Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Audiovisuaalisia efektejä live keikalle
1
DJrevontulet
16.04.2013 09:50:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!
 
Osaako joku sanoa, kuinka voi lisätä visuaalisia efektejä bändin livekeikalle? Käytän Resolume Avenue 4 softaa ja tarkoitus olisi saada kone kuuntelemaan musiikkia mitä bändi soittaa, joka menee mikserin kautta koneeseen. Tiedättekö joitain muita ohjelmia, joilla voi tälläisia efektejä lisäillä? Tehosteet heijastuisivat screenille pirun ison projektorin kautta. Resolumella pystyy lisäämään valmiita audioita, mutta en sitten tiedä itse kuinka saadaan livekamaa kulkemaan. Auttaisitteko minua? :)
 
dewil
16.04.2013 11:57:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sähän voit määrittää äänikortin sisäänmeneville signaaleille efektin tai klipin tms.
mikä reagoi audioon. Sitten ajat ko, kanavaan vaikka basaria tms.
Kai se tukee useampaakin inputkanavaa, johon voi ajaa eri musiikillisia elementtejä?
 
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
DJrevontulet
16.04.2013 12:56:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dewil: Sähän voit määrittää äänikortin sisäänmeneville signaaleille efektin tai klipin tms.
mikä reagoi audioon. Sitten ajat ko, kanavaan vaikka basaria tms.
Kai se tukee useampaakin inputkanavaa, johon voi ajaa eri musiikillisia elementtejä?

 
Olen kytkenyt plugijohdon, josta tulee koko bändin signaali koneen mikkiliitäntään. Kuulen siis mitä bändisoittaa. Nyt sitten olen asetuksista laittanut audio inputiksi koneen sisäisen mikin. Luulen, että asetuksista minulle on jokin täppä väärässä kohdassa. Neuvoja?
 
dewil
16.04.2013 17:32:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lue ja sisäistä käyttöopas.
 
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «