Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Black Label Society-farkkuliivi
1 2
ballfish
29.11.2008 23:02:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Kaikkihan tämän on jossain nähneet, mutta varmuuden vuoksi kuva: http://www.shoprockamerica.com/import/images/bra_bls2012_dt.jpg
 
Mistä edullisimmin ja kokoa M? Hellsinki-shopissa vain XL ja XXL, muita kokoja vasta tammi-helmikuussa saatavilla. =/
 
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
-Lassi-
30.11.2008 00:27:49 (muokattu 30.11.2008 00:27:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Kaikkihan tämän on jossain nähneet, mutta varmuuden vuoksi kuva: http://www.shoprockamerica.com/import/images/bra_bls2012_dt.jpg
 
Mistä edullisimmin ja kokoa M? Hellsinki-shopissa vain XL ja XXL, muita kokoja vasta tammi-helmikuussa saatavilla. =/

 
Mikset kaivaisi itse jostain kirpputorilta vanhaa farkkutakkia, josta revit hihat irti ja ompelisit siihen itse omat merkkisi kiinni? Merkkejä saa vaikka HooPeesta taikka sitten Hellsinki-shopista.
 
"kitaristi joka parhaiten palvelee taidettaan on mahdollisimman taitava ja ollakseen taitava täytyy kyetä olemaan nopea." -kruise
Niklodeus
30.11.2008 20:12:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikset kaivaisi itse jostain kirpputorilta vanhaa farkkutakkia, josta revit hihat irti ja ompelisit siihen itse omat merkkisi kiinni? Merkkejä saa vaikka HooPeesta taikka sitten Hellsinki-shopista.
 
Merkkejä jotka ovat 7x7 cm. Tuossa BLS liivissä on nuo isot, hienot merkit.
 
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
Sam Hotman
30.11.2008 21:44:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Merkkejä jotka ovat 7x7 cm. Tuossa BLS liivissä on nuo isot, hienot merkit.
 
Onhan niitä selkäliuskoja ja niitä isoja selkämerkkejä myös. Paljon hienomman saa kun itse vääntää.
 
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
Niklodeus
01.12.2008 19:54:44 (muokattu 01.12.2008 19:55:04)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan niitä selkäliuskoja ja niitä isoja selkämerkkejä myös. Paljon hienomman saa kun itse vääntää.
 
Mistä sinä näitä löydät ? Itse katsoin Hoo & Pee:stä ja siellä oli vain noita 7x7cm. En sitten tiedä muista sivuista.
 
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
-Lassi-
01.12.2008 21:06:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä sinä näitä löydät ? Itse katsoin Hoo & Pee:stä ja siellä oli vain noita 7x7cm. En sitten tiedä muista sivuista.
 
Kyllä HooPeesta saa semmosia isojakin merkkejä. Tunnetaan nimellä Selkäliusta (semmonen liuska) ja Selkämerkki (semmonem merkki)
 
ballfish
01.12.2008 22:38:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä HooPeesta saa semmosia isojakin merkkejä. Tunnetaan nimellä Selkäliusta (semmonen liuska) ja Selkämerkki (semmonem merkki)
 
En löytänyt BLS:n isoja selkäliuskoja enkä -merkkejä.
 
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
LepakonNahka
03.12.2008 05:23:33 (muokattu 03.12.2008 05:24:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT: eipä mittään...
 
aarghto
04.12.2008 11:16:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teet pahvista sapluunan ja spreijaat maalilla jonkun risasen farkkurotsin selkään.
 
There is no hell. There is only France.
-Lassi-
04.12.2008 17:57:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teet pahvista sapluunan ja spreijaat maalilla jonkun risasen farkkurotsin selkään.
 
Tämä on musta paljo parempi vaihtoehto ku valmis liivi. Mun mielestä on hölmöä myydä edes mitään valmiita farkkuliivejä. Niiden pitäis olla jokase uniikki taideteos, eikä mitään massatuotantoshittiä. Miettikää jotain BLS:n keikkaa, missä jokanen jamppa on vetäny yllensä BLS:n farkkuliivin. Jes!
 
Niklodeus
04.12.2008 20:56:18 (muokattu 04.12.2008 20:56:26)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miettikää jotain BLS:n keikkaa, missä jokanen jamppa on vetäny yllensä BLS:n farkkuliivin. Jes!
 
Ööö.. ? Se olisi juuri hienon näköistä. BLS:hän on Zakkia lainaten ''perhe''.
 
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
ballfish
04.12.2008 21:10:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on musta paljo parempi vaihtoehto ku valmis liivi. Mun mielestä on hölmöä myydä edes mitään valmiita farkkuliivejä. Niiden pitäis olla jokase uniikki taideteos, eikä mitään massatuotantoshittiä. Miettikää jotain BLS:n keikkaa, missä jokanen jamppa on vetäny yllensä BLS:n farkkuliivin. Jes!
 
Mieti ku jokasella maidenin fanilla ois keikalla maidenin-paita! Ei jumalauta miten tyhmän näköistä. Itse kirjotin punasella stabilolla valkoseen t-paitaan jotta meiden ni vittu o uniikki!
 
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
-Lassi-
04.12.2008 21:22:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieti ku jokasella maidenin fanilla ois keikalla maidenin-paita! Ei jumalauta miten tyhmän näköistä. Itse kirjotin punasella stabilolla valkoseen t-paitaan jotta meiden ni vittu o uniikki!
 
Hyvä. Nytpä kellään ei ole ainakaan samanlaista paitaa kuin sinulla, joten voit olla ylpeä.
 
Nojoo. Näin Unholy Alliancessa tyypin, joka oli vääntänyt paitansa selkämykseen ison Testament-merkin sen sijaan että olisi tilannut Hellsingistä valmiin testament-paidan kolmellakymppiä. Ainakin minun silmissäni se omatekemä testament-paita näytti paljon hienommalta, kuin jokin perustestamentpaita, vaikkei jälki ollut ihan niin kaunista, kuin valmiiksi painetuissa paidoissa. Itelläni ei koskaan kyllä riittäisi hermot, aika, kärsivällisyys eikä taito tekemään minkään sortin T-paitaa itselleni, mutta Farkkuliiviini kokoan ne merkit kyllä ihan itse. Osan myös teen.
 
Kyllä saatte toki kaikki BLS-fanit ja muutkin ostaa tuommoisen valmiin farkkuliivin. En estä teitä.
 
ballfish
04.12.2008 21:45:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite diggaan bändin tukemisesta. Vaikka paidasta menis yksi sentti bändille ni voin olla itseeni tyytyväinen. =D
 
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
SDMF
05.12.2008 02:31:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostappa minulta Selkämerkkisetti ?
 
-=PLANET DOOM=-
Linnunlaulupuu
05.12.2008 11:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en edes tiennyt, että räkäisen näköset hevarit ovat huolissaan vaatetuspuolesta. Aika herttasta, tavallaan.
 
KINNIKUN!
ballfish
05.12.2008 17:12:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en edes tiennyt, että räkäisen näköset hevarit ovat huolissaan vaatetuspuolesta. Aika herttasta, tavallaan.
 
Moon siloposki.
 
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Huurteisen ystävä
03.04.2013 18:50:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Allekirjoittaneelta löytyy BLS-liivi ja kannan sitä ylpeänä päälläni säällä kuin säällä. Itse en myöskään koe mitään naurettavaa kyseisessä toiminnassa, liivi edustaa itselleni täyttä Heavy Metal-asennetta. Zakk Wylde on jumala! Ehkä jopa lempi kepittäjäni tämä kyseinen veijari.
 
Notta Ristus Perkele!
ballfish
03.04.2013 19:25:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huurteisen ystävä: Allekirjoittaneelta löytyy BLS-liivi ja kannan sitä ylpeänä päälläni säällä kuin säällä. Itse en myöskään koe mitään naurettavaa kyseisessä toiminnassa, liivi edustaa itselleni täyttä Heavy Metal-asennetta. Zakk Wylde on jumala! Ehkä jopa lempi kepittäjäni tämä kyseinen veijari.
 
Hieno nosto, en muuten löytäny mistään. ;D Enää ei tarvetta, kauniisti soi bluus.
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Kukkis 77
03.04.2013 20:46:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huurteisen ystävä: Allekirjoittaneelta löytyy BLS-liivi ja kannan sitä ylpeänä päälläni säällä kuin säällä. Itse en myöskään koe mitään naurettavaa kyseisessä toiminnassa, liivi edustaa itselleni täyttä Heavy Metal-asennetta. Zakk Wylde on jumala! Ehkä jopa lempi kepittäjäni tämä kyseinen veijari.
 
Kyllä Frank Stone on kovempi ku Jakc Wilde.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «