Tankero: Pesee jo nyt. Kyllä, kunhan oppii eroon vielä joistain ulkokohtaisista maneereista, ni tulee vielä parempi. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
EP 26.04.2013 21:23:18 | |
---|
Meinas tankosta tulla ihan täysmittainen ..Desiree!! ..visuaalisesti hauska tanssi taustalla : )) |
blaekie 30.04.2013 15:40:43 | |
---|
"Kuulkuurin iltaatähti , kuulkuurin iltaatähti. " Miksi sitä vokaalia pitää veenyyttää niin kovin. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
KoskPaavo 30.04.2013 16:24:05 | |
---|
blaekie: "Kuulkuurin iltaatähti , kuulkuurin iltaatähti. " Miksi sitä vokaalia pitää veenyyttää niin kovin. Kun ei osata, siinä se. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
EP 30.04.2013 16:26:12 | |
---|
Kuka mitä häh? Mieeeeeelenkiiiiiiintoista! ..pitää tsekata! : ) |
EP 03.05.2013 21:49:39 | |
---|
Jaaha.. se on kesä sitten? Piti kattella, mutta.. "Kesäajan esitämme toiveuusintoja.." |
timwee 03.05.2013 22:05:25 | |
---|
EP: Jaaha.. se on kesä sitten? Piti kattella, mutta.. "Kesäajan esitämme toiveuusintoja.." Parempiahan nuo vanhat jaksot ovat! |
J.Hollström 18.05.2013 21:36:47 | |
---|
Tulipahan katottua, ja Diandran veto "I will always love you" on parasta mitä tässä ohjelmassa on nähty. Huhhuijjaa. |
hevikivinen 18.05.2013 22:48:23 | |
---|
J.Hollström: Tulipahan katottua, ja Diandran veto "I will always love you" on parasta mitä tässä ohjelmassa on nähty. Huhhuijjaa. Näinhän se on. Ihmettelin itsekin, kuinka komealta se kuuosti, vaikka en ole edes ikinä pitänyt koko biisistä. Huikea lataus Diandralta. |
EP 19.05.2013 08:48:45 | |
---|
Aikasemmin kuunnellu näähän on uusintoja.. Minä en kuule tuossa mitään uutta mitä ei joku olisi jo aiemmin tehnyt paljon paremmin. Ehkä kun lauluääni tuosta aikuistuu niin sopii suomenkieliseenkin biisiin ja tulee tulkintaan jotakin 'omaa'? |
tarmo 19.05.2013 13:29:44 | |
---|
EP: Aikasemmin kuunnellu näähän on uusintoja.. Minä en kuule tuossa mitään uutta mitä ei joku olisi jo aiemmin tehnyt paljon paremmin. Ehkä kun lauluääni tuosta aikuistuu niin sopii suomenkieliseenkin biisiin ja tulee tulkintaan jotakin 'omaa'? En ole mitenkään erityisen yllättynyt. Kommentistasi siis. On toki niinkin, että toistaiseksi Diandra taitaa olla "pelkästään" huippulahjakas nuori laulaja. Musta se itsessään on jo mielenkiintoista, mutta saat toki olla eri mieltä. Voi olla jopa positiivista, ettei sitä "omaa" linjaa ole vielä niin vahvasti muodostunut, koska parhaimmillaankin se olisi pitkälti jonkun tuottajan näkemys. |
Janus 19.05.2013 17:23:20 | |
---|
Bändissä ei ole moittimista ja Didi ei ole mitenkään ihmeellinen laulaja. j u s t . |
EP 19.05.2013 20:30:20 | |
---|
Janus: Bändissä ei ole moittimista ja Didi ei ole mitenkään ihmeellinen laulaja. j u s t . Ai, niinkö? |
EP 19.05.2013 20:36:00 (muokattu 19.05.2013 20:37:03) | |
---|
tarmo: En ole mitenkään erityisen yllättynyt. Kommentistasi siis. On toki niinkin, että toistaiseksi Diandra taitaa olla "pelkästään" huippulahjakas nuori laulaja. Musta se itsessään on jo mielenkiintoista, mutta saat toki olla eri mieltä. Lahjakkuutta varmaankin juu, mut en mä siitä mitään kirjoittanutkaan? Ylenpalttisista ylistyksistä ehkä.. : ) Voi olla jopa positiivista, ettei sitä "omaa" linjaa ole vielä niin vahvasti muodostunut, koska parhaimmillaankin se olisi pitkälti jonkun tuottajan näkemys. Eikös näissä Idols ja vastaavissa ole juuri tuottaja tms. vastaavan näkemyksestä kysymys? |
Epämuusikko 19.05.2013 20:49:05 | |
---|
Ihmisillä on vissiin erilaisia telkkareita. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
tarmo 19.05.2013 21:09:37 | |
---|
EP: Eikös näissä Idols ja vastaavissa ole juuri tuottaja tms. vastaavan näkemyksestä kysymys? Onneksi iskelmämusiikissa artistit sanelee itse tekemisensä, sen takia se on niin monivivahteista. Oma pointtini oli suunnattu siihen, ettei nuorille artisteille anneta välttämättä kovin montaa mahdollisuutta linjata omaa artistiuttaan. Pelkästään positiivista, että Diandra on keskittynyt esittämään laadukasta musaa sen sijaan että olisi hätäisesti luotu joku keinoimago vain niitä varten, joita taidokasta vetäminen ei säväytä. |
Jucciz 20.05.2013 21:54:26 | |
---|
Epämuusikko: Ihmisillä on vissiin erilaisia verkkareita. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
lareth 22.07.2013 23:02:21 | |
---|
Tartu mikkiin 109 osa, se josta jossain vaiheessa ihmiset puhuivat. Se missä oli Anita De Coteau. Jos jollain on sitä tallessa niin haluan nähdä sen. |
tarmo 22.07.2013 23:26:08 | |
---|
lareth: Tartu mikkiin 109 osa, se josta jossain vaiheessa ihmiset puhuivat. Se missä oli Anita De Coteau. Jos jollain on sitä tallessa niin haluan nähdä sen. Paha toive. Sitä tallennetta nimittäin säilytetään Suomen pankin tarkimmin vartioidussa holvissa muiden kansallisaarteiden kanssa... |
isojussi 21.09.2013 10:47:59 | |
---|
Näköjään Valkeekoskissa tehdään selkeesti tasokkaampaa musiikkiteatteria, kun Tampereella. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |