Prosessi 02.05.2004 20:56:26 (muokattu 18.07.2004 00:27:29) | |
---|
+Rytmitaju ja sävelkorva. +Musiikkiopistosta yleistä musiikkiteoriaa. +En soita yli taitojen. +/- En osaa tiluttaa. +/- Olen perfektionisti. -En saa varmuutta soittoon. (Liikaa virheitä helpoissa jutuissa) -Itsekritiikki. -Paskat kamat. Hmm.. |
NigorPappa 03.05.2004 20:16:04 (muokattu 03.05.2004 20:17:27) | |
---|
Tjooh... +motiivi +kärsivällisyyttä (joskaan ei uuden kitaran hankinnassa :) ) +itseluottamus +kiinnostus blues:sta heavy:iin +/- itseoppinut -auttamattomasti nakkisormi -ei ainakaan vielä mitään tiluja/sweeppuksia -plektrakädellä vielä lastentauteja ;) |
skebajaba 03.05.2004 20:42:31 | |
---|
+rytmit ja koukerot jää nopeesti päähän +nopeesti opin enkä ole ihan totaalinen tumpula +sävelkorva ja korvakuulolta oppiminen nopeasti -soolojen "tylsyys" -teoriasta ei hajuakaan -"oikein" soittaminen, siis olen "oman" tekniikkani "kehittänyt" enkä kattonut kirjasta miten pitäisi "oikeasti" soittaa, toisaalta en tiedä onko tämä miinus vai plussa juttu -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
leather rebel 04.05.2004 09:59:56 (muokattu 04.05.2004 10:00:51) | |
---|
Mulla tuntuu menevän vähän toisinpäin kuin teillä... +teoriatuntemus +tekniikka (ainakin muut väittävät sitä hyväksi...) +monipuolisuus (kaverit ei osaa soittaa muuta kuin heviä.) -tekniikka (omasta mielestäni ei mikään ihmeellinen, etenkin pikkusormen käyttö tökkii.) -en osaa lukea nuotteja -laiskuus, treenaan liian vähän. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Capsu 04.05.2004 11:41:20 | |
---|
+ opin suht nopeasti - teknisesti heikko - hermot menee kun ei osaa :P Elämöinti on ihmisen parasta aikaa. |
+ tekniikka (parempikin tietty vois olla) + monipuolisuus (vaikutteita monesta tyylisuunasta) + ahkeruus (aktiivinen reenaus) + kiinostus (kaikki musiikkityylit kiinostavat) + sävelkorva (kaikki biisit yleensä opetellut kuuntelemalla) + itseluottamus (tosin sekin horjuu huonoina päivinä) + rytmitaju (vaikeammatkin tahtilajit) + kärsivällinen (reenaan jutut aina kunnolla) + itsekritiikki (alkaa vituttaan pienetkin virheet) + teoria (perusjutut kunnossa) + soundit (mielestäni erittäin tärkeä asia musiikissa) + kateus (hyvä motivaatio reenaamaan) - nuotinluku (ei niin hyvä,varsinkaan primavistat) - asteikot (erinlaisten asteikkojen ymmärtäminen) - luovuus (oman luominen melko outo asia. Tarkoitan omia kokonaisia biisejä esimerkiksi) - tiettyjen musiikkityylien osaamattomuus (jazz,bepop,lattarit) - visuaalisuus (lavaesiintyminen voisi olla karismaattisempaa) - teoria (harmonia ja tietynlainen osaamattomuus ja tietämättömyys. En ole kuitenkaan suorittanut A-kurssia) :D - reenaamisen monipuolisuus ja järjestelmällisyys (jutut saisivat olla monipuolisimpia) - luovuuden puute (omien biisien teko vähäistä) - perfektionisti (ehkä liian vaativa muita soittajia kohtaan) - solffaus,tosin ei liity soittamisen sinäänsä,mutta tässä olen aika heikko mielestäni Toni A Salmi |
Pande 04.05.2004 12:15:15 | |
---|
+ tekniikka enimmäkseen hyvä + sävelkorva ja rytmitaju + tyylitaju olemassa, vaikkakaan ei aina käytössä + puutteiden tiedostaminen - teoriatuntemus ei vielä tarpeeksi hyvä - teknisellä puolella vielä muutamia ongelmakohtia - komppaustaito pahasti puutteellinen - "sointukitaristin" taidot pienet - treenauksen järjettömyys/suunnittelemattomuus - mieli edelleen paljon käsiä edellä (mieleen tullut melodia/riffi ei tule ulos välittömästi sellaisenaan kitaralla) - laiskuus puutteiden korjaamisessa If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
hullujudas 06.05.2004 16:09:24 | |
---|
Nyt en enää ejes ole nopea kuulemma...prkl.eli mä oon universumin huonoin muusikko :D vähän hubaa! Pakko hehkuttaa bathorya : Bathory rulettaa!!!! |
Volle 06.05.2004 16:25:28 (muokattu 06.05.2004 16:27:33) | |
---|
+en pahemmin tiluta (en osaa) +kamoihin ja saundeihin olen melkein tyytyväinen :) +keksin välillä hyviä lisämausteita biiseihin +olen soitellut monenlaista musiikkia monenlaisissa kokoonpanoissa +/- koitan seurailla mitä muut soittaa, joskin välillä uppoudun omiin kuviohini liikaa +/- vedän usein ihan fiilispohjalta, mikä johtaa siihen, että välillä menee rajusti metsään, välillä käydään ehkä vähän ojan puolella ja välillä taas mennään hurjaa vauhtia eteenpäin tietämättä itsekään mihin päädytään -tekniikka heikohko -sävelkorva voisi olla parempi -en jaksa/osaa ikinä tehdä keksimistäni jutuista hyviä kokonaisia biisejä -nuottien luku todella hidasta, joskin komppailu sointumerkintöjen avulla menee Nam. |
Wolfgang 07.05.2004 21:41:42 | |
---|
+ kitaran opettelu on minulle pakkomielle - kitaran opettelu on minulle pakkomielle |
Wk 11.05.2004 17:19:39 | |
---|
+ Riffit. Koen osaavani niitä väkertää kohtuu hyvin. - Soinnut. Pirun lyhyet sormet kun on niin aina ei taho taipua! +/- Sooloja en osaa soittaa ku sillä omalla tyylilläni, tässä esimakua nettibändiprojektin muodossa: http://www.sunpoint.net/~thevez/rocknrolldream2.mp3Wk |
kede 11.05.2004 17:27:48 (muokattu 11.05.2004 17:28:18) | |
---|
+meininki. en välitä jos menee vituiksi, kuten yleensä menee. +tatsi, sillon kun on jotain helppoa soitettavaa +rytmitaju, ks. alapuoli. -oon rumpali, ei oo yhtään tekniikkaa, räpellän kaiken. -en omista edes omaa sähkökitaraa, akustisen kylläkin. |
arskipiippa 11.05.2004 19:32:58 | |
---|
vahvuuteni: -omapäisyys -omaperäisyys heikkouteni: -omapäisyys -omaperäisyys Helpottavia tekijöitä: -halu oppia uutta aina! |
Quu 12.05.2004 10:09:21 | |
---|
Pistetäänpä hieman lisää: + Hyvät kamat joita osaan jotenkin soittaa :) - Rytmitaju (silloin kun on toinen kitaristi tai basisti paikalla, niin pysyn paremmin tahdissa kuin yksin.) http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
M!Xu 01.01.2007 19:22:32 | |
---|
+ motivaatio + kärsivällisyys + kyky tehdä vaikututus kitaransoitosta mitään tietämättömiin kavereihin ;) + opin aika nopeasti (tiettyjen rajojen sisäpuolella) - tykkään improtiluttaa spinal tap:maisesti. Kuulostaa kauheelta muiden mielestä ja mnettiläiset jermut ei tykkää x) mutta hausjaa on! -rytmitaju ja sen harjoittaminen - vibrakammen käyttö - treenaamisen epäjärjestelmällisyys Offtopic: Huh! Vanha aihe... pöö |
Juzpe 02.01.2007 00:43:33 | |
---|
Jassoo... + Kohtalainen tyylitaju + Teorian tuntemus + Improvisointi + Kärsivällisyys - Paska tekniikka - Harjoittelun vähäisyys - Tämänhetkinen motivaatio - Jatkuvat rasitusvammat oikeassa olkapäässä - Vittumainen luonne Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään. |
Master of Disguise 02.01.2007 00:51:13 | |
---|
+ nopea sahauksessa + rytmitaju + komppaus + perusasiat kondiksessa - tekniikka - teorian tuntemus melko huono - en osaa sooloilla |
Karipiirto 02.01.2007 11:09:40 | |
---|
+Pysyn hyvin tahdissa ja time on kohdallaan +En yritä soittaa sellaista materiaalia mihin en taidoiltani yllä +Tyylitajuinen(omasta mielestä) -En osaa soittaa armottomia sweeppisankaritilusooloja -hallitsen kaksi skaalaa -joskus improillessa innostun liikaa ja sooloni alkavat hipoa hyvän maun rajoja. NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!! |
Keppis 02.01.2007 12:22:01 | |
---|
Tätä mieltä olin 3vuotta sitten. +Kohtuullisen nopeat ja voimakkaaat downstroket ja alternativepicking +improvisointi +monipuolisuus -sävelkorva -ei kauheen nopeet tilut mee -tekniikassakin on varmasti puutteita Hmm. Ajat on muuttunu ja voisin tehdä nykyisellä näkemyksellä listan. +Vaatimattomat tavoitteet soittajana +improvisointi +yksinkertaisen, mutta tyylikkään soiton arvostus -plokkailutaidottomuus -suppeat sooloideat -/+muiden kitaristien tyyleihin perehtymättömyys Luppoaika pidentää elämää.
http://www.myspace.com/fobiayhtye |
Kirk_Hammett 02.01.2007 12:59:18 | |
---|
+Motivaatio +improvisointi +/- Pieni tilu (ei sweep) -motivaatio uusien biisien opetteluun -nakkisormet You know it's sad but true... |