olex_tur 27.03.2013 22:24:51 | |
---|
The box pro on vissiin selkeesti eri maasta ku the box sarja. Kerro ihmees kokemuksia sitten! Onko siellä rokkikeikalla mitkä päätteet? Oliskohan noille subeille hyvät yläpäät ne the box pro achat112, onko tuosta mallista kokemuksia? There is no business like LOW business..
http://www.youtube.com/watch?v=sMGVvz93_kE |
Örkinrumilus 27.03.2013 22:27:14 | |
---|
Paatteina valitettavasti PAS-adio 2402, eli 1,5kw tylee voimaa kaikattimelle. Olis tarkotys inyken 6000:Sta tilalle, myt ei o viela hommatty. Sori kyn pyyttyyy myytamat aakkoset, nappaimisto ei olly lapsen oksennyksen kestava ;) "Miksei kuulu ääntä?!" "Laita signaalipiuha kiinni mikseriin.." |
olex_tur 27.03.2013 23:39:21 | |
---|
There is no business like LOW business..
Einherjar 28.03.2013 05:30:07 (muokattu 28.03.2013 05:31:14) | |
---|
Krisse82: Varsin tuolta se kuulostaa, ootko ollu kuuntelemassa missä? Etten olisi ollu samalla keikalla:D Subi mielestäni menee kuitenkin tarpeeksi alas noihin hommiin. Mutta yläkerta on juurikin kuvailemasi kaltainen. Mitäänhän nuo ei maksa! Rukan Pisteellä kuulin (oltiin itse Zonessa keikalla silloin), mutta bändin nimeä ei kyllä tule mieleen. Alakerta siis kyllä riittää moneen tarkoitukseen, mutta siinä ei oikein tuntunut olevan semmosta auktoriteettiä matalammalla. Ei ne toki huonoja silti ole, eli saattaa tuo vahvari jäädä vain pieneksi teholtaan tjsp. edit: Mitä muut ajattelis tuollaisesta läjästä? Onko kokemuksia noista Achat yläpäistä täällä kellään. Eikös tuo ole ihan sama yläkerran kaappi, mutta vain yhdellä kartiolla? Ei se soundi siitä kummene luultavasti kovin hirveänä. "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
olex_tur 28.03.2013 06:16:59 | |
---|
Eikös ton bundlen yläpäät 15" elementeillä? Sillä vaan kyselin olisko nuo 12" tiukemmat soundiltaan tjsp... There is no business like LOW business..
Krisse82 28.03.2013 08:25:53 | |
---|
Einherjar: Rukan Pisteellä kuulin (oltiin itse Zonessa keikalla silloin), mutta bändin nimeä ei kyllä tule mieleen. Alakerta siis kyllä riittää moneen tarkoitukseen, mutta siinä ei oikein tuntunut olevan semmosta auktoriteettiä matalammalla. Ei ne toki huonoja silti ole, eli saattaa tuo vahvari jäädä vain pieneksi teholtaan tjsp. edit: Eikös tuo ole ihan sama yläkerran kaappi, mutta vain yhdellä kartiolla? Ei se soundi siitä kummene luultavasti kovin hirveänä. Bändi oli varmaankin Coverfield. Suurin miinus tuossa läjässä painon lisäksi on soundi vähänkin hiljempaa vedettäessä, en tiedä miksi. (€) Mutta lähellä sitä maksimimökää, mikä noista irtoo, herää myös ylä- ja varsinkin alakerta. Muutenhan ne tuuttaa pääosin alamiddlepaskaa. Näistä syistä jäävät myös nauttimaan eläkepäivistä. Hinnaksihan noille tuli 11€/ keikka! (sis. alv :D) Ja takuu vielä voimassa... Itselleni en kuitenkaan uutena moisia ostaisi, mutta lunastin pois bändiltä, jos vaikka joskus johonkin tarttis. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin... |
Tami 28.03.2013 09:54:35 | |
---|
olex_tur: Oon tässä kaverin kans kaavailla hommaavan PA:n joskus tulevaisuudessa. Lähinnä oman bändin keikka käyttöön, mut myös et sillä vois tehdä tuttava bändeille myös keikkaa.. Toisaalta itse voisin ajatella ostavani torilta jotain käytettyä matskua, jolloin samaan rahaan saapi koko pro-setin jakareineen ja piuhoineen... Ja vekottimet on ainakin koestettu toimiviksi jos eivät sitten ole täysin puhkihuudatettu.... Jotenkin tuossa uuden thomann-romppeen ostamisessa menee mun mielestä ainakin osa rahoista hukhan!!... Ellei tietysti ole tarkoitus ostaa 0-alvilla firman käyttöön... Tossa esim yks setti ja ostoilmoituksella saapi lisää. Kyllähän nuo Pro-firmat myyvät aina vanhaa kampetta pois, ja usein ne ovat vielä amatöörikäyttöön riittävän sopivia, usein säännöllisesti huollettujakin.... http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=720056 En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
olex_tur 28.03.2013 14:22:47 | |
---|
Huh, olipas mielenkiintoinen tarjous. Varmaan menee tuo pa-hankkiminen tuonne loppuvuoteen vielä budjetillisista syistä, mutta kaasutus on p*rkeleen kova! Vielä pitää harkita että olisko tuo 4kpl(aluksi ehkä 2kpl) jotain 118 subeja parempi hankinta. Sitä kun ei aivan isoja mestoja kierrellä saatikka keikka tahti olisi niin päätä huimaava, että niillä sais pa-maksettua pois. Kaikki kommentit ovat aina tervetulleita ja pistetään korvan taakse tämäkin ilmoitus. There is no business like LOW business..
Einherjar 28.03.2013 15:08:53 | |
---|
Krisse82: Bändi oli varmaankin Coverfield. Juu. Mahtoipa olla tosiaan. Olitko puikoissa? ...Mutta lähellä sitä maksimimökää, mikä noista irtoo, herää myös ylä- ja varsinkin alakerta. Ettei se kaapi vuoda ilmaa ulos jostakin kulmasta? Sitten kun ilma liikahtaa enemmän, niin vuodot tavallaan tukkiintuu. Toinen vaihtoehto voisi olla nuo päätteet. Kahdella T.ampin Proline 3000:lla (mikäli budjettikamoissa pysytään) voisi pölähtää vähän mukavammin. Vetäsis yhden tuollaisen puolelleen ja xlr:t väliin, niin ei tarvi edes ihan niin raskasta räkkiä raahailla. Itselleni en kuitenkaan uutena moisia ostaisi, mutta lunastin pois bändiltä, jos vaikka joskus johonkin tarttis. Tarjous pystyyn ja bändit jonoon ;) "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
olex_tur 28.03.2013 18:43:58 | |
---|
T.amp Proline 3000 - Eikös nuo oo hintalaatu suhteeltaan ihan kelpo vehkeet, aikalailla hyvää oon kuullu. There is no business like LOW business..
Einherjar 28.03.2013 22:46:24 | |
---|
olex_tur: T.amp Proline 3000 - Eikös nuo oo hintalaatu suhteeltaan ihan kelpo vehkeet, aikalailla hyvää oon kuullu. On. Painaa helvetisti, mutta soundaa ihan ok. Vähän isompiakin suppasia jaksaa puskea kiitettävästi. Yläkertojen kanssa ei ole tullut koskaan kokeiltua ajatuksella, mutta epäilisin sielläkin toimivan. Vanhempaa selän särkevää teknologiaa, mutta eihän se niistä huonoja tee :) "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
Krisse82 28.03.2013 22:53:27 | |
---|
Einherjar: Juu. Mahtoipa olla tosiaan. Olitko puikoissa? Todennäköisesti. Ettei se kaapi vuoda ilmaa ulos jostakin kulmasta? Sitten kun ilma liikahtaa enemmän, niin vuodot tavallaan tukkiintuu. Toinen vaihtoehto voisi olla nuo päätteet. Kahdella T.ampin Proline 3000:lla (mikäli budjettikamoissa pysytään) voisi pölähtää vähän mukavammin. Vetäsis yhden tuollaisen puolelleen ja xlr:t väliin, niin ei tarvi edes ihan niin raskasta räkkiä raahailla. Päätteinä on noi setin mukana tulleet t.amp proline 3000 ja 1800. Mitään vuotoja en ole havainnut, olen toki ajatellut hintalappua kun asiaa olen ihmetellyt. Ja normaalisti kuitenkin vähän reilummin saa päästellä, kuin tuolla Pisteessä. Tarjous pystyyn ja bändit jonoon ;) Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin... |
Katti 30.03.2013 21:24:08 | |
---|
Einherjar: On. Painaa helvetisti, mutta soundaa ihan ok. Vähän isompiakin suppasia jaksaa puskea kiitettävästi. Yläkertojen kanssa ei ole tullut koskaan kokeiltua ajatuksella, mutta epäilisin sielläkin toimivan. Vanhempaa selän särkevää teknologiaa, mutta eihän se niistä huonoja tee :) Heti ekana diskleimeri, oon törmänny tohon päätteeseen vain kerran, mut mun mielestä siinä, niinkun mones muussakin oli kontrolli kyllä ihan hukassa. Lujempaa kun tuuttasi niin alkoi olla melko levotonta botnen käytös johtuen vuotovirroista yms. Kyllä se kuolema ne univelat kuittaa... |
Einherjar 30.03.2013 22:40:20 | |
---|
Katti: Heti ekana diskleimeri, oon törmänny tohon päätteeseen vain kerran, mut mun mielestä siinä, niinkun mones muussakin oli kontrolli kyllä ihan hukassa. Lujempaa kun tuuttasi niin alkoi olla melko levotonta botnen käytös johtuen vuotovirroista yms. Joo, siis toki pitää muistaa hinta. Se jäi tuosta edellisestä tosiaan pois minullakin. "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
Krisse82: Ja normaalisti kuitenkin vähän reilummin saa päästellä, kuin tuolla Pisteessä. Kas kummas, kun tuli tähän törmättyä just tänään. Juuei, ei tartte paljoa hanikasta alakertaa vääntää, kun alkaa pullot tippumaan hyllystä. Terveisiä Pisteeltä :) turkulainen |
Örkinrumilus 31.03.2013 21:23:37 | |
---|
miffe: Kas kummas, kun tuli tähän törmättyä just tänään. Juuei, ei tartte paljoa hanikasta alakertaa vääntää, kun alkaa pullot tippumaan hyllystä. Terveisiä Pisteeltä :) Itse koin saman efektin eilen tyola paikallisesssa ravintelissa, 350henkea oli illan saldo ja checkissa kyn avasin alakertaa sopivaks niin omistaja kopytti olkapaahan etta "vahemman bassoo kyn ei lasit pysy hyllyissa". Eli tyo 2x 218/1600 jopa vanhanajan paatteilla riittanee ainakin sinne 500 hengen bileisiin asti, nyt mentiin pintakaasylla. "Miksei kuulu ääntä?!" "Laita signaalipiuha kiinni mikseriin.." |
miffe 01.04.2013 03:01:41 | |
---|
Örkinrumilus: Eli tyo 2x 218/1600 jopa vanhanajan paatteilla riittanee ainakin sinne 500 hengen bileisiin asti, nyt mentiin pintakaasylla. Kyllä noilla pitäiskin rokkihommissa pärjätä. Mulla oli 4 kpl Aura Audio XD18 monoklusterina ja 10kW päätetehoa. Reserviä jäi melkoisen reilusti, kun mentiin vain karvan yli 90dB (A, hidas), mutta silti bottne tuntui kehossa koko mökin alatasolla. Basrimikon kommentti oli vain, että keikan alkaessa alkoi baaritiskillä tavarat pomppimaan. :) turkulainen |
Örkinrumilus 01.04.2013 08:44:23 (muokattu 01.04.2013 08:45:49) | |
---|
Joo ei meilläkään hirveen kovaa ajeltu (98 slow a), ja kyllä valveutuneilta katsojilta tuli palautetta että potku tuntu kivasti rinnassa kautta baarin. Vielä pari noita lisää / 4 118/800 ja inuke6000:set ajoon niin tulee 12kw tehoa tolle nipulle, sitten pitäisi stemmata noiden 1000 hengen yläkertojen kanssa. Sitten vaan niitä isoja keikkoja odotellessa.. :D -Örkki- "Miksei kuulu ääntä?!" "Laita signaalipiuha kiinni mikseriin.." |