Necromuru 04.05.2004 16:41:27 | |
---|
Moi Olen ajatellu jonkinlaista särö pedaalia hankittavaksi hard rock/hevi akselilla käytettäväksi. Suositelkaas te viisaammat mihin kannttaisi investoida. Hinta ei mielellään saa olla yli 90€ ja ehdoton raja on 100€ -Toi saksofooni ei oikein sovi tohon kappaleeseen.
-Niin. Siihen vois laittaa
säröä.
Keskustelua koulun juhlassa esitetystä kappaleesta. |
mongoloidi 04.05.2004 16:44:27 (muokattu 04.05.2004 16:44:44) | |
---|
Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
PJS 04.05.2004 16:49:03 | |
---|
Itellä on parierilaista... Big Muff Pi toimii ainakin itellä ihna hyvin tollasen hybridivahvistimen kanssa Ja procon Rat toimii perus komppisärönä, siis sellaset hardrock komppausmeinigit irroitan siitä...sekin toimii ainakin mulla ihan hyvin vaikka toiset sanoo että sitä ei pitäis käyttää ku putkikoneen kanssa... Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
lapio 04.05.2004 16:50:42 | |
---|
Tuleekos T-kaupasta millaiset toimituskulut? Nimittäin ihan kotimaisestakin kaupasta saa melkein samaan hintaan. SD-1 60€ ja DS-1 muistaakseni 65€! Putkipelille suosittelen itsekkin SD-1:stä. |
Necromuru 04.05.2004 16:52:20 | |
---|
Toissaalta iskin silmäni juuri tähän: http://www.v-amp.com/1_products/pro … MP&mid=1&smid=0&gid=610 Ajattelin että tuo voisi olla ehkä monikäyttöisempi. tietenkin multieffekteissä ei yhtä laadukkaita effektejä olekkaan kuin yksittäisissä pedaaleissa, mutta kun itselläni se tulisi kuitenkin ihan kotikäytttöön, ja jos satun naihoittelemaan omiani niin siinä tuo vamppi olisi kätevämpi kuin yksittäinen särö. Sanokaa te mielipiteenne joilla tuosta häkkyrästä on kokemusta. -Toi saksofooni ei oikein sovi tohon kappaleeseen.
säröä.
mongoloidi 04.05.2004 16:54:19 | |
---|
Tuleekos T-kaupasta millaiset toimituskulut? Nimittäin ihan kotimaisestakin kaupasta saa melkein samaan hintaan. SD-1 60€ ja DS-1 muistaakseni 65€! Putkipelille suosittelen itsekkin SD-1:stä. T-kaupasta tulee muistaakseni kulut paketin hinnan mukaan (alle 200€ -->kulut 17€ ja yli 200€ -->kulut 20€). Ja 50 € on minimitilaus.Kannattaa tosiaan paikalliset musakupat katsastaa läpi ennen kun tilaa tuolta saksanmaalta. Itekkin ostin ton SD-ykkösen paikallisesta musakaupasta,maksoin 60€,uutena. Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Lego 04.05.2004 16:55:04 | |
---|
tietenkin multieffekteissä ei yhtä laadukkaita effektejä olekkaan kuin yksittäisissä pedaaleissa, blaa Tämä väite perustuu mihin? Selitys: Olin humalassa. |
mongoloidi 04.05.2004 16:56:28 | |
---|
Toissaalta iskin silmäni juuri tähän: http://www.v-amp.com/1_products/pro … MP&mid=1&smid=0&gid=610 Sanokaa te mielipiteenne joilla tuosta häkkyrästä on kokemusta. Monikäyttöisempi varmaan,mutta laadusta tai kestävyydestä en tiedä. Eikös tämä oo aika uus vehje? Ite ainakin kuulin tästä vasta jotain kk sitten..... Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Necromuru 04.05.2004 16:57:22 | |
---|
Tämä väite perustuu mihin? Niin olen ymmärtänyt. Olenko siis väärässä olut kokoajan vai? -Toi saksofooni ei oikein sovi tohon kappaleeseen.
säröä.
Niin olen ymmärtänyt. Olenko siis väärässä olut kokoajan vai? Riippuu vähän multiefektistä. Ei kannata mennä väittämään mitään,mistä on muodostanut mielipiteensä toisten mielipiteiden perusteella. Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
Miikathebest 04.05.2004 17:57:27 | |
---|
Toissaalta iskin silmäni juuri tähän: http://www.v-amp.com/1_products/pro … MP&mid=1&smid=0&gid=610 Ajattelin että tuo voisi olla ehkä monikäyttöisempi. tietenkin multieffekteissä ei yhtä laadukkaita effektejä olekkaan kuin yksittäisissä pedaaleissa, mutta kun itselläni se tulisi kuitenkin ihan kotikäytttöön, ja jos satun naihoittelemaan omiani niin siinä tuo vamppi olisi kätevämpi kuin yksittäinen särö. Sanokaa te mielipiteenne joilla tuosta häkkyrästä on kokemusta. Minä ainakin laittaisin ennemmin yksittäisen pedaalin, kuin hikikämä vampin. |
Fortune 04.05.2004 17:57:29 | |
---|
Niin olen ymmärtänyt. Olenko siis väärässä olut kokoajan vai? On katsos olemassa hyviä (ja kalliita) multiefektejä sekä parin sadan muovileluja. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Lego 04.05.2004 17:59:15 | |
---|
On katsos olemassa hyviä (ja kalliita) multiefektejä sekä parin sadan muovileluja. Jep, hintahan sen laadun määrää täysin. Saat banaanin. Selitys: Olin humalassa. |
Fortune 04.05.2004 18:04:16 | |
---|
Jep, hintahan sen laadun määrää täysin. Saat banaanin. Käsittääkseni en ole näin väittänytkään, paitsi että 200 eurolla ei todellakaan saa multiefektiä kitarakäyttöön, joka kilpailisi samaan hintaan hankittun erillispedaalikasan kanssa. Mutta toisaalta musiikkivehkeissä nyt vain on niin, että laatu maksaa, ei välttämättä paljon, mutta halpasarjoista harvemmin autuutta löytää. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Lego 04.05.2004 18:17:15 | |
---|
Fortunelle: Jep jep. Necromurulle: Jos yksittäistä säröpedaalia etsit tiukempaan vääntöön niin Ibanezin Smash Box (SM7) voisi olla hyvä vaihtoehto, eikä ole hinnalla pilattu. Jos taas hiukan ns. "kevyempään" menoon niin Bossin DS-1, toki tästäkin saa aika mureat säröt. Molempiin pätee tietysti sama: riippuu vahvistuksesta. Mulla on molemmat toiminut hyvin Peavey Bandit 112:n kanssa ilman lisäkaappia (transistoricombo, olen syntinen) ei valittamista. DS-1 ja SM7 taitaa pyöriä suurinpiirtein samassa hintaluokassa. Selitys: Olin humalassa. |
J-PPP 04.05.2004 18:22:46 | |
---|
paitsi että 200 eurolla ei todellakaan saa multiefektiä kitarakäyttöön, joka kilpailisi samaan hintaan hankittun erillispedaalikasan kanssa. No jos ei kahdella sadalla niin vaikka 239:llä sitten (Korg AX1500). Monipuolisuudessa mennään ohi reippaasti, ja laadussa ollaan aika samalla viivalla, malleista riippuen tietty. Laitetaan kaksi pedaalisäröä, vaikkapa kaksi modulaatiota, delay ja wahi tai kompura niin ollaan jo aika eri hintaluokassa kuin tuo reilu kaksisataa. Kysyjälle: DS-1 on aika varma valinta, Digitechin Hot Rod Distortion kannattaa myös kokeilla. FOR SALE/TRADE: HAMER USA SUNBURST, ks. tori! WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
Niskamies 04.05.2004 18:24:13 | |
---|
Sm7 on hyvä, tänään kävin testaamassa ja ostan sen kesällä. Suomessa hinta on vaan siinä 100 euron paikkeilla ovh:na, tilaan jenkeistä, 40 dollaria. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
PJS 04.05.2004 18:27:24 | |
---|
Kyllähän sillä vampilla saa varsin kivan kuulloset saundit...varsinkin kun ottaa huomioon että ei ne yleisön tytöt tajuu niistä saundeista ku sen et "onx se niiku zillee zrrr vai not, tsihihih" Paitsi jos soitatte musiikkiamuusikoille jolloin saundit on ehkä tärkeämpää ku itse biisit...on varmaan hauskaa ku yleisönä on pelkkiä vintageputkipuristeja. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
wizard86 04.05.2004 22:06:14 | |
---|
Boss Metal Zone mt-2....Siinä pedaali mun makuun.. Albert järvinen on jumala...8} |
paristo 05.05.2004 01:05:41 | |
---|
Moi Olen ajatellu jonkinlaista särö pedaalia hankittavaksi hard rock/hevi akselilla käytettäväksi. Suositelkaas te viisaammat mihin kannttaisi investoida. Hinta ei mielellään saa olla yli 90? ja ehdoton raja on 100? tuosta vampista en tiedä mutta noi zoomin halpis multiefektit kelpaa iha hyvin kotisoitteluun ja mä ainakin laittaisin mielummin sellasen ku yhden särö pedaalin, just sen monipuolisuuden vuoksi.! mutta tuohon 100? hintaan voi löytyä jostain käytetty v-amp2 ja se on kotisoitossa jo tosi hyvä.! Selvästi pidemmälle.. |