Nelisormimangusti 01.04.2013 02:33:58 | |
---|
YarZoo: Räjähtämällä alkanutta huutonaurua =: DDDD !!! Kuka kirjoitti ja mitä biisiä arvio koskee? |
JCM 01.04.2013 03:54:07 | |
---|
|
Kalmo 01.04.2013 20:25:52 | |
---|
Kun kuulin Alicia Keysin "This girl is on fire" tietämättä esittäjää, ajattelin, että siinä joku 16 v. wanna-be yrittää esittää Whitney Houstonia. En millään voi käsittää, että Alicia Keysin tasoinen tekijä pölläyttää markkinoille biisin, joka on ihan kuin 13-vuotiaan säveltämä ja täysin hänen laulaja-vahvuuksiensa vierestä. Ei mielikuvituksen, oivalluksen tai ylipäätään minkään positiivisen hajuakaan. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
elsewhere 03.04.2013 14:25:33 (muokattu 03.04.2013 14:26:36) | |
---|
~ Love broke out and I forgot it's war. |
C 03.04.2013 14:42:12 | |
---|
JCM: Samaan sarjaan, menee esim. seuraavat PMMP:n ja Chisun esittämät popin irvikuvat: Oh! Aika on ilmeisesti tehnyt tehtävänsä: Täällä arvostellaan PMMP:tä eikä kukaan vastusta. Jossain vaiheessa ko. bändi näytti olevan kritiikin ulkopuolella täällä mnetissäkin, kaikkien jotain oikeasti musiikista ymmärtävien piti arvostaa sitä. Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
C: Oh! Aika on ilmeisesti tehnyt tehtävänsä: Täällä arvostellaan PMMP:tä eikä kukaan vastusta. Jossain vaiheessa ko. bändi näytti olevan kritiikin ulkopuolella täällä mnetissäkin, kaikkien jotain oikeasti musiikista ymmärtävien piti arvostaa sitä. Tai sitten tätä ketjua ei jaksa enää kukaan arvostelukykyinen lukea saati että jaksaisi vastata toista absurdimpeihin lausuntoihin milloin mistäkin biisistä. Itse en allekirjoita JCM:n ajatuksia PMMP:stä tai Chisusta. Molemmilla on hetkensä, sellaiset hetket joita vain harvoille artisteille annostellaan, jotka vievät osaksi parhauden kaanonia. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
C 03.04.2013 16:25:47 | |
---|
jannu: Tai sitten tätä ketjua ei jaksa enää kukaan arvostelukykyinen lukea saati että jaksaisi vastata toista absurdimpeihin lausuntoihin milloin mistäkin biisistä. Itse en allekirjoita JCM:n ajatuksia PMMP:stä tai Chisusta. Molemmilla on hetkensä, sellaiset hetket joita vain harvoille artisteille annostellaan, jotka vievät osaksi parhauden kaanonia. Mutta onhan toi mainittu biisi aika karmea, eikö olekin? Myönnä nyt edes se. ;) Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
jannu 03.04.2013 16:40:54 | |
---|
C: Mutta onhan toi mainittu biisi aika karmea, eikö olekin? Myönnä nyt edes se. ;) En. Se on mun mielestä hyvä perinnetietoinen elektropop-biisi ja se paljon parjattu damdidam-kertsi on juuri siksi niin vitun kova koska se ärsyttää kaikkia niitä jotka eivät suostu edes kuuntelemaan biisin sanoitusta ja tajuamaan mikä on homman nimi. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
C 03.04.2013 17:16:56 | |
---|
jannu: En. Se on mun mielestä hyvä perinnetietoinen elektropop-biisi ja se paljon parjattu damdidam-kertsi on juuri siksi niin vitun kova koska se ärsyttää kaikkia niitä jotka eivät suostu edes kuuntelemaan biisin sanoitusta ja tajuamaan mikä on homman nimi. Kyllä mua esimerkiksi ärsyttää enemmän toi paska laulu. Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
jannu 03.04.2013 19:19:12 | |
---|
C: Kyllä mua esimerkiksi ärsyttää enemmän toi paska laulu. Ulosantisi moniuloitteisuus vetää sanattomaksi. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
C 04.04.2013 18:32:39 | |
---|
jannu: Ulosantisi moniuloitteisuus vetää sanattomaksi. *reps* ;D Virhe! Tyhjä tai jne. Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
Jormaz 04.04.2013 23:03:22 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Linnunlaulupuu 04.04.2013 23:57:08 | |
---|
jannu: se paljon parjattu damdidam-kertsi on juuri siksi niin vitun kova koska se ärsyttää kaikkia niitä jotka eivät suostu edes kuuntelemaan biisin sanoitusta ja tajuamaan mikä on homman nimi. No mikä se homman nimi sitten on? Jos se olis vaikka joku hemmetin hieno oivallus, niin vois alkaa tykätä tästä biisistä ihan täysillä. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
jannu 05.04.2013 00:57:28 | |
---|
Linnunlaulupuu: No mikä se homman nimi sitten on? Jos se olis vaikka joku hemmetin hieno oivallus, niin vois alkaa tykätä tästä biisistä ihan täysillä. Voi jumalauta... Mun mielestä biisi kuvaa varsin osuvasti passivis-aggressiivista, omistuksenhaluista ihmistä, joka on pitkän parisuhteen myötävaikutuksella jäänyt henkisesti keskenkasvuiseksi. Ei siinä ole mitään sen hienompaa oivallusta. Eikä ainakaan itselleni tul biisistä edes erityisen hyvä mieli tai olo. Huonoksi en sitä osaa kuitenkaan mieltää millään mittarilla. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Victim 09.04.2013 16:16:11 | |
---|
Kaikki yli menevä kristillinen hihhulimusiikki ja totta kai David Hasselhofin Hooked on a Feeling & Robinin KOKO tuotanto. Jokainen päivä kuin viimeinen,
Jokainen aamu kuin ensimmäinen
-EL |
Funkånaut 09.04.2013 16:33:29 | |
---|
Victim: David Hasselhofin Hooked on a Feeling Siis täähän on ihan paras biisi. Ei ole aigha witsin-muriasule cun pite ruckoileman, työte tecemen, wina iuoman
ia nais-inimesi paneman - Mikael Agricola
Kuuntelen tämmöistä |
TheMusiikkmies 09.04.2013 18:17:20 | |
---|
Victim: Robinin KOKO tuotanto. Ai oot kuunnellu koko tuotannon vaikka vihaat sitä? Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
carnation 09.04.2013 18:43:41 | |
---|
Victim: Kaikki yli menevä kristillinen hihhulimusiikki... Ai oot kuunnellu koko tuotannon vaikka vihaat sitä? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
mpekkanen 09.04.2013 19:13:23 | |
---|
carnation: Ai oot kuunnellu koko tuotannon vaikka vihaat sitä? Musta juuri kaikessa valittamisessa on se jännä juttu,että mistä näitä ihmisiä oikein löytyy jotka sanoo tyyliin että katselin korkeasaaressa apinoita koko päivän ja kyllä ne on sitten tyhmiä. Ihan sama kun joku kertoo jonkun artistin tehneen jo vaikka kolmannen levyn jossa ei ole yhtään hyvää biisiä. Kun joku sitten kysyy,että oletko kuunnellut ne kaikki vai onko pelkkää arvailua niin vastataan että kuunneltu on ja aivan huonoja levyjä. Voisi kai sanoa,että ainakin on tietoa mistä puhuu. Itse kyllä keskityn mielummin johonkin itseä miellyttävään kamaan,mutta mikäs minä olen muitten touhuista mitään sanomaan. |
velipesonen 09.04.2013 20:28:48 | |
---|
carnation: Ai oot kuunnellu koko tuotannon vaikka vihaat sitä? Eihän sitä voi hyvin omintunnoin vihata jos ei ole kuullut koko tuotantoa. Tässä ketjussa pitäisi noudattaa tiettyjä tapoja ja ne mielestäni ovat: - yksittäistä kappaletta haetaan, ei jonkun esittäjän koko tuotantoa (jossa sitä paitsi on todennäköisesti useampia säveltäjiä) - emme arvioi sanoituksia tai sävelen ja sanojen suhdetta vaikka se todella kiinnostavaa olisikin - kullekin ehdotukselle pitää esittää perustelut "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |