Aihe: ERIKOINEN kaupankäyntikeskustelu
1 2 3 4
hemmo
14.04.2013 20:14:13

Luuviulu: Ei muuta, Jatkoja.

ok, mut miksi sie huuvat niissä ilmoissa?
"Oon kans käyny (Bassodadassa) stalkkaamassa. Ne puhuu vaan asiaa ja mitään ei tapahdu" - lavaamo
Bluesmies
14.04.2013 20:18:15
Yksi parhaista ketjuista aikoihin.
blues guitar
14.04.2013 20:22:00

hemmo: ok, mut miksi sie huuvat niissä ilmoissa?

Tätä minäkin olen ihmetellyt.

http://muusikoiden.net/keskustelu/rules.php#rules (kohta 6.)
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
hemmo
14.04.2013 20:36:25

Kefiiri: Kohdassa 6 ei kielletä huutamasta aina välillä, siinä puhutaan koko viestistä.
Eikös moinen tyylikeino istu ilmoitusten muuhun tyyliin vallan hyvin?

no liian PITKIÄ ne on ainakin, en jaksa LUKEA
"Oon kans käyny (Bassodadassa) stalkkaamassa. Ne puhuu vaan asiaa ja mitään ei tapahdu" - lavaamo
Kefiiri
14.04.2013 20:39:40
hemmo: no liian PITKIÄ ne on ainakin, en jaksa LUKEA

SAMA MULLA mutta piristäviä silti. Yksi tuon sortin ilmoitusten laatija RIITTÄÄ KYLLÄ HYVIN.
"Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas
blues guitar
14.04.2013 21:03:44

Kefiiri: Kohdassa 6 ei kielletä huutamasta aina välillä, siinä puhutaan koko viestistä.
Eikös moinen tyylikeino istu ilmoitusten muuhun tyyliin vallan hyvin?

Mun mielestä vähäkin huutaminen on liikaa. Mut tää on vain mun mielipide, ehkä joku toinen tykkää siitä :D
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Kefiiri
14.04.2013 22:23:18
blues guitar: Mun mielestä vähäkin huutaminen on liikaa. Mut tää on vain mun mielipide, ehkä joku toinen tykkää siitä :D

Noissa ilmoituksissa on kaikkea muutakin liikaa, siksi mun mielestä huutaminenkin sopii tuossa tapauksessa muun liioittelun oheen =D =D =D =D =D
"Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas
Muovinen
14.04.2013 22:47:36

hemmo: no liian PITKIÄ ne on ainakin, en jaksa LUKEA

Joo, vois yrittää keskittyä maksimissaan pariin asiaan per julkaisu. Itse yritin tuon ilmoituksen joskus lukea, mutta jossain välissä putosin kärryiltä, että mitä tässä oltiin myymässä ja mitä ostamassa. Joka väliin huutamalla kirjoitetut hyvin asenteelliset kommentit ei helpottaneet asiaa yhtään.

Hauska video.
Myy minulle sun Guild-sähkis, kiitos. Kamaropnogalleria
Luuviulu
15.04.2013 19:27:49
Huutaminen on tehokeino.

Ja ne ilmoitukset on pitkiä siksi, koska mulla on niin paljon rahaa jolla ostaa eri juttuja ja paljon rahaa on jo mennytkin tavaroihin joita myyn ja siksi mulla on paljon myytävääkin. Pohtikaa nyt sitäkin loppuvuosi köyhät ja perustakaa vaikka auttava puhelin tai jokin muu tukiverkosto, jossa miettiä ja purkaa sydäntä raastavaa tuskaa ilmoitusteni takia :D :D

Kaveri näytti tänään ton videon ja ihmettelin, että miks ihmees mun tarvii kattoa tota tylsältä näyttävää juttua ja sit huomasin, että osa videosta on mun kirjoittamia tekstejä. Heko heko, on se hauska, mä en oo siis ikinä nähny mitään hauskempaa... :D :D

Ne muutkin kirjotukset videossa on kait Muus.Netistä otettuja ja lähinnä vaan ajattelin, että tekijällä on varmaan super-kypsä elämä, kun jaksaa tollasia väsätä, mut huvinsa kullakin... :D Eipä ainakaan mulla riittäis mielenkiinto tollasta tehdä, mut nörteillähän on aina ollu omat juttunsa josta huumoria repiä ja tavallaan pakkokin olla, kun muut on aina vieny naiset, ni sit on löytäny elämän toisenlaisen tarkoituksen virtuaalimaailmasta... :D :D :D :D :D
hemmo
15.04.2013 19:31:56

Luuviulu: Huutaminen on tehokeino.

joo, mut HUONO sellainen

Ja ne ilmoitukset on pitkiä siksi, koska mulla on niin paljon rahaa jolla ostaa eri juttuja ja paljon rahaa on jo mennytkin tavaroihin joita myyn ja siksi mulla on paljon myytävääkin. Pohtikaa nyt sitäkin loppuvuosi köyhät ja perustakaa vaikka auttava puhelin tai jokin muu tukiverkosto, jossa miettiä ja purkaa sydäntä raastavaa tuskaa ilmoitusteni takia :D :D

siis massijätkiä? ok, paljonko tienaat vuodessa?

ja missä sun kamalista on että voi retostella niitä upeita ja kalliita kamoja? eini & boogie
Terry Pantheras
15.04.2013 20:15:11 (muokattu 15.04.2013 20:19:19)
:D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Anteeksi...

Ketju lukittu aloittajan pyynnöstä - moderaattori
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)