Aihe: Kitaravahvistin
1 2
Vilpur1
30.03.2013 21:47:26
oskarike: Mitäs mieltä olette sitten noista Peaveystä ja siitä minkälaisella teholla varustettuna se kannattaa hankkia.

Kotiin riittää hyvin tuo 15W. Jos haluat sen poljin laitoksen niin sitten 30W.
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
mvirta
30.03.2013 21:55:48
Kyllä mä niin sitä Marshall Class5:ttä tähän tarjoaisin... no on putkikone eikä tule rajuja säröjä mutta simppeli vehje, hyvä perussoundi ja buustattuna potkii hienosti.

Englannissa tehty....
Shut Up 'n Play Yer Guitar
Gabe
30.03.2013 22:08:02
mopar: Jos haussa puhtaasti kotivahvistin, suosittelen myös Yamahan THR vahvareita. Sulle menis kylläkin varmaan se vihertävä "hevi" -versio. Ite tuli hommattua joku aika sitten se perusversio, ja olen todella tyytyväinen siihen. Siellä olis semmonen torillakin tarjolla halpaan hintaan...

Niin juu, siitähän on tullut ne uudetkin versiot. Tässä hintaluokassa kääntyisin edelleen THR-sarjan puoleen, kun kotikäyttöönkin kerran tulee.
Vilpur1
31.03.2013 10:59:11 (muokattu 31.03.2013 11:05:10)
mvirta: Kyllä mä niin sitä Marshall Class5:ttä tähän tarjoaisin... no on putkikone eikä tule rajuja säröjä mutta simppeli vehje, hyvä perussoundi ja buustattuna potkii hienosti.

Englannissa tehty....

Erittäin hyvä ehdotus jota itsekkin aattelin mutta menee valitettavasti yli annetun budjetin. Kotikäyttöön on parempi ilmeisesti tuo uudempi versio kombosta jossa tuo low power mode. Mulla on tuo nuppimalli joka on aikas äänekäs ainakin makkari käyttöön kun siinä ei tuota powerin skaalausta ole. Jos aloittajalla on malttia kerätä kassaa niin torilla nuo kombot liikkuu < 350€ tienoilla.

E: näköjään kun kirjoittaa pienempikuin 3 merkein yhteen (ilmeisesti hymiömerkkien sydän) poistuu kaikki teksti merkin jälkeen.
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
Gabe
31.03.2013 11:09:30
Vilpur1: Erittäin hyvä ehdotus jota itsekkin aattelin mutta menee valitettavasti yli annetun budjetin. Kotikäyttöön on parempi ilmeisesti tuo uudempi versio kombosta jossa tuo low power mode. Mulla on tuo nuppimalli joka on aikas äänekäs ainakin makkari käyttöön kun siinä ei tuota powerin skaalausta ole. Jos aloittajalla on malttia kerätä kassaa niin torilla nuo kombot liikkuu < 350€ tienoilla.

E: näköjään kun kirjoittaa pienempikuin 3 merkein yhteen (ilmeisesti hymiömerkkien sydän) poistuu kaikki teksti merkin jälkeen.

Jos vähän maltetaan säästää ja nimenomaan putkilaitteita etsitään niin käytetty Class 5 on hyvä valinta. Minulla oli tuo uudempi low power modella varustettu malli ja se oli kyllä oikein käyttökelpoinen vahvistin, täysillä tehoilla todella äänekäs.
JaaGeRMaisTeR
31.03.2013 11:16:06
Tarttis varmaan itekki laittaa pieni putkipeli kotiin... Tai luukuttaa tuo laney kunnolla auki.. Melko tunkkainen soundi.. Hyvä mutta jollain tapaa aivan kun kellarissa joku soittaisi. No ei tuota ole käytettykkään moneen vuoteen.
Näin on!
Tonza11
11.05.2014 17:17:21
Vilpittömät pahoitteluni heti alkuun, en oikein saanut selvää mihin tämän kysymyksen kirjoittaisin. Kokeillaan nyt kuitenkin tätä. :)

Oma Rolandin Cube-40XL -vahvistin särisee cleanillä soitettaessa häiritsevästi varsinkin jos soittaa vähänkin tavallista kovempaa. En noista mitään tiedä, mutta oletan että vahvistinelementin vaihto on edessä? Oletteko kyseistä projektia koskaan tehneet/onko suositella kyseiseen vahvariin uutta elementtiä? Johtuuko vika edes siitä? Monella kitaralla kokeiltu tuota ja sama ongelma, tosin johto on ollut aina sama. Johdossa ei kuitenkaan mitään vikaa näytä olevan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)