baron 04.04.2013 22:11:46 | |
---|
Kukkis 77: Minusta aika vastenmielinen aihe alkaa leuhkimaan ketä on tavannut ja nähnyt. Oot kade: Et oo ketään tavannut! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Niq 05.04.2013 10:50:35 | |
---|
Wolfgang: Kirka oli miun takana Carrolsin jonossa. Pummin Idols-Kristian Meurmannilta tulta röökiin ja jossain määrin onnistuin pokaamaan naisen, joka tuli pyytämään siltä nimmaria. Voin vain nähdä sieluni silmin kun Meurman vuodattaa m.netin "Silloin kävi melkein flaksi" -ketjuun kuinka joku kitaristinplanttu tuli pummimaan tulta ja pokas kuuman mimmin suoraan nenän edestä. :D |
Wolfgang 05.04.2013 12:15:46 | |
---|
Niq: Voin vain nähdä sieluni silmin kun Meurman vuodattaa m.netin "Silloin kävi melkein flaksi" -ketjuun kuinka joku kitaristinplanttu tuli pummimaan tulta ja pokas kuuman mimmin suoraan nenän edestä. :D Onneksi Meurmannin ei tarvitse liian pahoillaan olla. Laiva saapui satamaan ja siivooja tuli kolkuttelemaan oven taaksi juuri kun vaatteet alkoivat vähenemään, että se siitä sitten:) Niin ja sille naiselle väitin olevani Meurmannin kitaristi. Tosin ei se tainnu varsinaisesti läpi mennä. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
YarZoo 05.04.2013 18:47:23 | |
---|
Wolfgang: Niin ja sille naiselle väitin olevani Meurmannin kitaristi. Tosin ei se tainnu varsinaisesti läpi mennä. Eiihh tätä! Hyvä ettet sentään väittäny olevas muukalaislegioonan ykköskitaristi, jolla on Suvisaaristossa parin miljoonan huvila.. En siis väitä etteikö sulla sitä huvilaa olis, mutta muuten yhdistelmänä. S.N.A.F.U |
half 06.04.2013 00:13:54 | |
---|
Olen koonnut Sepi Kumpulaisen nuottitelineen. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
Wradlin 06.04.2013 00:46:10 | |
---|
Olen nähnyt Olli Hermanin junassa. |
Epämuusikko 08.04.2013 00:11:08 | |
---|
Olen toivonut tälle ketjulle lukkoa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
18is9 08.04.2013 12:34:26 | |
---|
Olen nähnyt Epämuusikon joskus jossain. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
18is9: Olen nähnyt Epämuusikon joskus jossain. Mutta voiko Epämuusikko olla muusikko? Jos ei, niin sehän ei kuulu tämän otsikon alle. |
Marsalkka 08.04.2013 18:35:44 | |
---|
Wradlin: Olen nähnyt Olli Hermanin junassa. Mä olin kyydissä kun kaveri meinas ajaa sen yli autolla. Oltais kyllä ajettukin mutta aluksi luultiin sitä muijaksi. Vasarointi miehille. |
Tawsky 08.04.2013 20:29:19 | |
---|
Wradlin: Olen nähnyt Olli Hermanin junassa. Mä näin sen kahvilassa. Katseli muijaani. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Kefiiri 09.04.2013 10:10:00 | |
---|
Wradlin: Olen nähnyt Olli Hermanin junassa. Mä en edes tajua kuka tämä on. Mutta siitä lienen varma, että hän ei kuulu Hermans Hermitseihin. Joita en myöskään ole tavannut. Jos ketjun nimi olisi "keitä kuuluisia muusikoita ette ole tavannu" olisi minullakin yhtä ja toista listattavaa. "Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas |
Veksi 09.04.2013 11:46:14 (muokattu 09.04.2013 13:03:02) | |
---|
Kefiiri: Mä en edes tajua kuka tämä on. Mutta siitä lienen varma, että hän ei kuulu Hermans Hermitseihin. Joita en myöskään ole tavannut. Jos ketjun nimi olisi "keitä kuuluisia muusikoita ette ole tavannu" olisi minullakin yhtä ja toista listattavaa. Poika Kuopiosta! |
Wradlin 09.04.2013 14:58:30 | |
---|
Kefiiri: Mä en edes tajua kuka tämä on. Mutta siitä lienen varma, että hän ei kuulu Hermans Hermitseihin. Joita en myöskään ole tavannut. http://lmgtfy.com/?q=olli+herman |
Victim 09.04.2013 16:13:33 | |
---|
Olavi Uusivirta, useampaankin kertaan. :D Se on hieno ihminen. Jokainen päivä kuin viimeinen,
Jokainen aamu kuin ensimmäinen
-EL |
chachi 09.04.2013 17:02:42 | |
---|
Työni puolesta aika moniakin... ;) www.qstock.org | www.teatria.com | www.jalometalli.net | www.psychedelica.fi |
half 19.04.2013 21:22:27 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
petteri m 20.04.2013 01:27:08 | |
---|
Mä olen tavannut Manowarin jätkät ja puristanut jokaisen kättä. Näiltä myös nimmarit jokaiselta. Myös olen tavannut kadulla Hasse Wallin ja vongannut nimmarin. Kari Peitsamon olen tavannut useasti ja nimmari saatu. Eero Luparin kanssa vaihtoi vaimoni pari sanaa. Peter Lerchen kanssa olen jutellut. Petteri |
Linnunlaulupuu 20.04.2013 15:28:08 | |
---|
Kuinka moni tuntee voice of finlandin kilpailijoita? Mä en kehtaa leijua, mutta pari kyllä tunnen juum. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
er92 20.04.2013 16:13:00 | |
---|
Linnunlaulupuu: Kuinka moni tuntee voice of finlandin kilpailijoita? Mä en kehtaa leijua, mutta pari kyllä tunnen juum. Oltiin viime syksynä synttärikeikalla ja Ketolan Osku oli vieraiden joukos. Tuli siinä sitte vetämään pari biisiä meidän kans Mark Knopfler on tunnettu pussikaljan ystävä. - Wikipedia.fi |