guitarz 29.11.2010 20:28:28 | |
---|
Testannu monia VGS:ssöjä kaikki ollut todella hyviä ostamassa itekkin. I trust my guitar! |
EKISETÄ 05.01.2011 19:03:34 | |
---|
Halloo ! Onko kenelläkään kokemuksia VGS ROADCRUISER malleista? |
Rotten _ 24.01.2011 18:12:46 | |
---|
Itse ostin pari tuntia sitten VGS Roadcruiserin 503 straton, ja tähän mennessä oon ollu kyllä ainaki sustainiin, kaulan tuntumaan ja viimeistelyyn tyytyväinen. mut saa nähdä ku pari viikkoo on tolla rämpytelly että miten se sitte käteen asettuu, painaa ainaki kun synti mutta niin kai sen pitääkin :D tällä hetkellä en keksi muuta oikeesti pahaa sanottavaa ku mikit jotka on aivan kammottavat EMG-HZ hökötykset mutta ne menee vaihtoon kunha rahapussi antaa myöhen. |
nakedzen 11.04.2013 09:08:31 (muokattu 11.04.2013 09:08:56) | |
---|
|
arppah8 11.04.2013 09:23:49 | |
---|
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
PapaGomez 11.04.2013 11:17:44 | |
---|
nakedzen: Nostetaas taas, ihan mielenkiintoisia keppejä nuo Evertune-tallalla varustetut. Eikä hintakaan ole ihan mahdoton. Kenelläkään tietoa näistä? Tuo seiska alkaa hiukan gasittelemaan. :p http://www.thomann.de/fi/vgs_soulmaster_vsm_120_7_select_bm.htm http://www.youtube.com/watch?featur … player_embedded&v=hW_iiNo2ECE#! Tuommoista Soulmasteria testanneena voisin jakaa vähän kokemuksia. Evertune on aivan helvetin hyvä talla, valmistajan oma kuvaus ei mene soundin puolesta pieleen. On vähän floikan ja kiinteän tallan välistä attackin ja sustainin puolesta. Ja vire pysyy, todellakin. Näyttää isolta mötikältä kuvissa, mutta soittaessa ei ole yhtään tiellä vaikka ennakkoon niin ajattelinkin. Itse kitara oli ihan OK tasoinen. Ei loistava, ei huono. Laadullisesti uskaltaisin verrata esimerkiksi Ibanez RG7321:een, joka oli ja on hintaansa nähden todella kiva soitin. Ihan terveellä tavalla kokeilemani yksilö soi, ja viimeistely oli asiallista, ei törröttäviä nauhanpäitä tai muuta räminöitä. |
nakedzen 11.04.2013 12:06:24 | |
---|
PapaGomez: Itse kitara oli ihan OK tasoinen. Ei loistava, ei huono. Laadullisesti uskaltaisin verrata esimerkiksi Ibanez RG7321:een, joka oli ja on hintaansa nähden todella kiva soitin. Ihan terveellä tavalla kokeilemani yksilö soi, ja viimeistely oli asiallista, ei törröttäviä nauhanpäitä tai muuta räminöitä. Oliko kaulaprofiili millainen? Tuon RG7321:n kaltainen littana takaprofiili kun ei mulle ainaskaan sovi käteen millään. |
nakedzen: Oliko kaulaprofiili millainen? Tuon RG7321:n kaltainen littana takaprofiili kun ei mulle ainaskaan sovi käteen millään. Kyllä se selvästi oli hyväntuntuinen, ei niin litteä profiililtaan kuin Ibassa, minun mielestäni. Ehkä enemmän esp/ltd -maailmaa. |
nakedzen 11.04.2013 19:49:35 | |
---|
PapaGomez: Kyllä se selvästi oli hyväntuntuinen, ei niin litteä profiililtaan kuin Ibassa, minun mielestäni. Ehkä enemmän esp/ltd -maailmaa. Jep hyvä tietää. Josko sitä kesällä... |
PapaGomez 11.04.2013 21:18:11 | |
---|
nakedzen: Jep hyvä tietää. Josko sitä kesällä... Tiedustelin noita samoja useasta liikkeestä tuossa joulun alla ja kaikkialta sanottiin, että kesäksi ehkä saadaan lisää. :D Että tuo sun kesäpohdinta on kyllä sikäli selkeä merkki, ostosignaali itsellesi. Osta! |
tepeh 14.04.2013 23:48:51 (muokattu 14.04.2013 23:55:55) | |
---|
Kertokaas vähän lisää tuosta evertunesta. Mihin sen toiminta perustuu? :) e. evertunen omilta sivuilta löytyikin hyvä selitys. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |