Christian 03.05.2004 19:18:19 | |
---|
Itselläni on paksut hiukset joten minkälainen pehko on odotettavissa jos alan kasvattamaan hevilettiä? Oisko hyviä hiusmalleja kasvatuksen välivaiheeseen? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
dictatorsh*t 03.05.2004 19:48:57 | |
---|
Itselläni on paksut hiukset joten minkälainen pehko on odotettavissa jos alan kasvattamaan hevilettiä? Oisko hyviä hiusmalleja kasvatuksen välivaiheeseen? Sama minulla. |
outo_O 03.05.2004 19:50:48 | |
---|
Mä ratkasin ton ongelman olemalla ilman mitään mallia vaan annan tukan tulla.. ja tukkaahan tulee, ei kyllä hyvältä näytä.. Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?"
James: "All since we started" |
dictatorsh*t 03.05.2004 19:56:40 | |
---|
Mä ratkasin ton ongelman olemalla ilman mitään mallia vaan annan tukan tulla.. ja tukkaahan tulee, ei kyllä hyvältä näytä.. Juu sama minulla tällä hetkellä: edestä kohta poskilla, sivuilta kohta leuassa ja niskassa alkaa olla kohatlaisen hieno takatukka. Ja tietysti päältä lyhyemmät. |
Noita 03.05.2004 20:00:16 | |
---|
Mjaa voisinpa nyt kuitenkin suositella jotain sellaista kerroksittain leikkaamista. Sellanen siisti koulupoika-look. HAHAHA! Nojoh. Learning to fly. |
dictatorsh*t 03.05.2004 20:12:38 | |
---|
Mjaa voisinpa nyt kuitenkin suositella jotain sellaista kerroksittain leikkaamista. Sellanen siisti koulupoika-look. HAHAHA! Nojoh. Ajattelin kuitenkin vain lyhentää takatukkaa. |
seitikki 03.05.2004 20:14:51 | |
---|
Annatte kasvaa vain! Välivaiheet on ihan ookoot! "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
Hymyilevä Käärme 03.05.2004 21:05:58 | |
---|
Itselläni on sekä helvetin paksut että luonnonkiharat hiukset; välivaihe oli tosiaan aika hupaisa afro-kypäräratkaisu, mutta kun venaa sen ekan vuoden niin ponnarille vaan ja menoksi... Nimimerkillä: "Kahdesti koettu, kolmaskin menisi" "Aina ei voi voittaa. Aina voi hävitä." |
Super-Jari 04.05.2004 08:14:47 | |
---|
Minulla taas on toisinpäin. Mulla on tämmönen norjalaismuusikon tukka. Ei meinaa kiinni pysyä kun on niin ohuet. Sacred excrement |
alphamale 04.05.2004 09:21:29 | |
---|
http://keb.huoranperse.com/kama/UGAY/Ville.jpg meikäläinen 14-vuotiaana kun yritin kasvatella pitkiä hiuksia, heh heh. Locksit oli sitten ehkä se ratkaisu, joskin en niitäkään kuutta vuotta pidempään jaksanut. Nyt ajattelin kokeilla taas moista projektia, melkosen pehkon uhallakin :) |
KTR 04.05.2004 10:31:35 | |
---|
Jos on yhtään edes laineilevat hiukset, niin kyllä välivaiheet on tuskaa. Onneksi mulla alkaa jo tukkaa olemaan. Itse jopa toivoisin, että olisi vähän ohuempi letti. |
Christian 04.05.2004 10:51:55 | |
---|
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Super-Jari 04.05.2004 12:21:01 | |
---|
Jos on yhtään edes laineilevat hiukset, niin kyllä välivaiheet on tuskaa. Onneksi mulla alkaa jo tukkaa olemaan. Itse jopa toivoisin, että olisi vähän ohuempi letti. Vaihetaanko, päittäin? Saat kyllä maksaa sittenkin vähän väliä kun sun pää on IHAN HUONO!! Sacred excrement |
Dunga 04.05.2004 12:29:32 | |
---|
Itselläni on sekä helvetin paksut että luonnonkiharat hiukset; välivaihe oli tosiaan aika hupaisa afro-kypäräratkaisu, mutta kun venaa sen ekan vuoden niin ponnarille vaan ja menoksi... Meikällä oli ennen inttiä hyvässä vaiheessa menossa kasvatus juurikin tuossa afrokypärä vaiheessa ja sitten tietysti pätkittiin. Arvaa vituttiko. Nyt on taas tasan sama afro koristamassa kuuppaa, ja nyt en jätä kesken tai pätki. "Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
paksut hiukset kannattaa käyttää ohennuttamassa parturissa. on nimittäin 1000 kertaa mukavammat ja 100 kertaa paremman näköset ku samalla häviää pata päästä.hiusten pituuskaan ei lyhene kun vaan muistaa ilmoittaa että on kasvatus menossa. suosittelen! naisia tulee naisia menee but rock`n`roll forever tai jotain tommosta=) |
reino 04.05.2004 15:26:59 (muokattu 04.05.2004 15:27:24) | |
---|
Minä annoin vaan kasvaa ja mulla on kyllä aika paksu letti. Kyllä se siitä tulee. E: Ei ku taisin kerran käydä vähän ohentamassa parturissa. W00t? |
KTR 04.05.2004 15:30:29 | |
---|
paksut hiukset kannattaa käyttää ohennuttamassa parturissa. on nimittäin 1000 kertaa mukavammat ja 100 kertaa paremman näköset ku samalla häviää pata päästä.hiusten pituuskaan ei lyhene kun vaan muistaa ilmoittaa että on kasvatus menossa. suosittelen! Olisi hyvä juttu varmaan, mutta parturit on partureita ja käsittää hiusten ohennuksen "Amishyppyritukan leikkauksena". |
Alttoviulisti 04.05.2004 16:10:14 | |
---|
Mulla on törkeen paksut hiukset eikä ne ole sen ihmeellisemmin asettunu... |
Kassu 04.05.2004 18:40:45 | |
---|
No mullakin on suht paksut hiukset, kaljusta kasvatan hevilettiä. Nyt on siinä vähän reilut 5 cm. |
Hermanni 07.05.2004 11:47:56 | |
---|
Tee elämäsi ratkaisu ja jätä ne pitkät hiukset naisille. |