Antti90 30.04.2004 20:46:07 | |
---|
Howard Shoren säveltämät musat Taru sormusten Herrasta elokuvissa,erittäin monipuolisia sävellyksiä,todella kauniita melodioita. toinen on varmaan John Williamsin musat Star Wars elokuvissa Näis tabulatuureissa on liikaa numeroita,ei saa mitään selvää..
yksi ystäväni tabeista |
mklami 03.05.2004 18:37:16 | |
---|
Kysytäänkö tässä, että missä leffassa on parasta musiikkia, vai missä leffassa musiikki on saatu parhaiten toimimaan yhdessä elokuvan kanssa? Entä pitääkö musiikin olla leffaa varten sävellettyä, vai käykö leffat, joissa on ulkopuolista musiikkia? Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen.
---
Ei pidä yrittää perse edellä puuhun. |
Dr. Muff 03.05.2004 18:48:54 | |
---|
Leonen spaghetti westerneissä Morriconen musiikit on hienoja kuten jo tuli ilmi. Singles elokuvassa on hyvät musat. (Alice In Chains, Pearl Jam, Jimi Hendrix etc.) Tarantinon elokuvissa on usein hyvät muzakit. Onhan noita. Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat
kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle. |
Mitä mieltä ootte Titanicin soundtrackista? Ite ainakin tykkään uppoamisesta kertovissa kappaleista. Tietäminen on sitä, että
uskoo vahvasti olevansa oikeassa. |
triptouranus 04.05.2004 11:40:23 | |
---|
The Rock leffassa on makeet musat! "Mene välillä myös siitä mistä aita on matalin, sillä elämässä joutuu kyllä ihan tarpeeksi kiipeilemään korkeistakin kohdista." |
northern 04.05.2004 11:42:06 | |
---|
Kysytäänkö tässä, että missä leffassa on parasta musiikkia, vai missä leffassa musiikki on saatu parhaiten toimimaan yhdessä elokuvan kanssa? Entä pitääkö musiikin olla leffaa varten sävellettyä, vai käykö leffat, joissa on ulkopuolista musiikkia? Kaikki käy. Tietäminen on sitä, että
uskoo vahvasti olevansa oikeassa. |
hörhö 06.05.2004 11:02:53 (muokattu 06.05.2004 11:03:31) | |
---|
Howard Shoren säveltämät musat Taru sormusten Herrasta elokuvissa,erittäin monipuolisia sävellyksiä,todella kauniita melodioita. Petyin aivan täydellisesti. Minun kohdalla eivät palvelleet leffaa yhtään, enkä kyllä yksinäänkään jaksanut kuunnella levyä loppuun. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
BenGlenton 07.05.2004 13:46:38 | |
---|
mun mielestä Taru Sormusten Herrasta -leffoissa on todella hyvänkuuloiset musiikit. Hyvä OST on myös Unelmien Sielunmessussa ja 28 päivää myöhemmin -leffassa- http://www.supremecourtband.fi |
Leatherman 08.05.2004 11:20:19 | |
---|
The Rockissa, Purppuravyöhykkeessä ja SHREKISSÄ! Without music, life would be a mistake.
-Friedrich Nietzsche
(KK), (EVVK-AAjuniori) |
NHR 09.05.2004 09:04:59 | |
---|
Paljon on hyviä, mutta erityisesti ovat nuo Star Wars -leffat jääneet musiikin(kin) ansiosta mieleen. Kotimaisista taas tuli mieleen Tuntemattoman sotilaan vanhempi versio (uudemmassa ei tainnut musiikkia juuri ollakaan), ihan jo Finlandiankin puolesta, mutta on siinä myös hienosti sekoiteltu niitä maakunta- ja marssilauluja. kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset." |
Herra-X 21.05.2004 18:41:49 | |
---|
En siitä parhaasta tiedä, mutta Lord of the Ring ykkösessä on aika kovat musiikit. Tuli tuossa vuosi pari sitten kuunneltua vaarallisen paljon. "Tonight I'm burning in the place where I want to stay" |
Shagrion 22.05.2004 17:57:41 | |
---|
Nino Rotan sävellykset kummisetään on kyllä aivan mahtavia! ja hyvät musiikit on myös hyvät, pahat ja rumat leffassa ja the rockissa. Christians to ashes, angels to dust |
Avelonz 22.05.2004 21:02:22 | |
---|
Ehdottomasti Hans Zimmer - The Rock |
Notefix 23.05.2004 11:01:49 (muokattu 23.05.2004 11:02:15) | |
---|
Uusimmista leffoista täytyy nostaa esille Matrix revolution. Huhhuh. Jep, hiukset nousi pystyyn kun tuon ekaa kertaa kuulin. Tuossa on soittajat kyllä ansainneet palkkansa. Varmaan erä massiivisimmista jutuista joita olen kuullut. Vaikea kysymys sinänsä, koska noi viahtelee niin paljon kausittain. Williams on noin yleensä mulle SE säveltäjä. Diggaan paljon sen sointiväreistä. Parhaita viimeaikaisia on mun mielestä AI, jostain syystä...kaunista. Catch me if you can on myös hieno jazz-score, muikeita harmonioita ekassa biisissä. Pistetääns joukkoon vielä Goldenthalin Final Fantasy Ja Alien3, jotka on sellaista vähän modernimpaa stuffia. +tietysti ne kaikki hienot klassikot :) My name is Baron, Notefix Baron " |
mklami 23.05.2004 12:56:12 | |
---|
Tarantino on valinnut Kill Billeihin todella osuvia biisejä. Tykkään :) Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen.
---
Ei pidä yrittää perse edellä puuhun. |
Paijukainen 24.05.2004 08:15:40 | |
---|
No TSH:issa ja Disneyn leffoissa ne on aika paikalleen saatu.Disneyn,yksinkertainen on kaunista.. Ja Johnny English:ssä näistä agenttileffoista tähän mennessä parhaita kuulemiani, ja soundtrack itsessään siis toimii! "Kuinka monta kolhua saksofonit kestävät?Riippuu siitä kuinka korkealta sen pudotat..."
*katkeroitunut..* |
Lauri K 24.05.2004 20:44:55 | |
---|
Elokuvassa "Kesäleski" taisi muistaakseni olla Rahmaninovin musiikkia, joka oli ihan jees. :/ |
Pimputtaja 31.05.2004 09:26:06 | |
---|
No TSH:issa ja Disneyn leffoissa ne on aika paikalleen saatu.Disneyn,yksinkertainen on kaunista.. Mun mielestä Disneyn elokuvissa on kans hyvät musiikit.. Varsinkin tykkään Leijonakuninkaan kappaleista, jotka sopii todella elokuvaan.. "I only know that in the music itself I found out what the fingers had to do" -Vladimir Horowitz- |
Allegro 03.07.2004 17:54:36 | |
---|
John Williamsin musiikki on loistavaa. Etenkin Star Wars -musiikit, vaikka paljon muitakin loistavia teoksia löytyy. On ollut suorastaan pakko opetella korvakuulolta soittamaan Main Themeä ja Imperial Marchia. Howard Shore on myös osannut tehdä Taruun Sormusten Herrasta täydellisen sopivan musiikin. |
Edward 02.08.2004 09:52:07 | |
---|
Edward Scissorhands, A Nightmare Before Christmas ja Danny Elfman yleensäkin... Vaikkakin mies on tehnyt musiikit varmaan pariinsataan pätkään...;) I'm just asking - Olen vain persekuningas |