Muovinen 05.04.2013 13:48:32 | |
---|
|
calluna 05.04.2013 15:31:56 | |
---|
Gibson SG standard. Se. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Karvamammutti 05.04.2013 16:28:17 | |
---|
Eilen saapui LTD Viper 400 sekä Ibanez RG140 '87. Nyt onkin kivasti satanelikymppiset peräkkäisiltä vuosilta hallussa :) ✡ "...the kids call him Jimmy The Saint..." ✡ |
WeetM 05.04.2013 16:31:59 | |
---|
|
JaaGeRMaisTeR 05.04.2013 17:18:55 | |
---|
Hihnalukot x2, kitaran seinäteline x5 ja roton nexus kielet x3 ja 8kpl Fenderin plekuja.. Ainoa fenlder mistä mie tykkään :D V |
Lancelot 05.04.2013 17:22:30 | |
---|
|
Vilpur1 05.04.2013 17:36:38 | |
---|
I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
Kivijalka 05.04.2013 18:04:33 | |
---|
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
WeetM 05.04.2013 18:19:33 (muokattu 05.04.2013 18:22:24) | |
---|
Täytyypä sen verran vielä Yammusta kommentoida että on kyllä ainakin näin ensituntemusten perusteella juuri niin hyvä keppi soundiltaan ja soitettavuudeltaan kuin mitä ulkonäkö antaa olettaa. Soundikirjo on todella monipuolinen kun humpparimeiningin lisäksi tästä saa irti myös yksikelaisiin vivahtaviin soundeihin mikit puolittamalla. Esimerkiksi tallamikistä irtoaa puolitettuna oikein maukasta teleen vivahtavaa twangia. Bigsby tekisi mieli tohon vielä heittää mutta enpä tiedä kehtaako noin nättiin kanteen alkaa reikiä porailemaan... |
pappasfin 05.04.2013 19:01:05 | |
---|
WeetM: Täytyypä sen verran vielä Yammusta kommentoida että on kyllä ainakin näin ensituntemusten perusteella juuri niin hyvä keppi soundiltaan ja soitettavuudeltaan kuin mitä ulkonäkö antaa olettaa. Soundikirjo on todella monipuolinen kun humpparimeiningin lisäksi tästä saa irti myös yksikelaisiin vivahtaviin soundeihin mikit puolittamalla. Esimerkiksi tallamikistä irtoaa puolitettuna oikein maukasta teleen vivahtavaa twangia. Bigsby tekisi mieli tohon vielä heittää mutta enpä tiedä kehtaako noin nättiin kanteen alkaa reikiä porailemaan... Onnea uuden perheenjäsenen hankinnasta, hieno sähkis tuo on ja on tuollaista tullu testittyäkin, varsin hyvin soivilla puilla tuo malli ja muutenkin ihan laadukas peli. PS. Älä mene laittelemaan mitään ylimääräistä tuohon, jätä tuollaiseksi kuin on, tämä on tosin vaan mun mielipide :) PappaSFin |
Ziggy Bubba 05.04.2013 19:12:21 | |
---|
Strymonin Timeline -delay tuli haettua. Hurjan paljon tykkään kyllä soundeista, tollahan vetää modulaatiot samantien. Luulin tietäväni edes about miltä hyvä dilsu kuulostaa :) |
Vilpur1 05.04.2013 19:12:24 | |
---|
I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
J-P L 05.04.2013 19:59:03 | |
---|
Bluetone Dusty Road Reverb saapui viime viikon maanantaina. Vahvistin on varustettu VVR:llä, jonka säätö on takapaneelissa. https://dl.dropbox.com/s/3xpwy32aqrrj27l/IMG_3607.JPG Kerrassaan loistava laite. Sekä puhtaat että särösoundit ovat mahtavat. Vahvistimen dynamiikka on todella hyvä. Clean-kanava esim. säröytyy volumen ollessa täysillä melko reippaasti, mutta tällöinkin siitä saa käytännössä täysin puhdasta soundia kevyemmin pikkaamalla. Yksi syy sille, miksi halusin vahvistimen VVR:llä, oli se, että saisin sen avulla fendermäistä särösoundia clean-kanavasta kohtuullisella äänenvoimakkuudella. Myös tältä osin vahvistin täytti odotukseni erinomaisesti. Olin hieman yllättänyt siitä, miten isoa soundia särökanavasta saa irti stratolla. Olen aiemmin usein manannut hiljaa itsekseni straton tallamikin soundin ohuutta, mutta tämän vahvistimen kanssa tuota ongelmaa ei ole. Tuli myös ostettua pari NKT-275-transistoria Fulltone 69 -kloonia varten sekä Uraltonen Fuzz Face -rakennussarja ja sitä varten useampia erilaisia piitransistoreja (BC108A, BC108B, BC108C, BC109B ja BC183B). |
PIM 05.04.2013 20:37:20 | |
---|
Heräteostoksena Rolandin näpsäkän kokoinen 4x8" kaappi Jensenin ämyreillä ja MadProffan Deep blue delay. Enhän mä ees osaa käyttää delaytä, mutku sai nii halavalla. En tyytynyt tavanomaiseen. |
artal 05.04.2013 20:41:51 | |
---|
|
Decadetroll 05.04.2013 20:57:15 | |
---|
Here is an education, the lesson professed is quite cruel
There are some things worse than death
And one of them is you |
artal 05.04.2013 20:59:09 | |
---|
Decadetroll: Nuo on kyllä makeita vehkeitä... Lukuunottamatta noita mustia lätkiä, mitkä on potikoitten alla. :) Mustat lätkät ovat minusta ihan kivat. Ne tuovat jotain omaa kepin ulkonäköön, mikä on aina positiivista. |
Muovinen 05.04.2013 21:13:15 | |
---|
WeetM: Mulle kotiutui tänään uusi perheenjäsen, nimittäin torilta bongattu Yamaha SA2200! Olisin itse napannu tuon jos en ois jo ostanu pari kk:ta sitten tuota Tokain ES110 semiakustista. On sen verran kehuttu peli tuo Yamaha. Tosin mua ois hiertäny noi kullitetut osat lopulta liikaa :P Oon todella allerginen kaikelle bling blingille. |
Laulava Kylätohtori 05.04.2013 21:20:34 | |
---|
Lovepedalin Eternity Roadhouse Handwired saapui tänään postista ja onpahan pikaisen testin perusteella varsin muikea peli. Loistava! Kuka tietää, vaikka pitopeliksi pääsisi... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Ziggy Bubba: Strymonin Timeline -delay tuli haettua. Hurjan paljon tykkään kyllä soundeista, tollahan vetää modulaatiot samantien. Luulin tietäväni edes about miltä hyvä dilsu kuulostaa :) Tykkään myös. Torilta bongasin jonkin aikaa sitten. Aika paljon opettelua vaatii, ennen kuin siitä irtoaa ne omat parhaat säädöt. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |