Vallu-Veke 18.03.2013 07:51:59 | |
---|
flirtti: Evans EQ-sarja mielessä ollut, mutta niitäkin moneen lähtöön (1, 2 ja 3..) 20" basareiden jälkeen 24" -maailma hieman uusi, eivätkä 24" kalvot ole niitä yleisempiä/edullisimpia, joita lojuisi siellä täällä kokeiltavaksi asti. Jaa niin, nyt nuijailukalvona on joku remo, clean ja soundi klämng, kun pitäis olla jytymnn.. -Mikko Evans eq2 tuntuu pienemmissä bassareissa soivalta kalvolta ja jytisee. 24" ei kokemusta. |
flirtti 19.03.2013 18:36:18 | |
---|
Ernesti: Mä oon omissa bassorummuissa pitäny jo pari vuotta yhdistelmää lyöntipuolella emperor coated ja resona ambassador coated. Demppinä huopakaistaleet. Vanhan liiton ratkaisut vanhan liiton rumpuihin ja ainakin mä tykkään. Muilta en kyselekään.:) Vireet enemmän kireenpuoleiset ku löysät. 24" jaksaa vähän huokaista kireempänäkin.. Joo, kuullostaisi sopivalta setiltä. Tomeissa onkin emperor tyyppinen meininki. Toinen vaihtoehto mikä mielessä on ollut, on just tuo Eq2, josta vallu-veke mainitsi. Emperor, eipä ole tullut mieleen. Ps3 kolmas vaihtoehto, mutta niitä kun on muissa seteissä, tosin 20":na, kokeiluun menee jompikumpi, Eq tai Emperor. Resonaation kanssa taidan pärjätä omin korvin, mutta tuo Ambassador coated 24" kokoisena olis jo komeaa simmullekin. Löytyyköhän sellaista..? (Löyty) Kiitokset mielenkiinnosta! -Mikko "Dogs Run Free - Why Don't We". |
Pearlman 28.03.2013 13:49:34 (muokattu 28.03.2013 13:50:14) | |
---|
Olen omassa 24" bassarissa (Pearl BMP 24x18) käyttänyt pääasiassa coated PS3:sta - kummallakin puoella. Välillän etukalvo reijättömänä välillä reiän kera. Yleensä sisällä ei ole mitään (paitsi käsipyyhe rullattuna etukalvoa vasten, jos kyseesä ambassador), tai korkeintaan käsipyyhe tms. olemattoman pieni demppi. Tuo bassorummun kokoluokka toimii hyvin mielestäni melkeinpä millä tahansa kalvolla - 18" bassarini vaatii sen sijaan jo vähän tietämystäkin, mutta kuulostaa todella hyvältä oikein viritettynä, siis kokoisekseen :) Enemmän noissa bassareissa tuottaa ongelmia tuo syvyys - 18" on aika raskas soittaa ja hallita, olenkin ajatellut lyhentäväni sen jossain vaiheessa 14" pituuteen. "Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin" |
flirtti 29.03.2013 09:42:14 (muokattu 29.03.2013 09:43:51) | |
---|
Ernesti: Mä oon omissa bassorummuissa pitäny jo pari vuotta yhdistelmää lyöntipuolella emperor coated ja resona ambassador coated. Ernestille iso tattis kalvopari ehdoituksesta. Muille myös, mutta juuri emperor/ambassador coated kumpikin, ei demppiä, sai rummusta irti juuri sen mitä hain. Soi ihan perkeleesti ja vireillä voi pelata basarin tykistä bongiksi,(heh). Sointi oli oikeastaan pakko loihtia, koska muu osa settiä soi todella munakkaan jytinästi. Kaikin puolin, 75 Imperialstar (24" 13, 15, 16") kattaus soi mahtavasti. Ei oikein ymmärrä monien dissaus-puheita ks. setistä. Olisko noi uudemmat imperialit sitten kuraa? Hiljaa käsitellessä, soundi pysyy hyvänä; nyt jätti-setillä(?) mennään jazzahtavissa kuvioissa. -Mikko "Dogs Run Free - Why Don't We". |
flirtti: vireillä voi pelata basarin tykistä bongiksi
Whaat? :D Tyhmä virhe. minä olen maapallo. |
Bumbarr 02.04.2013 22:31:10 (muokattu 03.04.2013 01:33:50) | |
---|
Tarkalleen samaan ongelmaan löysin ratkauisun, kun leikkasin 22 tuumaisesta kalvosta viiden sentin rinkulan ja liimasin resokalvon sisäpintaan. Setti on huomattavasti halvempi ja silti tuli tosi hyvä dömps... Kilpikonnat rockkaa! |
flirtti 04.04.2013 00:27:48 | |
---|
Nottis: Whaat? :D Tyhmä virhe. Virheitä jo vuodesta 73, ja uusia piisaa =) "Dogs Run Free - Why Don't We". |