tekee. No näinhän se on. Onneksi jokaisen ei tarvitse kaikkia maailman asioita millään tasolla ymmärtää. Onneksi vatipäiden dissaamispuheet ei ole niiltä pois, jotka jostakin jutusta tykkää. |
Åryts 04.04.2013 14:05:10 | |
---|
mpekkanen: Joo,en tunnistanut. Miksiköhän joku tuollaisen kuvan haluaa mihinkään? Sama kai se mitä itselleen ja rahoilleen tekee. Mä en käsitä mikä tarve sulla on sanoa joka asiasta jotain negatiivista. En mäkään huvikseni kyttäile jotain Metallica-ketjua ja mee varta vasten sanomaan, kuinka paskaa musaa Metallica on, kun joku postaa esim. oman suosikkibiisinsä. Jos sua ei tatuoinnit kiinnosta ja jos et niistä pidä, miksi seuraat tätä ketjua? Ymmärtääkseni ketjussa on tarkoitus keskustella tatskoista asiallisesti, ja sun kantasi on nyt tullut jo useampaan otteeseen selväksi. Billy Mays here with another fantastic product! |
Jeszse 04.04.2013 14:54:48 | |
---|
Åryts: Mä en käsitä mikä tarve sulla on sanoa joka asiasta jotain negatiivista. En mäkään huvikseni kyttäile jotain Metallica-ketjua ja mee varta vasten sanomaan, kuinka paskaa musaa Metallica on, kun joku postaa esim. oman suosikkibiisinsä. Jos sua ei tatuoinnit kiinnosta ja jos et niistä pidä, miksi seuraat tätä ketjua? Ymmärtääkseni ketjussa on tarkoitus keskustella tatskoista asiallisesti, ja sun kantasi on nyt tullut jo useampaan otteeseen selväksi. Omalla kohdalla kyllä loppuu mielenkiinto melkein kaikista ketjuista siinä vaiheessa ku tää sankari käy niihin lätisemässä. |
Kukkis 77 04.04.2013 20:31:51 | |
---|
Jeszse: Omalla kohdalla kyllä loppuu mielenkiinto melkein kaikista ketjuista siinä vaiheessa ku tää sankari käy niihin lätisemässä. Hoho, sama. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
BoNey 05.04.2013 18:09:00 | |
---|
Eilen kolmas sessio japsihihasta, vielä 1 tai 2 kertaa olisi edessä. Huono kännykamerakuva omissa kuvissa. www.youtube.com/user/StereoidsBand/videos |
Perzzza 06.04.2013 18:15:25 | |
---|
Paljonkohan kustantaisi yksivärinen max. 4cm x 4cm tatutointi? Ei varjostuksia eikä efektejä, perushomma. Tampereella mietin. Semmonem mieesss mikä kuuntellee merisään alusta loppuun! -Burn |
sticky fingers 06.04.2013 18:31:08 | |
---|
Kukkis 77: Hoho, sama. jep. Ei tyhjää. ... |
mpekkanen 06.04.2013 18:44:06 (muokattu 06.04.2013 18:44:32) | |
---|
Kun joudun syövän takia käymään vähintään kerta vuoteen kuvauksissa,niin multa on useasti kysytty onko tatuointeja. Ne olisivat esteenä joillekkin kuvaiksille. Tietenkään kaikki tatuoinnin ottaneet eivät koskaan sairastu syöpään,mutta itselle on ollut siitä vain hyötyä ettei kuvia ole. Joskus olen nähnyt sellaisen vanhan ukon joka nuorena joskus 70-luvulla oli ottanut kuvia kaulasta varpaisiin. Se äijä oli ihan sininen ja niistä kuvista ei saanut juuri mitään selvää kun värit oli levinnyt ja niitä kuvia oli ihan liian paljon. Nykyään on varmasti parempia värejä. Minun puolesta saa jokainen ottaa kuvia jos haluaa,ei se ole minulta pois. |
Seba 06.04.2013 19:11:42 | |
---|
Joissain tatuointiväreissä on rautaa ja saattaa vääristää magneettikuvaa ja aiheuttaa kuvattavassa lämmöntunnetta kuvattaessa, este se ei ole kuin joissain poikkeustapauksissa kun on koko keho vedetty kuvaa tukkoon. I wasn't born yesterday, it was day before. |
Jeszse 07.04.2013 16:14:55 | |
---|
Perzzza: Paljonkohan kustantaisi yksivärinen max. 4cm x 4cm tatutointi? Ei varjostuksia eikä efektejä, perushomma. Tampereella mietin. Jossain tatuointiliikkeissä on ihan minimihinta kuville koosta riippumatta. Esim Takomossa lukee tiskin vieressä seinällä et hinnat alkaen 100e. Jossain kaveri otti about ton kokosen kuvan 80 eurolla muutama vuos sitte, en muista missä. Noilla nurkilla pyörinee hinnat pienestä kuvasta. |
Herrasmiekkoinen 07.04.2013 18:47:06 | |
---|
Perzzza: Paljonkohan kustantaisi yksivärinen max. 4cm x 4cm tatutointi? Ei varjostuksia eikä efektejä, perushomma. Tampereella mietin. Tarkkaanhan ei voi arvioida, mutta tämmöinen suunnan-anto että kaveri otti Stam1nan hammaslogon olkapäähän, siis tämmöisen kuvan: http://plaza.fi/s/f/editor/images/stam1na_raja_211.jpg , ympyrän halkaisija ehkä jotain 5-6cm, kustansi 90e. Ja siis pelkästään tuo ympyrä ja sen sisällä oleva hammas, kokonaan mustalla. Haluaisin muuten kuulla Huurteisen Ystävän näkemyksen tatuoinneista, kertoisitko myös onko itselläsi mahdollisesti jotain tai onko suunnitelmissa ja millaista? |
Murgo 17.04.2013 05:54:15 (muokattu 17.04.2013 05:59:03) | |
---|
Seba: Joissain tatuointiväreissä on rautaa ja saattaa vääristää magneettikuvaa ja aiheuttaa kuvattavassa lämmöntunnetta kuvattaessa, este se ei ole kuin joissain poikkeustapauksissa kun on koko keho vedetty kuvaa tukkoon. Eikös tämä Myytinmurtajissa tms. kumottu vai muistanko väärin? Sitä rautaa kun on kuitenkin aika vähän. Tatuointia on aina välillä tullut mietittyä, jonkinlainen ideakin on, liittyy erääseen bändin kappaleeseen ja kaverin siitä ja minusta esittämään kommenttiin. Eli kuva muinaissuomalaisesta metsästäjästä/soturista jalkajousineen ja karhukeihäineen. Toisaalta tuntuu että jos haluaa erottua (mikä ei tosin minulle ole mikään itseisarvo) niin nykyään on melkein erikoisempaa jos EI ole kuvia, senverran mainstreamia niistä on tullut. Se jälkihoito on myös hiukan arveluttanut, kesällä ei kai ainakaan kannata ottaa kun pitää suojella auringolta, pitää puhtaana ja välttää hikoilua jne. jotka meikäläisen hommissa etenkin kesällä saattavat olla hiukan hankalia juttuja toteuttaa, työolot kun ovat aika likaiset ja kesällä tahtoo hiki tulla jo T-paidassakin joten pitkähihaisen kanssa hikoilisi sitten ihan jatkuvasti. Mutta hienoja kuviahan ne nykyään tekevät. Aika tarkkana näköjään vain saa olla tekijän valinnassa, senverran kamalia töherryksiä tuossa yhdessä linkissä. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Seba 17.04.2013 08:26:04 | |
---|
Myytinmurtajissa kumottiin muistaakseni legenda tatuoinnin räjähtämisestä tai jotain sinne suuntaan. Kyllä kovin rautapitoinen voi kuvaa vääristää, mutta omat tukkoon vedetyt olkavarret ei ainakaan estänyt kuvausta, lämmitti hieman kyllä. Jep. |
Entropia666 17.04.2013 09:45:16 | |
---|
Murgo: Toisaalta tuntuu että jos haluaa erottua (mikä ei tosin minulle ole mikään itseisarvo) niin nykyään on melkein erikoisempaa jos EI ole kuvia, senverran mainstreamia niistä on tullut. No ei kyllä. Omia kuvia ihmetellään tasaisin väliajoin, mutta en oo kyllä vielä kertaakaan kuullu että joku ois esim. veljelle (tai muille kavereille) tullu selittämään mitenkä siistiä kun sillä ei oo kuvia iholla. |
teukka 17.04.2013 10:29:47 (muokattu 17.04.2013 18:11:51) | |
---|
Toi on ihan paskaa legendaa että "erikoisempaa ilman". Mua ei kiinnosta palaakaan enkä mä kuvia ole ottanut ensimmäistäkään " koska muillakin on". Siis mullahan on full-sleeve ettei jää epäselväksi. Sitten toinen mikä ärsyttää on tämä että aina jauhetaan sitä että miten vanhana kuvat vääristyy. Hommahan on niin että tietysti jotain tulee tapahtumaan, mutta nämä arvostelijat ja kauhistelijat voivat käyttää verrokkina vain nykyisien mummojen/pappojen kuvia jotka on tehty kyseenalaisin menetelmin,taidoin ja vehkein. Täytyy muistaa että nykyisellä ammattitaidolla jota on tarjolla missä vaan kuvien laatu on lähtökohtaisesti jo ihan muuta kuin tuo linna/merimieslaatu jota nykyään vanhainkodeissa on verrokkina nähtävillä. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Vainaja 17.04.2013 15:12:56 | |
---|
Entropia666: No ei kyllä. Omia kuvia ihmetellään tasaisin väliajoin, mutta en oo kyllä vielä kertaakaan kuullu että joku ois esim. veljelle (tai muille kavereille) tullu selittämään mitenkä siistiä kun sillä ei oo kuvia iholla. Jep. Samaa mieltä. Ainakin omassa kaveriporukassa oon vähemmistössä vielä. Enempi se riippuu siitä millanen se tatska on. Tietynlaiset fontit ja tyylit teksteissä on aika mainstreamia. Musta tuntuu että tribaalitkaan ei oo enää niin väsyneitä. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Vainaja: Musta tuntuu että tribaalitkaan ei oo enää niin väsyneitä. Kyllä ne on. Ei ole aigha witsin-muriasule cun pite ruckoileman, työte tecemen, wina iuoman
ia nais-inimesi paneman - Mikael Agricola
Kuuntelen tämmöistä |
Vainaja 18.04.2013 13:27:36 | |
---|
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |