JaaGeRMaisTeR 05.04.2013 06:16:36 | |
---|
espESPesp: Jeps. Ja hassua tässä on se että, laitteisiin,nesteisiin ym. haluaa laittaa erikoisen paljon rahaa, ja muuten aivan hyvin pärjäisi pelkillä kulutus tuotteilla, mutte ei, kaikki on saatava edes kokeiluun, nesteistä puhumattakaan. Noh, tämä aihe nyt ei oikeen kuulu tähän sivulle, joten eiköhän tämä riitä. :D ---> sähkötupakka topic. No jaa :D eiköhän tämä ole menny tuon tupakan polton lopettamisen ohella.. Ihan perinteisiä m.netin huijauksia :D Son totta tuo hifistely. Sama ku löytyy vielä varmaan litra litkujakin laatikosta :D ja tättädää puolet on jagerbombia... :D V |
Laulava Kylätohtori 05.04.2013 09:31:26 | |
---|
Jucciksen ja komeron kanssa samoilla linjoilla. Turpaan vaan niitä, jotka lasten vieressä tupakoi. Ja tupakoivat odottavat äidit ovatkin sitten jo kokonaan oma juttunsa. Itse polttelen silloin tällöin, aski kestää päiviä, mutta ajattelin vähän samalla tavalla kuin komero. Ei tupakalta haisten tai tupakan polttoa lasten lähellä. Ja toisaalta välillä käy mielessä, että tupakointi kun lyhentää elinikää (ei välttämättä, mutta todennnäköisesti), niin onko sitä sitten keuhkoklinikalla saattohoidossa kiva katsoa lapsia silmiin kertoessaan, että isi lähtee nyt, koska isistä tupakka vaan oli niin kovin hyvää... Ripaus tuli nyykytarinaa, mutta pointti lienee selvä... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
onko nämä tupakkatarinat nyt niitä m.netin suuria huijauksia? Lucifer Our Lord - LOL |
Laulava Kylätohtori 05.04.2013 09:44:33 | |
---|
yonyx: onko nämä tupakkatarinat nyt niitä m.netin suuria huijauksia? Koko Mnet on yhtä suurta huijausta... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Type 05.04.2013 09:53:59 | |
---|
yonyx: onko nämä tupakkatarinat nyt niitä m.netin suuria huijauksia? Ehdottomasti. Jos joku myy torilla tupakkaa, hän on huijari. Kolmella soinnulla tekee biisin, neljällä koko albumin. |
Numb 05.04.2013 11:11:09 (muokattu 05.04.2013 11:11:30) | |
---|
Kyllä paloi tupakkia tätä ketjua lukiessa. Vaikuttaa huijaukselta. |
LepakonNahka 05.04.2013 12:48:38 | |
---|
Tulin lukemaan kelvottomista kauppakumppaneista ja hävyttömistä huijauksista, sain sen sijaan sivukaupalla vinkumista tupakasta. Menen siis tupakalle, oloni on huijattu. |
blues guitar 05.04.2013 20:48:51 | |
---|
mandoliini: Tere! Edellinen omistaja luullakseni. Ostin sen telen silleen että se kaula oli lakkaamaton ja kitaran mukan tuli myös se decali. Jotenkin sitä teki, niinkuin aina näissä kitarahommissa, itselleen sitä lopullisen täydellistä kitaraa mitä ei tietenkään myydä koskaan pois. Ja se lapa ilman mitään merkkiä on vähän alaston, ois ollu vaikka warmothin logo niin oisin liimannu sen. Mutta hommahan oli kuitenkin silleen , että ostaja tiesi tarkalleen , että se on warmothin kaula, ja eipä tuo blues guitari muuta väittänytkään vaikka tähän huijauskeskusteluun tän jutun laittoikin. Joo...Sorry! En missään tapauksessa tarkoittanut tässä olleen huijauksen kyseessä. Tiesin kyllä tarkalleen mitä olin ostamassa ja olen edelleenkin ihan tyytyväinen kauppaan :) Se Fenderin logo vain sen verran häiritsi että päätin hioa sen pois. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
ToiKsU 07.04.2013 01:18:36 | |
---|
Tämäntakija lähetykset vain bussi tai postiennakossa. Jolloin Paketti maksetaan vasta sitä noudettaessa, että ei satu mitään ikävää. |
blues guitar 07.04.2013 07:33:37 (muokattu 07.04.2013 07:37:41) | |
---|
ToiKsU: Tämäntakija lähetykset vain bussi tai postiennakossa. Jolloin Paketti maksetaan vasta sitä noudettaessa, että ei satu mitään ikävää. Siis minkä takia? Ainakaan tämä ei liity edelliseen kirjoittamaani postaukseen. Ja jos varmanpääle pelataan niin sovitaan jo etukäteen, että lähettäjä laittaa maininnan, "vastaanottaja voi avata paketin ennen maksamista". ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Gabe 07.04.2013 09:48:37 | |
---|
Jucciz: Vaikka en ole pätkääkään väkivaltainen ihminen, toisinaan tekisi mieli pamauttaa tauluun kun joku isi tai äiti tulee vastaan vaunulenkillä ja savustaa samalla vaunuissa pötköttävää pienokaista. Okei, se ei varmasti oo sama asia kuin tunkea se körssi muksun suuhun, mutta takuulla lasketaan passiiviseksi tupakoinniksi. Minkälainen idiootti altistaa oman muksunsa tällaiselle, jaksan ihmetellä. Olen täysin samaa mieltä. Vähintään yhtä raivostuttavaa on se kun joku tulee oman muksun viereen polttelemaan (esimerkiksi bussipysäkillä), silloin minun sanainen arkkuni aukeaa ihan varmasti. Olen useampaakin idioottia joutunut ohjeistamaan. Itselläni oli sama motivaatori kuin komerolla. Lopetin tupruttelun ennen esikoisen syntymää. Kahdeksan vuotta aktiivista röökaamista loppui seinään ilman mitään korvaustuoteita, nyt menee jo neljättä vuotta ilman röökin röökiä. |
Hynkel 07.04.2013 09:59:04 | |
---|
Gabe: Olen täysin samaa mieltä. Vähintään yhtä raivostuttavaa on se kun joku tulee oman muksun viereen polttelemaan (esimerkiksi bussipysäkillä), silloin minun sanainen arkkuni aukeaa ihan varmasti. Olen useampaakin idioottia joutunut ohjeistamaan. Itselläni oli sama motivaatori kuin komerolla. Lopetin tupruttelun ennen esikoisen syntymää. Kahdeksan vuotta aktiivista röökaamista loppui seinään ilman mitään korvaustuoteita, nyt menee jo neljättä vuotta ilman röökin röökiä. Täällä tuli 6.12. kymmenen vuotta täyteen samaa, ilman huijausta :) C'é solo un Capitano. |
blues guitar 07.04.2013 10:07:38 (muokattu 07.04.2013 10:11:13) | |
---|
Hynkel Belzepop: Täällä tuli 6.12. kymmenen vuotta täyteen samaa, ilman huijausta :) Kohta 51v tupakoimatta. : ) Single Malt Wiskypaukku maistuu silloitällöin. :D Että sellaiset huijaukset täällä. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
carmake 07.04.2013 10:41:50 | |
---|
Eikö kuitenkin kannattas polttaa että pystyy paremmin erottamaan huijarin myymän väärennetyn tupakan? Makuja vertailemalla se kai on kuitenkin paras tapa todeta. |
the-Antero 07.04.2013 10:48:57 | |
---|
Gabe: Olen täysin samaa mieltä. Vähintään yhtä raivostuttavaa on se kun joku tulee oman muksun viereen polttelemaan (esimerkiksi bussipysäkillä), silloin minun sanainen arkkuni aukeaa ihan varmasti. Olen useampaakin idioottia joutunut ohjeistamaan. Itsehän en polta bussipysäkin katoksella vaan mahdollisimman syrjässä siitä. Riippuen tuulen suunnasta. Mutta aina jaksaa ihmetyttää ne ihmiset jotka sitten änkeää siihen viereen ja rupeavat valittamaan tupakoinnista. Silloin kyllä sanon että sopii mennä sinne lähemmäs pysäkkiä odottelemaan bussia... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Gabe 07.04.2013 18:42:13 | |
---|
the-Antero: Itsehän en polta bussipysäkin katoksella vaan mahdollisimman syrjässä siitä. Riippuen tuulen suunnasta. Mutta aina jaksaa ihmetyttää ne ihmiset jotka sitten änkeää siihen viereen ja rupeavat valittamaan tupakoinnista. Silloin kyllä sanon että sopii mennä sinne lähemmäs pysäkkiä odottelemaan bussia... Eipä tuon pitäisi ketään haitata. Krittiikkini koski henkilöitä jotka tepastelevat reippaasti siihen katoksen alle suoraan lastenvaunujen viereen. Ei ole kiva kun lapsi yskii :/ Vähän pitäisi olla arvostelukykyä mukana. En itsekään tupakoidessani ängennyt tupakoimattomien, saati sitten lasten läheisyyteen. |
Morri 07.04.2013 18:45:53 | |
---|
Tobacco sucks, big time... :( Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Old Joe 07.04.2013 22:37:14 | |
---|
Gabe: Eipä tuon pitäisi ketään haitata. Krittiikkini koski henkilöitä jotka tepastelevat reippaasti siihen katoksen alle suoraan lastenvaunujen viereen. Ei ole kiva kun lapsi yskii :/ Vähän pitäisi olla arvostelukykyä mukana. En itsekään tupakoidessani ängennyt tupakoimattomien, saati sitten lasten läheisyyteen. Sen verran voisi ottaa toiset ihmiset huomioon, ettei yleensäkään tule sinne pysäkkikatokseen tupakoimaan. Itse piiputtelen. mutta kotipiiristä poistuessa jätän tupakointi välineet kotiin. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |
Sarko 07.04.2013 23:26:33 | |
---|
Siirryttäiskö takas niihin huijauksiin ja mielensä pahoittamisiin? On tupakkalakko päällä ja on piinallista kun ihmiset kirjoittavat jatkuvasti tupakasta ja tupakoinnista! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Funkånaut 07.04.2013 23:29:12 | |
---|
Sarko: Siirryttäiskö takas niihin huijauksiin ja mielensä pahoittamisiin? On tupakkalakko päällä ja on piinallista kun ihmiset kirjoittavat jatkuvasti tupakasta ja tupakoinnista! Sauhuatko lukiessasi? Ei ole aigha witsin-muriasule cun pite ruckoileman, työte tecemen, wina iuoman
ia nais-inimesi paneman - Mikael Agricola
Kuuntelen tämmöistä |