Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5111 112 113 114 115497 498 499 500 501
JaaGeRMaisTeR
13.04.2013 11:32:19
Fantasmic: Oletko ikinä kuullut termiä "vähän käytetty"? Esim joku ostaa kengät, kävelee niillä viikon verran ja huomaa ettei ne omaan jalkaan sitten hyvin istukaan.
Kauppaan niitä ei voi palauttaa joten ne voi a) laittaa myyntiin, b) heittää dyykkikseen tai c) iskeä olohuoneen lasivitriiniin ja esitellä kavereille miten hienot työkengät sitä tuli ostettua vaikkei ne omaan jalkaan sopeutuneetkaan.

Olen kuullut.. Oletko itse kuullut muotoutumista jalkaan. Se taas on sitä että kun kenkiä on pari päivää käyttänyt ja ne on toiseen jalkaan muotoutunut niin ne ei palaudu uudeksi sieltä... Siksipä en henk koht osta käytettynä kenkiä. :)
V
naavanka_
13.04.2013 11:55:14
JaaGeRMaisTeR: Olen kuullut.. Oletko itse kuullut muotoutumista jalkaan. Se taas on sitä että kun kenkiä on pari päivää käyttänyt ja ne on toiseen jalkaan muotoutunut niin ne ei palaudu uudeksi sieltä... Siksipä en henk koht osta käytettynä kenkiä. :)

Työkengät ei muotoudu vielä välttämättä viikossakaan.
Peruslättätennarit kyllä saa istumaan päivässä.
naavanka_
13.04.2013 15:13:34 (muokattu 13.04.2013 15:13:47)
JaaGeRMaisTeR: Kyllä ne istuu muutamassa päivässä.. Tai no riippuu käyttääkö niitä

Päätetään ot tähän ja jatketaan aiheella :D

Ainakaan Sievin korkeavartisiin töppösiin meni mulla muutama viikko vaikka niitä käytti n.6h/päivä.
Myös keittiötläpyttimissä kesti noin viikko vaikka käyttötunnit oli huomattavasti korkeammat.

Ehkä mulla on vammaset jalat tai paskat kengät.
Nykyään käytän vain varvassukat+sandaalit kombinaatiota sekä hawaii housuja, vesakeskisen liekkitribaalipaitaa, kalastajahattua ja alistajalaseja.
Juomana menee vain olut.
JaaGeRMaisTeR
13.04.2013 15:29:52
naavanka_: Ainakaan Sievin korkeavartisiin töppösiin meni mulla muutama viikko vaikka niitä käytti n.6h/päivä.
Myös keittiötläpyttimissä kesti noin viikko vaikka käyttötunnit oli huomattavasti korkeammat.

Ehkä mulla on vammaset jalat tai paskat kengät.
Nykyään käytän vain varvassukat+sandaalit kombinaatiota sekä hawaii housuja, vesakeskisen liekkitribaalipaitaa, kalastajahattua ja alistajalaseja.
Juomana menee vain olut.

:D vain ja ainoastaan olut
V
yonyx
13.04.2013 20:11:31
Itse suosin tarralenkkareita och salihousuja. Vyölaukussa kulkee avaimet ja puhelin näppärästi.
Lucifer Our Lord - LOL
0101978
14.04.2013 09:59:55
yonyx: Itse suosin tarralenkkareita och salihousuja. Vyölaukussa kulkee avaimet ja puhelin näppärästi.

Mulla on sama + helkkarin iso bluetoothkuuloke ja aurinkolippa.
Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
Laulava Kylätohtori
14.04.2013 10:15:58
0101978: Mulla on sama + helkkarin iso bluetoothkuuloke ja aurinkolippa.

Aurinkolippa on kyllä pirun hyvä. Normaali lippis on hankala ja tukala, pelkällä lipalla pälvikin saa mukavasti rusketusta auringossa ja hilse pölisee tuulessa pois...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
UkkonenIskee
14.04.2013 10:20:25
Laulava Kylätohtori: Aurinkolippa on kyllä pirun hyvä. Normaali lippis on hankala ja tukala, pelkällä lipalla pälvikin saa mukavasti rusketusta auringossa ja hilse pölisee tuulessa pois...

Ja on muuten aivan törkeän hyvän näköinen, vielä vyölaukku, sandaalit, sortsit ja liian iso T-paita niin settihän on täydellinen.
Vetehinen
14.04.2013 10:38:01
Laulava Kylätohtori: Aurinkolippa on kyllä pirun hyvä. Normaali lippis on hankala ja tukala, pelkällä lipalla pälvikin saa mukavasti rusketusta auringossa ja hilse pölisee tuulessa pois...

Mulla ei ole pälviä, joten luotan kapteeninhattuun. Käy hyvin yksiin purjehduskenkien ja punaisen nenän kanssa.
"When I die, I want you to bury me upside down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass!" -Red
naavanka_
14.04.2013 10:56:27
beliel: Mulla ei ole pälviä, joten luotan kapteeninhattuun. Käy hyvin yksiin purjehduskenkien ja punaisen nenän kanssa.

Nenäteippiä ei sovi unohtaa.
yonyx
14.04.2013 12:47:40
toisinaan kuumina kesäpäivinä suosin nappiverkkareita, niistä kun saa niin kivasti kintuille ilmavirtaa tarvittaessa. ja suomi wörld zämpiön 1995 t-paita kruunaa komeuden.
Lucifer Our Lord - LOL
Gafa
14.04.2013 13:02:56
UkkonenIskee: Ja on muuten aivan törkeän hyvän näköinen, vielä vyölaukku, sandaalit, sortsit ja liian iso T-paita niin settihän on täydellinen.

Tästähän puuttuu ehdottomasti sukat. :)
0101978
14.04.2013 13:11:45 (muokattu 14.04.2013 13:12:37)
Ja huuto päälle: Suomi on uusi maailmanmestari!!!
Toi on siitä harvinainen jääkiekkomestaruus, että se ei vanhene koskaan.

Edit: plus kova jurri tietty.
Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
Hynkel
14.04.2013 13:24:00
Jahas, keskustelu on muuttunut Perussuomalaisten puoluekokouksen analysoinniksi.
C'é solo un Capitano.
Alfons Åberg
14.04.2013 14:10:26
Vaihteeksi alkuperäiseen aiheeseen...

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=747729

En tiedä, onko turvonnut, mutta eikös Gretsch valmista Country Gentlemania eikä Gibson? Lapaahan ei kuvasta erota...
Se vaan tarjoaa myös plussana sen vaihtoehdon, että mutkasta voi poistua tyylikkäässä hallitussa luisussa, jos haluaa. -AWKM
fox
14.04.2013 14:18:53

IntriguingMan: Vaihteeksi alkuperäiseen aiheeseen...

En tiedä, onko turvonnut, mutta eikös Gretsch valmista Country Gentlemania eikä Gibson? Lapaahan ei kuvasta erota...

http://www.archtop.com/ac_87chet_cg.html
Kyllä noita Gibsonkin teki..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Åboensis
14.04.2013 14:19:10 (muokattu 14.04.2013 14:19:32)

IntriguingMan: Vaihteeksi alkuperäiseen aiheeseen...

Kyllä tuo ihan ehta Gibson on. Chetillä oli nimikkomalli (useampikin) sekä Gretschillä että Gibsonilla.

EDIT: Höh, olin hidas...
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
UkkonenIskee
14.04.2013 19:21:46 (muokattu 14.04.2013 19:23:12)
Gafa: Tästähän puuttuu ehdottomasti sukat. :)

Ai hitto, nehän ne unohtui!
Tennissukat jotka on vedetty niin korkealle kuin vain saa.

Hynkel Belzepop: Jahas, keskustelu on muuttunut Perussuomalaisten puoluekokouksen analysoinniksi.

Ja vitut! Ainoa vaihtoehto puolue, muut ovat kaikki samanlaisia.
http://youtu.be/UYTe5h3fCW8?t=2m22s tai http://youtu.be/XQaYuBqc_Jw?t=11s
stumpe
14.04.2013 20:14:39
JaaGeRMaisTeR: Olen kuullut.. Oletko itse kuullut muotoutumista jalkaan. Se taas on sitä että kun kenkiä on pari päivää käyttänyt ja ne on toiseen jalkaan muotoutunut niin ne ei palaudu uudeksi sieltä... Siksipä en henk koht osta käytettynä kenkiä. :)

Kengät olivat siis pari kertaa olleet jalassa, jos myyntitekstiin uskomista. Vedin siis mielipiteeni överiksi puhuessani jalkasienen/joukkohaudan tms. hajuisista kengistä :)

sorry, OT!

Onko 1300e esp horizon NT:eestä turvonnut hintapyyntö, kun uuden -13 NT horizonin saa 1450e?

Vaikuttanee samalta kepiltä, logo tosin eri.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)